optumizacija saityДля багатьох SEO-професіоналів внутрішня оптимізація – це повернення до витоків. Але, на жаль, здається, ще багато хто з нас роблять самі елементарні помилки. У цьому пості я постараюся поділитися деякими графіками, які допоможуть успішно розтлумачити деякі ключові моменти.

№ 1. Вплив внутрішньої оптимізації і небезпека перестаратися

Я зазвичай дотримую правило 80/20, коли справа доходить до використання ключових слів. 80% впливу виходить від 20% зусиль. Підтягніть тайтли, заголовки і переконайтеся, що фраза знаходиться на сторінці (і на сторінці дійсно інформація по темі ключового слова), і ви зробите всю роботу. Додаткові спроби впливу на ранжування шляхом збільшення числа повторень або включення в кожен абзац ключового слова приведуть до того, що документ стане марною тратою часу, який краще витратити на що-небудь інше.

№ 2. Внутрішня оптимізація – це більше, ніж просто ключові слова

Коли я вперше потрапив в SEO на початку 2009, пошукові системи, здавалося, мали досить наївний алгоритм аналізу контенту, що призвело до прийняття оптимізаторами настільки ж наївних тактик внутрішньої оптимізації. Три роки по тому ця тенденція, на жаль, ще зберігається.

Так, дуже важливо ефективно включати ключові слова в тайтли, заголовки постів (або на початок основного тексту), в URL і т.д. Але контент-аналіз став все більш складним, системи «читають» сторінок майже так само, як люди, і перевіряють відповідність хорошого контенту, дизайну, верстки, юзабіліті. Цілком можливо, що є деякі механізми, що дозволяють оцінити достовірність і емоційність тексту (або щось близьке до цього).

Я не кажу, що не треба оптимізувати під ключові слова або що використання термінів і фраз, які залишаються актуальними по даній темі, не допоможе. Я лише хочу зазначити, що, роблячи для людей, можна отримати великі плюси навіть при простій, класичної внутрішньої оптимізації.

№ 3. Як пошукові системи можуть виміряти цінність сторінки

Величезний Google розсікає по Інтернету, вимірюючи майже все, і кожне взаємодія людей з сайтами приносить із собою потужний потік даних. Ці дані, швидше за все, використовуються для поліпшення якості результатів пошуку, допомагаючи справжнім, відредагованим і високоякісним матеріалам піднятися, в той час як непотріб падає на дно (принаймні, коли дані + алгоритми працюють належним чином).

Для внутрішньої оптимізації це означає, що ми не можемо просто зосереджуватися на ключових словах. Нам потрібно по-справжньому відмінне зміст.

№ 4. Об’єднання або багато сторінок?

Питання, орієнтувати чи одну сторінку на кілька ключових слів або створювати окремі сторінки для кожного, здається, досі призводить до суперечок сеошників. Я стежив за подібними питаннями, як цей, майже щотижня, і в 9 з 10 випадках наступна блок-схема дає правильну відповідь:

Це не складно – і це прекрасно. При орієнтації на подібні схожі фрази або фрази, які допоможуть працювати разом, тому що є цільовими намірами більшості користувачів, тоді однієї сторінки має бути достатньо. Коли фрази логічно не можуть працювати разом в тайтли/заголовку або коли вони мають низький відсоток ймовірності покриття, приходить час створення окремих сторінок під цільові ключові слова.