Процес чи результат?

Давайте все-таки розберемо, що важливіше – процес або результат? Уявімо таку ситуацію, коли чудова дівчина, назвемо її Оля, любить пекти торти. Вона може навіть не пробувати, що в підсумку вийшло – їй приносить задоволення сам процес. Вдосконалюючись у своїй майстерності, Оля може перетворити це хобі в непоганий бізнес, але...

10 причин по яких варто кинути роботу і почати займатися своєю справою

Осознаність, що ви творець. У вас буде можливість створити щось своє, так як вам подобається, по вашим законам. Ви зможете вплинути на світ і зробити його трішки кращим. Почуття, що ти «мужик», навіть якщо ви тендітна дівчина. Змінюючи уявну стабільність на успіх, ви будите в собі сміливість. Не будете...

7 рекомендацій по SEO на 2019 рік в алгоритмах Google

Пошук кардинально змінюється, алгоритми стають складнішими і розумнішими, вчаться визначати реакції і ступінь задоволеності користувачів, щоб покращувати пошукову відповідь. В даному матеріалі зібрані 7 основних рекомендацій, які допоможуть зайняти високі позиції в пошуку в 2019 році. Всі рекомендації засновані на змінах Google алгоритмах, які ми спостерігали в 2018 році....

Головні рекомендації та підказки Google вебмастерам

Якщо сайт досі не перейшов на мобільний індекс, це зовсім не означає, що він не готовий або не оптимiзований. Перехід здійснюється поступово. Відповідність контенту мобільної і деськтопної версії важливо до переходу на мобільний індекс. Після переходу сайту в мобільний індекс, Google при ранжируванні стане враховувати тільки мобільний контент. Переконайтеся,...

5 питань до фахівця в питаннях Google алгоритмів і санкцій

Редакція блогу SEMRush задала питання, які хвилюють оптимізаторів і веб-майстрів, Марі Хайнс, експерту в області фільтрів і алгоритмів Google. Хоча посилання все ще залишаються основним фактором ранжирування, Google вже вміє відрізняти природні посилання від проставлених з метою  SEO. З 2008 року Марі допомагає сайтам реабілітуватися після потрапляння під фільтри...

Про оновлення основного алгоритму Google 

З недавніх пір Google об’єднав усі алгоритми ранжирування в один – основний. Тепер Penguin, Panda і інші працюють разом, варіюючи позиції сайтів. Для вебмайстрів зміни позицій сайту в Google тепер стає загадкою. Так, дія Панди була направлена на боротьбу з неякісним контентом, а Пінгвін боровся з покупними посиланнями. Кожен...

Як знайти клієнта? .. або реклама не мистецтво

В останньому п’ятилітті стало зрозуміло, що реклама в засобах масової інформації дає все менше результату. Якщо спочатку 90-х для виведення на ринок товару або збільшення продажів досить було «повісити» ролик на TV, то тепер одного рекламного каналу мало. Величезна частина аудиторії просто не дивиться телевізор. Подібне явище відбувається з...

Ідеальний заголовок: психологія, правила, рекомендації

Заголовок визначає рішення користувача: переходити на сторінку, відкривати товар, читати статтю чи ігнорувати її. Ефективність заголовків вимірюють шляхом А / В тестування. Перемагає той, який збирає більше кліків. А чи правильно це? Якщо користувач клікнув на заголовок, а потім в частки секунди покинув сайт, повернувся в видачу або на...

Оптимізація заголовків: що можна зробити прямо зараз?

Сьогодні ми починаємо новий цикл статей по багаторівневої поведінкової оптимізації проекту. З огляду на те, яке значення надають поведінкових факторів пошукові системи, ми з усе більшою впевненістю говоримо не про пошукову оптимізацію, а про поведінкову оптимізацію сайту. Чому перша стаття циклу починається саме з оптимізації заголовків? Тема це вступна...

Пошукова видача: чому важливий її аналіз до початку просування?

Одне з основних завдань, яке традиційно ставиться перед оптимізаторами – це просування по групі важливих для компанії запитів. Як правило, мова йде про потрапляння в ТОП10, далі якого не заходять близько 75% користувачів. І саме на цьому етапі починається найцікавіше, адже знати ключові запити і їх частотність недостатньо. Не...

Глибина перегляду сайту і методи оптимізації

Глибина перегляду сайту – це кількість сторінок, які відвідав користувач за час однієї сесії. Google враховує глибину перегляду при ранжируванні. Вебмайстри розглядають глибину перегляду як метричне відображення залученості та інтересу користувача до ресурсу. Чим менша глибина перегляду, тим гірші шанси сайту вийти в ТОП і конвертувати відвідувача в постійного...

Просування або розкрутка сайту: в чому різниця

Початківці вебмайстри, так само як і недосвідчені власники сайтів вважають, що просування і розкрутка сайту – поняття ідентичні. Однак це не так. Плутанина в розумінні ЦИХ двох термінів призводить до незадоволеності замовників результатами роботи вебмайстрів. Розглянемо поняття просування і розкрутки сайтів і ставимо всі крапки над Е. Просування сайту...