seo-smoПротягом останнього часу в Інтернет просторі велике поширення мають різні соціальні сервіси.

З причини того, що відповідні сайти досить популярні, збираючи чималу кількість відвідувачів, існують способи по просуванню і залученню їх відвідувачів на свою домашню сторінку.

У зв’язку з цим в просуванні сайту існує два поняття – Social media optimization: SMO просування сайту під соціальні медіа, а також Social media marketing: SMM просування сайту в соціальних медіа.

Багато користувачів Інтернет-мережі вважають ці два поняття практично одним і тим же, але все ж умовно їх можна розділити. SMM є комплексом заходів, що виконуються безпосередньо в самих соціальних сервісах або мережах. Вони спрямовані саме на просування сайту. SMO ж, припускає відповідну роботу всередині сторінки. Дана робота спрямована на її зміну, таким чином, щоб вона могла привертати увагу відвідувачів, які б потім могли частіше посилатися на цей ресурс з різних форумів, соціальних сайтів і блогів.

Основні цілями SMO буде збільшення цитованості вашої сторінки в усьому Інтернеті, і створення з її відвідувачів певного співтовариства, яке б знову і знову поверталося сюди.

Основними моментами SMO просування сайту є створення якісного контенту. Контент на вашій інтернет-сторінці повинен не тільки привертати увагу відвідувачів, але і мотивувати їх на подальше її поширення і додавання в різні спільноти та закладки. Таким чином, контент ресурсу повинен бути не тільки унікальним, тематичним і добре структурованим, а і цікавим для користувачів і доброзичливим. В наявних матеріалах слід використовувати аудіо і відео підказки, а також барвисті ілюстрації. Матеріали сторінки потрібно періодично оновлювати, а також зробити все можливе для того, щоб користувач мав бажання додати матеріал у відповідні соціальні сервіси.

Всі матеріали майданчики повинні бути взаємопов’язані між собою, в деякій мірі доповнюючи один одного. Відповідні посилання повинні йти не тільки з таких різних блоків як: “популярні матеріали”, “кращі матеріали”, “додаткові матеріали”, а і з тексту самих статей.

Блок з додатковою інформацією слід розміщувати не в кінці матеріалу, а на його початку або з боку від основного вмісту. У цій ситуації, якщо відвідувача раптом не зацікавить переглядається інформація, то є ймовірність того, що він натисне однієї на одну з додаткових посилань. Адже поки відвідувачі будуть кликати по посиланнях, вони залишаються на вашому Інтернет-ресурсі.

Для оптимізації своєї сторінки на самі її визначні місця слід встановити найголовніші елементи, до яких відносяться E-mail розсилання або підписка на RSS, посилання на додавання коментаря, блок популярних матеріалів або блок останніх коментарів, а також список найкращих коментаторів. Крім усього слід передбачити можливість найбільш легкого додавання сторінок площадки в закладки або соціальні сервіси. Це можуть бути такі кнопки, посилання або іконки, натиснувши на які особливого відвідувач зможе без зусиль додати цю сторінку в соціальні сервіси. Вам потрібно продать аккаунт world of tanks.