Як оптимізувати старий контент

У 21 столітті інформація втрачає актуальність миттєво. Новий контент важливий для сайту. Він привертає і утримує користувачів, сприяє просуванню у видачі та лояльності пошукових систем до сайту. Регулярне оновлення контенту на сайті дає сигнал пошуковим роботам, що сайт підтримується і розвивається. У той час як користь нових статей зрозуміла,...

Google вводить новий критерій оцінки сайтів

Google планує навчити алгоритм відрізняти достовірний і корисний контент від образливого і сумнівного, ввівши новий критерій оцінки сайтів. Google робить чергову спробу поліпшити якість результатів видачі, навчивши алгоритм визначати неякісний контент, який потрапляє в видачу. Таким чином пошуковик планує очистити результати видачі від некорисного контенту, пропонуючи користувачам достовірну, актуальну,...

Кейс: як Google Plus допомагає залучати клієнтів з пошукової видачі?

Для багатьох веб-майстрів, маркетологів і власників комерційних сайтів просування проекту в Google Plus здається не таким вже необхідним. Дійсно, по порівнянням з іншими соціальними мережами (наприклад, ВК або Facebook) її важко назвати популярною і досить «живою» – особливо в Україні. Створюється враження, що цільова аудиторія в Google Plus вкрай...

RankBrain – штучний інтелект пошуку Google

Штучний інтелект застосовується для самонавчання алгоритмів з метою поліпшення якості пошуку. В інтерв’ю виданню Bloomberg Грег Коррадо (Грег Коррадо), старший науковий співробітник Google, розповів про застосування штучного інтелекту в пошуку. Система RankBrain обробляє результати пошуку. RankBrain використовує принципи машинного навчання, що дозволяє системі вдосконалюватися без участі людини або без...

Чек-лист: Чи готовий ваш сайт до просування?

Просування сайту в ТОП пошукових систем – процес трудомісткий. Щоб досягти гарних результатів, потрібно багато інтелектуальних зусиль, часу, грошей. А щоб не витрачати цінні ресурси даремно, слід провести попередню підготовку сайту. Це не складно, але підготовлений сайт просунути значно простіше. Технічна оптимізація Для початку розглянемо технічну оптимізацію сайту. Від...

Сучасні особливості просування сайту – якісний контент в ТОП

Розробники двох найбільш популярних пошукових систем Яндекс і Гугл – не дають нудьгувати сеошникам, постійно модернізуючи свої алгоритми ранжирування сайтів, роблячи їх все витонченішими, наближаючи результати до експертних. На перші місця у видачі все частіше потрапляють ті сайти, які дійсно найбільш корисні для відвідувача. А це означає, що потрібно...

Відгуки – ефективний інструмент просування сайту і збільшення продажів

На мій погляд вплив відгуків на просування сайтів в Україні недооцінений. У цій статті я детально розповім про ефективний sео інструмент, про його вплив на позиції у видачі пошукових систем, в тому числі з урахуванням останніх нововведень в алгоритмах ранжирування Яндекса і Гугла. Навіщо необхідно займатися відгуками – п’ять...

Як перевірка посилань врятує ваш сайт?

Багато хто думає, яке SEO вибрати – чорне або біле. Але найкраще, коли SEO невидиме. Зворотні посилання є ключовою ланкою успішного SEO-просування. Головне, будьте пильними, інакше неякісні беклінки можуть серйозно отруїти вам життя – приведуть до песимізації сайту і накладенню фільтрів. Скажу прямо: нарощування маси необхідно для успіху сайту...

Хочу в ТОП! Як SEO-аудит сторінки виявить помилки, які штопорять просування

Перша позиція в Google отримує 33% всього трафіку, але тільки 30% її досягають. Повторюю ще раз – 70% сайтів ЖОДНОГО РАЗУ не займають вершину видачі. Що їм заважає? Іноді – непрофесійність SEO-фахівця (або його відсутність), але частіше – неувага до дрібниць, які не завжди помітні людині, але відразу ж...

Як збільшити відвідуваність сайту

Відвідуваність сайту – основа ефективної роботи онлайн. Не буде ніякого толку в створенні, оптимізації і просуванні сайту в пошуку, якщо користувачі його ігнорують і не відвідують. В даному огляді я розгляну основні методи залучення трафіку на сайт, переваги та ризики кожного з них. Статистика сайту: відвідуваність Трафік або відвідуваність...

Як аналізувати конкурентів?

Пропонуємо поглянути на конкурентів. Це дозволить поліпшити сайт, підвищити юзабіліті і конверсію, а також закріпити позиції в ТОП пошукової видачі з мінімальними витратами сил і часу. У цій статті: Навіщо аналізувати конкурентів Базові критерії для аналізу конкурентних сайтів Як аналізувати конкурентів Аналіз конкурентів визначає стійкі конкурентні переваги, кращі канали...

9 чинників, що знижують довіру користувачів

Довіра користувачів важливо як для ранжирування, так і для конверсії сайту. Пропоную вашій увазі чек-лист чинників, що знижують довіру на думку експертів ConversionXL. Мої коментарі додаються. Чек-лист чинників, що знижують довіру користувачів Помилки дизайну Практика аналізу сайтів показує. У прагненні захопити увагу користувачів, веб-майстри застосовують занадто багато елементів захоплення...