klychovi-slovaПід терміном «ключові слова» в пошукової оптимізації сайтів розуміється набір ключових слів, словосполучень або фраз , які максимально відображають характеристики сайту, товарів, послуг або компанії, найбільш часто запитувані користувачами в системах пошуку.

Іншими словами, ключові слова – це запити, за якими користувачі знаходять цікаві для них дані за допомогою пошукових систем. Оскільки ключові слова є єдиним засобом, яким користується аудиторія при пошуку інформації, оптимізація сайтів безпосередньо залежить від ключових слів, від частотності їх вживання, від відповідності їх змісту сайту.

 Якщо говорити більш близькому до пошукового просування мовою, ключові слова (або пошукові запити) мають на увазі слова, які входять в текст HTML документа (наприклад, Вашого сайту) і в користувальницький запит, тобто вони збігаються за тематикою. Саме за цими словами пошуковими машинами розраховується релевантність тексту, будується частотний ряд з слів.

Релевантність – ступінь відповідності запиту і отриманого по ньому результату. Чим частіше у тексті зустрічається ключове слово, тим більшу по відношенню до призначеного для користувача запиту воно отримує релевантність.

Пошукова оптимізація сайту серед всіх заходів з підняття позицій включає аналіз і підбір ключових слів, а також написання контенту під них – створення текстів, однаково відповідають вимогам пошукових машин і людському сприйняттю. Підбір ключових слів при реалізації SEO-кампанії здійснюється за однією схемою – потрібно вибирати ті слова і фрази, які найбільш повно і буквально відображають суть просувається товару, послуги або компанії.

При цьому важливо уникати загальних і випадкових фраз, спираючись тільки на ті слова, які чітко і точно визначають суть сайту, на яку спрямована оптимізація. Правильно підібрані слова і грамотно розроблений під них контент укупі з іншими операціями оптимізатора дозволять поліпшити позиції сайту в результатах пошуку.

При цьому, створюючи тексти, необхідно враховувати вимоги пошуковиків, писати так, щоб пошукова система не визначила матеріал спамом, а будь-який користувач міг не тільки легко прочитати і зрозуміти текст, а й зацікавитися описуваними послугами, товарами. Пошукова оптимізація сайтів використовує цілий набір слів.

Як вважають фахівці, краще, якщо їх буде від десятка і більше. Тоді шанси підняти сайт на найвищі позиції результатів пошуку ще більше збільшується.