Кейс: Тимчасові або вічні посилання? Плюси і мінуси

Незважаючи на всі зміни в сфері SEO, що відбулися за останні роки. Посилальне просування було і залишається одним з найбільш ефективних способів підвищення позицій сайтів в пошукових системах. Втім, організувати  просування сайту можна по-різному, і на сьогоднішній день існує...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Посилальна маса сайту

Поняття посилальної маси характеризує сукупність активних посилань на різних сторонніх ресурсах, які ведуть на сайт. Іншими словами, посилальна маса – це загальна кількість посилань, розміщених вебмайстром на сторонніх ресурсах з метою просування свого сайту. Суть даного методу досить проста:...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Додаткові чинники ранжирування

Довідкові чинники ранжирування – особливості та характеристики зовнішніх посилань, що ведуть на сайт, при аналізі яких пошуковик визначає позиції сторінки сайту у видачі по конкретному запиту. Багато веб-майстрів вважають, що при використанні методів просування посиланнями, головне значення має число...

ДЕТАЛЬНІШЕ

5 помилок сторінки «Про нас» які знижують вашу конверсію

Сторінка «Про нас» не впливає на результати пошукової видачі, її рідко відвідують клієнти, а багато вебмайстрів створюють її тільки тому, що так треба. В Інтернеті компанію не видно. Щоб прийняти рішення, людині потрібна інформація. На сторінці «Про нас» відвідувач...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Як знизити показник відмов

Показник відмов – найважливіший поведінковий фактор для аналізу. Google Analytics визначає показник відмов як відсоток сесій, що завершилися переглядом тільки однієї сторінки. В даному огляді я розповім, що означає рівень відмов для сайту і як знизити відмови до мінімуму....

ДЕТАЛЬНІШЕ

Як працюють відгуки клієнтів на товарних сторінках

Відгуки користувачів залучають на сайт трафік, готовий до конверсії. Користувачі шукають відгуки на кінцевому етапі ухвалення рішення про покупку.» Стандартні чек-листи для товарних сторінок перераховують якісні великі зображення, опис, ціну, умови доставки і конкурентні переваги. Особливе місце в цьому...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Фактори ранжирування комерційних сайтів в Google: дослідження Searchmetrics чинники ранжирування комерційних сайтів

Фактори ранжирування комерційних сайтів дещо відрізняються від факторів, що визначають позиції інформерів і розважальних ресурсів. Аналітична компанія Searchmetrics досліджувала комерційні сайти в ТОПі пошукової видачі Google і визначила 10 факторів, що мають безпосередній вплив на позиції сайту в пошуку....

ДЕТАЛЬНІШЕ

Переїзд на HTTPS: рекомендації пошукових систем

20 січня 2017 року українські вебмайстри почали отримувати повідомлення в Search Console про важливість переходу на HTTPS. У повідомленні вказується, що сторінки  HTTP можуть бути позначені як небезпечні. У цій розсилці я зібрав  рекомендації Google і Яндекс по переходу...

ДЕТАЛЬНІШЕ

30 корисних порад просунути сайт швидко і безкоштовно

Ви власник сайту, у вас непоганий дизайн, зручна навігація, доступні ціни. І як усі власники бізнесу чекаєте напливу клієнтів. Але нажаль клієнти щось не приходять. Задаєтеся питанням що робити? Відповідь проста – час зайнятися просуванням сайту. Як це зробити...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Пошукова оптимізація для мобільних пристроїв, або за що може «понизити»  Google?

При просуванні сайту враховується велика кількість чинників. І чим далі розвиваються технології, тим складніше підкорити вершини пошуку. Зараз одна з головних тенденцій – орієнтація на мобільні. Адже люди все більше користуються Інтернетом зі своїх смартфонів і планшетів. Але просто...

ДЕТАЛЬНІШЕ

А вам допомагають конкуренти? Аналіз конкурентів.

Практично будь-який ринок передбачає наявність конкуренції. Виявляється, в існуванні конкурентів крім мінусів є цілий ряд плюсів. Аналіз бізнесу ваших конкурентів допомагає виявити їх сильні і слабкі сторони, а значить, змінити щось на краще в своїй роботі. Конкурентний аналіз: на...

ДЕТАЛЬНІШЕ

10 важливих фактів про просування в Гугл, про які ви могли не знати

Останнім часом Google активно спілкується з веб-майстрами. У тому числі оновив рекомендації для вебмайстрів. Великий плюс у тому, що  Google дає людські, зрозумілі і прямі відповіді на усі питання, на відміну від підтримки Яндекса, де частіше бачиш відписки і...

ДЕТАЛЬНІШЕ
-