tic-prДля багатьох веб-майстрів часто постає завдання збільшити так звані “пузомірки” сайту – тИЦ і PR. 

ТИЦ – тематичний індекс цитування (ТИЦ) Це показник, який ввела пошукова система Яндекс. Він визначає «авторитетність» сайтів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів.

PR (Page Rank) – показник, який використовується пошукова система Гугл для визначення «авторитетності» сторінок сайтів. На відміну від тИЦ, PageRank розраховується для кожної сторінки сайту.

Часто тИЦ і PR нарощують спеціально для того, щоб дорожче продавати посилання зі сторінок свого сайту. Адже чим більше показники тИЦ і PR ресурсу, тим дорожче посилання з цього ресурсу. А значить у багатьох відразу виникає питання: “Як збільшити ТИЦ і PR?”

Способи підняти тИЦ і PR:

1) Прогін сайту по білих каталогах + закриті каталоги. Після реєстрації в білих каталогах не тільки підвищується Тиц і PR, але і отримується додаткове джерело цільового трафіку.

Тому, скільки б не говорили, що цей метод канув у вічність і від нього дуже маленький ефект, початкове просування сайту потрібно проводити саме з цього. Тільки обережно і якісно. Вибирайте лише хороші каталоги, в яких хочете розміщувати сайт.  Хоч на це і йде багато часу, результат буде очевидний. Звичайно, якщо немає знань, часу і хорошої бази білих каталогів – довірте справу професіоналам. Де взяти бази білих каталогів? На форумі лежить великий список баз. Якість у них середня, але серед них є нормальні каталоги. Я зараз помаленьку збираю свою базу білих каталогів. У ній 4658 каталогів (3659 для авто реєстрації) Викладаю на форумі. Може кому-небудь стане в нагоді … Нещодавно проганяв по ній нульової сателіт, після першого апу Тиц підріс до 20, апа PR поки не було. Користуйтеся! За окрему плату багато людей пропонують розмістити ваш сайт в закритих каталогах.

2) Сабміт статей в каталогах статей. Тут все просто. Пишіть тематичну статтю, не забуваючи розставляти ключовики, вставляєте від 1 до 3 посилань на ваш сайт в текст і розташовуєте в каталозі статей. На форумі я розмістив величезний список каталогів статей. (В цьому списку також є 126 сайтів прес-релізів) Про те, як просувати статтями читайте відмінний топік на сеарче. Також можна обмінюватися статтями з ресурсами близькими за тематикою.

3) Сабміт в каталогах прес-релізах. Це майже те ж саме, що і розміщення статей, але форма написання прес-релізів трохи відрізняється.

4) Дошки оголошень, форуми, гостьові, соціальні мережі. В Інтернеті багато дощок оголошень, на яких можна розмістити будь-яке оголошення з посиланням на ваш сайт. Так само багато форумів, де можна в профілі і в підписі вкласти свою посилання, і по рекламувати або просити “оцінити” сайт в спец. мережах розділі, виділеному для цього. (Не варто використовувати програми типу хрумера для спаму по гостьовим і форумам інакше можна отримати обнулення тиц.) Також в Інтернеті безліч соціальних мереж, які дозволяють розмістити своє посилання на одній зі сторінок.

5) Написання унікального і цікавого контенту. Якщо кому-небудь сподобається ваша стаття, він може розмістити посилання на неї на форумі, своєму сайті, на блогах друзів і т.д. Тоді посилання на ваш ресурс будуть природними.

6) Обмін посиланнями з ресурсами близькими за тематикою. Тематичний обмін посиланнями – залишається самим популярним і ефективним способом просування сайту і підвищення показників Тиц та PR. Можна створити тематичний каталог посилань на своєму сайті і обмінюватися з якісними сайтами тієї ж тематики або обмінюватися наскрізними посиланнями. Останнім часом Яндекс дуже нешанобливо ставиться до каталогів посилань і постійно занижує вага переданої посилання зі сторінок, що мають каталожну структуру. Тому “захоплюватися” каталогами посилань на своєму ресурсі може бути небезпечно.

7) Коментування в блогах, сайтах. Тільки не варто займатися тупим спамом. Коментуйте тільки після того, як ви прочитали пост і вам є що сказати по даній темі. Так само не пишіть всілякі анонім замість імені користувача, інакше ваш коментар просто видалять і ви даремно витратите час.

8) Прогін по RSS-каталогах.  А також, викачуємо базу RSS – каталогів. Зараз не багато залишилося RSS-каталогів, які ставлять пряме посилання, в основному перенаправленням або текстом, але невеликий Тіц все ж отримати вдасться.

9) Купівля посилань. Можна купувати постові в блогах. Для збільшення тИЦ, відмічено, що найкраще купувати посилання на внутрішні сторінки, тобто на пости. Цей спосіб вимагає великих витрат, але він ефективний. Можна купувати посилання в біржах, таких як сапу і xap. Як купити місце для Вашого посилання або реклами на моєму сайті – читайте в розділі реклама!

Хто ще знає способи наростити Тиц або Pr?