Google вебмастерам

Якщо сайт досі не перейшов на мобільний індекс, це зовсім не означає, що він не готовий або не оптимiзований. Перехід здійснюється поступово.

Відповідність контенту мобільної і деськтопної версії важливо до переходу на мобільний індекс. Після переходу сайту в мобільний індекс, Google при ранжируванні стане враховувати тільки мобільний контент.

Переконайтеся, що мобільний контент не надто спрощений і містить всі необхідні релевантні дані, щоб Google зміг зрозуміти, про що сторінка і правильно показувати її користувачам за запитами.

Google не враховує видимість контенту в HTML коді на сторінці.

Використовуйте rel = canonocal замість noindex для дубльованого контенту. Якщо сторінка закрита в Noindex, Google не враховує всі сигнали з цієї сторінки. Якщо за допомогою Noindex ви намагаєтеся вирішити питання дубльованого контенту, то в такому випадку краще використовувати rel = canonical для кращої сторінки, тоді пошук буде враховувати всі сигнали з обох сторінок.

Google індексує дубльований контент, але в пошуку показує найбільш релевантну сторінку. Якщо на сайті немає канонічних сторінок, то пошуковий робот проіндексує всі сторінки, а у видачі показуватися буде лише та, яка найбільш відповідає пошуковому запиту, враховуючи фактори персоналізації (наприклад, місце розташування користувача).

Переконайтеся, що скрипти в хедері не закривають сторінку для пошукового робота. Деякі скрипти додають в хедер нехарактерні елементи (div, iframe), що в підсумку призводить до того, що пошукові боти не можуть її просканувати.

Гуглбот не використовує Cookies, коли повторно сканує сайт.

Про краулінговий бюдж варто турбуватися лише великим сайтам.

Помилка 410 може виключити сторінку з індексу швидше, ніж 404. Обидва відповіді сервера в кінцевому підсумку виключають сторінку з індексу. У короткостроковій перспективі, помилка 410 видаляє сторінку з індексу на кілька днів швидше.

Google може сканувати сторінки, які мають зовнішні посилання, навіть якщо доступ до них закритий в robots.txt. Щоб повністю виключити ймовірність сканування таких сторінок гуглботом, Мюллер рекомендує використовувати noindex.

Індексація може бути відстрочена, якщо канонічні теги вказують на сторінку редіректу.

Краще не використовувати Javascript у хедері, так як це може уповільнювати завантаження контенту і користувачеві доведеться чекати набагато довше, перш ніж він з’явиться на сторінці.

Використовуйте дінамічний рендерінг для спрощення сканування сторінок Google ботом.

Обробка Javascript – дуже ресурсномісткий процес, тому завжди буде затримка при обробці сторінки і власне індексування.

PageRank передається і враховується навіть по посиланнях, які не видно. Головне, що посилання розміщене в HTML-коді.

Погана внутрішня перелінковка мобільної версії сайту може негативно вплинути на індексування і ранжування сторінок.

Google використовує алгоритмічні і ручні методи ігнорування посилань. Команда Google по боротьбі зі спамом може вручну заблокувати передачу сайтом PageRank.

Найкращим способом організації сторінки товару з опціями для різних країн стає Javascript для реалізації контенту для різних країн. Такий контент необхідно закривати від індексації.

Переконайтеся, що для кожної сторінки є канонічна версія для кожної країни.

Hreflang є найменшим канонічним сигналом

Google враховує структуровані дані тільки в тому випадку, якщо вважає сайт безпечним і якісним, щоб показати у видачі розширений сніппет або пустити сайт в блок з відповідями. Крім того, структуровані дані повинні бути правильно реалізовані з технічної точки зору.

У мікророзмітки варто вказувати дату публікації і дату останньої зміни, так як це дозволяє роботові простіше і швидше отримати дату публікації зі сторінки.

Щоб в сніпеті Google відобразив рейтинг, важливо, щоб мікророзмітка була створена правильно, рейтинг був актуальним і по темі, відгуки справжніми, а сайт давав можливість залишити відгук.

Важливість сторінки більше визначається глибиною вкладеності (скільки кліків потрібно користувачеві, щоб знайти її), ніж структурою URL /

Велика кількість сторінок краще організувати в підкатегорії, ніж перенести на піддомени. Використовувати піддомени слід лише в разі, коли група відокремлюваних сторінок істотно відрізняється від решти сайту.

Для нового контенту важливо отримати внутрішні посилання з головних сторінок сайту. Тому варто додати на головну сторінку блок Нові публікації або Нові товари або … ..

Після того як швидкість завантаження стала фактором ранжирування, Google згадав, що алгоритм використовує поведінкові сигнали з браузера Chrome для визначення швидкості сайту (поряд з іншими факторами).

Для оцінки швидкості завантаження сайту Google використовує шкалу. До введення фактора швидкості Google оцінював лише швидкість за відносними нормам. Зараз швидкість вимірюється за шкалою. Чим вище швидкість, тим більше Google може її враховувати.

Щоб пришвидшити роботу, виконання скриптів повинно починатися після відображення сторінки.

Щоб відновити сайт після поновлення алгоритму, варто поліпшити його релевантність пошуковим запитам і намірам користувача. Варто відзначити, що алгоритму необхідно час, щоб зрозуміти суть змін і переоцінити позиції сайту.

Якщо на сайті публікується багато користувацького контенту низької якості, варто закривати його від індексації.

Для оцінки якості сайту Google враховує тільки сторінки в індексі.