Тривалість просування сайту і від чого він залежить

Почнемо ми з того що просування сайту це постійний процес націлений на залучення seo трафіку на сайт, в результаті чого ми отримуємо дзвінки, заявки, реєстрації, зростання продажів і прибуток з сайту. Один з основних моментів, який цікавить замовників послуги seo, це термін розкрутки і просування сайту. У даній статті...

Як збільшити продажі з сайту

Таки найчастіше питання, яке задають багато користувачів в Інтернеті на різних форумах і блогах. Дуже важливо просуваючи свій бізнес в Інтернеті отримувати максимальну віддачу у вигляді продажів і прибутку. Дана стаття про те, як збільшити продажі сайту, від яких чинників це залежить і на що в першу чергу варто...

Розкрутка сайту: з чого починати?

Найчастіше після створення сайту і розміщення його на хостингу постає  питання: що робити далі і як збільшити кількість відвідувачів на сайті? Пропоную разом розібратися в цьому питанні. Для початку потрібно переконатися, що сайт повністю готовий до просування і можна вкладати кошти в розвиток ресурсу. Що перевіряємо на сайті перед...

Cніппет – практика: 5 методів оптимізації

В даному огляді ми розглянемо 5 основних методів роботи з сніпетом. Google  і Яндекс  використовує  для генерування сніпета тег  Title і також Description. Вказівкою  для Google про те, що інформацію для сніпета необхідно шукати в іншому джерелі, є повна відсутність прописаних тегів сторінки, в той час як пошуковий робот...

5 помилок сайту, які заважають його просуванню

Прочитали багато статей, облазили всі форуми, дізналися і випробували десятки різних способів просування, а сайт у видачі так і не росте? Представляю ТОП-5 основних помилок, що заважають його просуванню. Перша і найголовніша помилка – сам сайт Ніякі чудеса СЕО не допоможуть, якщо сам сайт не цікавий і не зручний...

SEO 2017: тренди цього року

Пошукові системи постійно оновлюють свої алгоритми ранжирування. І якщо ви хочете отримати / утримати високі місця у видачі – стежте за тенденціями в сфері SEO. 2016 рік приніс значні зміни: покарання за спам , збільшення ролі поведінкових факторів, запуск алгоритму Пінгвін … А що чекає нас в 2017 році?...

Як не втратити клієнтів в інтернет бізнесі

Як не втратити клієнтів в Інтернет бізнесі. Якщо ви починаєте втрачати клієнтів у вашому бізнесі, це означає, що ви робите щось не те. Клієнт завжди правий саме тому, що у нього завжди є можливість вибору, і ваша продукція, на жаль, не єдина, якій він може віддавати перевагу. А ось...

Кейс з просування статтями: 6 умов успіху статейного просування

ТОП-10 – це заповітні позиції, про які мріють всі амбітні власники сайтів. Ми зі свого досвіду знаємо, що в основі seo-успіху – кропітка планомірний працю. Сьогодні відкриємо завісу над таємницею просування agronom-market.com.ua – розповімо, які дії привели його в ТОП Google. Як відбувається просування в цьому випадку? У тематичних каталогах...

Ідеальний посильний профіль для Google. Або як в 2017 році безпечно просуватися посиланнями.

Останні дослідження аналітиків з Stone Temple Consulting показали – зовнішні посилання є важливим фактором ранжирування в Google. Посилання на позиції сайту впливають більше, ніж значення авторитетності домену і навіть авторитетності сторінки. Вплив посилань в Google Висновок. Посилання можна і потрібно використовувати для просування сайту. Тільки використовувати потрібно з розумом....

Кейс: Тимчасові або вічні посилання? Плюси і мінуси

Незважаючи на всі зміни в сфері SEO, що відбулися за останні роки. Посилальне просування було і залишається одним з найбільш ефективних способів підвищення позицій сайтів в пошукових системах. Втім, організувати  просування сайту можна по-різному, і на сьогоднішній день існує два основних концептуальних шляхи використання цього інструменту: використання тимчасових (орендованих)...

Посилальна маса сайту

Поняття посилальної маси характеризує сукупність активних посилань на різних сторонніх ресурсах, які ведуть на сайт. Іншими словами, посилальна маса – це загальна кількість посилань, розміщених вебмайстром на сторонніх ресурсах з метою просування свого сайту. Суть даного методу досить проста: чим більша кількість посилань буде вести на сайт, тим більше...

Додаткові чинники ранжирування

Довідкові чинники ранжирування – особливості та характеристики зовнішніх посилань, що ведуть на сайт, при аналізі яких пошуковик визначає позиції сторінки сайту у видачі по конкретному запиту. Багато веб-майстрів вважають, що при використанні методів просування посиланнями, головне значення має число посилань і їх вага. Це не так, процес ранжирування в...