4 фази email-маркетингу

Email-маркетинг – це система взаємопов’язаних дій. І якщо розбити весь процес роботи з моменту початку збору бази до відправки розсилки на окремі етапи, якісно опрацювати кожну фазу, то можна досягти значних результатів. Email-маркетинг представляє собою систему дій, яку я розбиваю на 4 фази. Лідогенерація Оптимізація збору лідів На даному...

Як ефективно підвищити конверсію?

Продовжуємо цикл статей про методи підвищення конверсії які ми детально проходимо в «онлайн курсі SEO + інтернет маркетинг». Це не експерименти, а оптимізація сайту з доведеною ефективністю. Методи підвищення конверсії, наведені в статті, абсолютно безпечні. Вони не призводять до просідання позицій сайту, відтоку трафіку і підвищення рівня відмов. Попереджаю,...

Неефективне просування сайту: 4 методи, від яких пора відмовитися

Говорячи про ефективне просування сайту, не можна чітко визначити стратегії, які 100% виведуть сайт в ТОП. Вебмайстри швидко визначають важливість різних факторів, які враховують пошукові алгоритми, вибудовуючи нові стратегії просування. Пошукові алгоритми в свою чергу швидко оновлюються, ускладнюючи механізми ранжирування і врівноважуючи шанси всіх сайтів потрапити в ТОП. Сьогодні...

Час завантаження сайту – вплив на настрій користувачів

Компанія Kissmetrics провела дослідження, як час завантаження сайту впливає на призначений для користувача досвід. Дослідження Kissmetrics показало, що користувачі не готові чекати, поки завантажується сторінка. Чим повільніше вантажиться сайт, тим вищий рівень відмов. Як час завантаження сайту впливає на рівень відмов Типові проблеми при завантаженні сайтів з мобільних пристроїв...

Товарна мікророзмітки і її вплив на сніппети інтернет-магазину

Роздрібні продажі – одна з тих сфер діяльності, де конкуренція між окремими сайтами досягає пікових значень. Інтернет-магазини готові вкладати солідні бюджети в SEO, прикладати максимум зусиль до якісного заповнення сайтів і платити за кліки в системах контекстної реклами. В таких обставинах кожна дрібниця має значення, а для того, щоб...

ТОП 6: фактори конверсії, які неможливо виміряти

Конверсія залежить не від фізичних, вимірних величин сайту, як розмір СТА-кнопок, точні обсяг тексту в словах, кількості сторінок. Компанія WiderFunnel розробила LIFT модель (Landing Page Influence Function for Tests) для аналізу рівня конверсії сайту і пошуку рішень для оптимізації. У цьому огляді ми розглянемо 6 факторів, що становлять LIFT-модель,...

5 принципів оптимізації конверсії

Жоден сайт не досягне успіху без оптимізації. І якщо кілька років тому власників сайтів турбувала лише пошукова оптимізація для досягнення високих позицій в пошуку, сьогодні всі говорять про необхідність оптимізації конверсії, користувацького досвіду для підвищення ефективності бізнесу. Пропонуємо вашій увазі 5 принципів оптимізації конверсії, на які вказує компанія WiderFunnel....

Тег title: значення для SEO, особливості використання, рекомендації

Яким би не був контент, і як би добре він не був оптимізований під пошукові запити, знайомство з веб-сторінкою починається з заголовка. І стосується це як користувача пошукової системи, який побачив сніппет Вашого сайту в результатах видачі, так і пошукового робота. Мотивуючий, але лаконічний, що містить ключові слова, але...

Чим природні посилання відрізняються від покупних?

Багато власників сайтів задаються питанням, де і як отримати на свій сайт хороші посилання для його просування. Найпростіше і очевидне рішення – піти на біржі посилань на кшталт miralinks  і купити їх там. Чим покупні посилання програють природним і чому не всі наважуються купувати посилання – спробуємо розібратися в...

Кейс 8 рекомендацій по оптимізації замовлення в інтернет магазині

Як запобігти відмовам від покупки після того, як користувач додав товар в корзину? Пропоную 8 рекомендацій по оптимізації кошика і оформлення замовлення.  Більш детально про методику можна дізнатися на онлайн курсі SEO для бізнесу. Оптимізація кошика: 8 рекомендацій та приклади світових брендів Зображення товару Як правило, після додавання товару...

8 способів збільшити середній чек в інтернет магазині

Щоб сайт приносив прибуток, треба працювати не тільки над позиціями вашого сайту а над  конверсією і технічною справністю. Треба стимулювати бажання користувачів купувати, мотивувати клієнтів робити великі замовлення. У цьому огляді розглядаємо основні способи збільшити середній чек. Як збільшити середній чек на сайті Безкоштовна доставка при замовленні від …...

Підвищення конверсії: покрокова інструкція

Оптимізація конверсії – це не одноразова дія, а планомірна, постійна робота над поліпшенням сайту для користувача. Конверсія визначає прибуток. І цим все сказано. А / В тестування А / В тестування – це простий метод визначення найбільш ефективного варіанту сайту. А / В тестування підлягає дизайн, структура, текст, заголовок,...