Keyword-TargetingЗвертаючись до рекламної агенції з приводу оптимізації сайту, Ви відразу ж зустрічаєтеся з частим згадуванням таких понять як «ключові слова» і «аналіз ключових слів».

Ключові слова – це запити, за якими користувачі шукають їх цікавить в Інтернеті за допомогою пошукових систем Яндекс, Рамблер, Гугл та інших.

 При цьому дані запити є словами і фразами, які максимально відображають суть Ваших послуг, товарів або всієї компанії, і саме за цими ключовими словами проводиться оптимізація сайтів під пошукові системи, тому що саме через ці пошукові системи Вас буде шукати Ваш потенційний покупець або клієнт.

Аналіз та підбір ключових слів досліджується на початковому етапі співпраці з оптимізаторами, оскільки від їх правильного вибору буде залежати ефективність просування сайту.

Як правило, аналіз ключових слів увазі саме підбір відповідних слів і словосполучень, визначення їх вартості, конкурентності та ефективності для кожного конкретного сайту. Рекомендується використовувати найбільш часто запитувані слова, тобто високочастотні запити.

Високочастотних слів і фраз для оптимізації сайту можна визначити за допомогою спеціальних сервісів, якими оснащені найпопулярніші пошукові системи. Основні сторінки сайту оптимізуються під високочастотні (часто запитувані) слова, і окремі сторінки, наприклад, певних товарів, оптимізуються під низькочастотні (рідко запитувані) слова і фрази.

При виявленні найефективніших запитів фахівці, як правило, аналізують кількість сайтів, які вже знаходяться в ТОПі за вибраними словами. Просування передбачає виведення сайту в топ результатів пошуку, відповідно, вже займають перші позиції конкуруючі сайти також повинні аналізуватися, а згодом і поступитися своїм місцем новому лідерові.

Зробити лідером Вас і Ваш сайт – це основна мета пошукової оптимізації. Отже, узагальнюючи вищевикладене, підіб’ємо підсумки. Аналіз ключових слів і словосполучень проводиться за такими принципами: визначення ступеня відповідності сайту компанії і самого бізнесу, яким вона займається; аналіз частоти використання тих чи інших слів при пошуку користувачами; визначення конкурентоспроможності обраних для просування ключових слів (основний критерій при розрахунку вартості всієї SEO кампанії ).

Таким чином оптимізатори приблизно визначають ступінь ймовірності та проміжок часу, за який вдасться вивести на топ позиції результатів пошуку сайт клієнта, який став об’єктом оптимізації.