Кейс 8 рекомендацій по оптимізації замовлення в інтернет магазині

Як запобігти відмовам від покупки після того, як користувач додав товар в корзину? Пропоную 8 рекомендацій по оптимізації кошика і оформлення замовлення.  Більш детально про методику можна дізнатися на онлайн курсі SEO для бізнесу. Оптимізація кошика: 8 рекомендацій та приклади світових брендів Зображення товару Як правило, після додавання товару...

8 способів збільшити середній чек в інтернет магазині

Щоб сайт приносив прибуток, треба працювати не тільки над позиціями вашого сайту а над  конверсією і технічною справністю. Треба стимулювати бажання користувачів купувати, мотивувати клієнтів робити великі замовлення. У цьому огляді розглядаємо основні способи збільшити середній чек. Як збільшити середній чек на сайті Безкоштовна доставка при замовленні від …...

Підвищення конверсії: покрокова інструкція

Оптимізація конверсії – це не одноразова дія, а планомірна, постійна робота над поліпшенням сайту для користувача. Конверсія визначає прибуток. І цим все сказано. А / В тестування А / В тестування – це простий метод визначення найбільш ефективного варіанту сайту. А / В тестування підлягає дизайн, структура, текст, заголовок,...

Як складати ефективні описи товарів для інтернет магазину

Описи товарів, мабуть, найскладніший для складання тип контенту. Опис повинен бути простим для сприйняття, інформативним, коротким, що спонукає до покупки. А ще унікальним. А ще треба правильно вибрати формат контенту – не завжди текстовий опис товару здатний виконати всі завдання. У деяких випадках доцільно доповнити опис зображеннями товару, в...

Метод непрямих продажів через email розсилку

Якщо продаючі ланцюжки листів не спрацьовують на вашій цільовій аудиторії, є метод, який допоможе достукатися до «серця» покупця. Ланцюжок складається з 5-8 листів. У кожному з них надаються корисні рекомендації та поради, що допомагають підписнику в його роботі, розвитку. Такі листи заздалегідь відповідають на питання клієнтів, які можуть виникнути...

Цікава математика. Види email ланцюжків, які підвищують продажі

Ми вже торкнулися питання про те, що використання різних сценаріїв розсилок допомагає зробити «перший крок» на шляху до знайомства з клієнтом, а також нагадати про себе забудькуватим користувачам. Сьогодні поговоримо про ті види листів, які спрямовані на реанімацію клієнтів, повернення до повторних покупок і підвищення лояльності. Для того, щоб...

Як оптимізувати старий контент

У 21 столітті інформація втрачає актуальність миттєво. Новий контент важливий для сайту. Він привертає і утримує користувачів, сприяє просуванню у видачі та лояльності пошукових систем до сайту. Регулярне оновлення контенту на сайті дає сигнал пошуковим роботам, що сайт підтримується і розвивається. У той час як користь нових статей зрозуміла,...

Google вводить новий критерій оцінки сайтів

Google планує навчити алгоритм відрізняти достовірний і корисний контент від образливого і сумнівного, ввівши новий критерій оцінки сайтів. Google робить чергову спробу поліпшити якість результатів видачі, навчивши алгоритм визначати неякісний контент, який потрапляє в видачу. Таким чином пошуковик планує очистити результати видачі від некорисного контенту, пропонуючи користувачам достовірну, актуальну,...

Кейс: як Google Plus допомагає залучати клієнтів з пошукової видачі?

Для багатьох веб-майстрів, маркетологів і власників комерційних сайтів просування проекту в Google Plus здається не таким вже необхідним. Дійсно, по порівнянням з іншими соціальними мережами (наприклад, ВК або Facebook) її важко назвати популярною і досить «живою» – особливо в Україні. Створюється враження, що цільова аудиторія в Google Plus вкрай...

RankBrain – штучний інтелект пошуку Google

Штучний інтелект застосовується для самонавчання алгоритмів з метою поліпшення якості пошуку. В інтерв’ю виданню Bloomberg Грег Коррадо (Грег Коррадо), старший науковий співробітник Google, розповів про застосування штучного інтелекту в пошуку. Система RankBrain обробляє результати пошуку. RankBrain використовує принципи машинного навчання, що дозволяє системі вдосконалюватися без участі людини або без...

Чек-лист: Чи готовий ваш сайт до просування?

Просування сайту в ТОП пошукових систем – процес трудомісткий. Щоб досягти гарних результатів, потрібно багато інтелектуальних зусиль, часу, грошей. А щоб не витрачати цінні ресурси даремно, слід провести попередню підготовку сайту. Це не складно, але підготовлений сайт просунути значно простіше. Технічна оптимізація Для початку розглянемо технічну оптимізацію сайту. Від...

Сучасні особливості просування сайту – якісний контент в ТОП

Розробники двох найбільш популярних пошукових систем Яндекс і Гугл – не дають нудьгувати сеошникам, постійно модернізуючи свої алгоритми ранжирування сайтів, роблячи їх все витонченішими, наближаючи результати до експертних. На перші місця у видачі все частіше потрапляють ті сайти, які дійсно найбільш корисні для відвідувача. А це означає, що потрібно...