vidhuky-klientivНа мій погляд вплив відгуків на просування сайтів в Україні недооцінений. У цій статті я детально розповім про ефективний sео інструмент, про його вплив на позиції у видачі пошукових систем, в тому числі з урахуванням останніх нововведень в алгоритмах ранжирування Яндекса і Гугла.

Навіщо необхідно займатися відгуками – п’ять вагомих «за»

  1. Спробую розташувати їх у порядку значущості, але уточню, моя  оцінка суто суб’єктивна. Отже, відгуки:

Покращують репутацію бренду, компанії або окремого товару. Можна вважати, що відгук – це свого роду реклама, завдяки якій:

  • Людина дізнається, що є такий бренд (компанія, товар).
  • Користувач розуміє, що цей бренд (компанія, товар), як мінімум, заслуговують на увагу.
  • Збільшуються шанси, що людина отримає потрібну вам інформацію про товар. Адже є люди, які в першу чергу читають відгуки та тільки за результатами цього відгуку звертають свою увагу на сам товар.
  1. Збільшують трафік на сайт цільової аудиторії (зрозуміло, якщо в відгуку розміщене посилання).
  2. Збільшують кількість посилань, а заодно і його рейтинг. І, зауважте, і Яндекс, і Гугл посилання, розміщені у відгуках, вважають природними, а не sео посиланнями.

Породжують дискусію. Цікавий конструктивний відгук може стимулювати активність по обговоренню бренду (компанії, товару) на форумах, в соціальних мережах і т. Д.

Тобто відгуки покращують комерційну віддачу сайту трьома шляхами:

  • збільшують трафік на інтернет-ресурс цільової аудиторії;
  • збільшують довіру до товару, тобто сприяють зростанню конверсії;
  • побічно поліпшують позиції сайту у видачі (за рахунок зростання числа згадок бренду і доменного імені, за рахунок збільшення посилальної маси).

Де розміщувати відгуки

На своєму сайті. Це допоможе поліпшити репутацію товару (бренду) і  унікальність сторінки.

На тематичних блогах і форумах. Це дасть можливість прорекламувати товар, організувати дискусію по ньому, збільшити трафік сайту (якщо у відгуках буде міститися посилання).

У тематичних товариства і групах соціальних мереж:  Фейсбук, інстаграм та ін.

На спеціальних сервісах для розміщення відгуків: www.otzyvua.net та інші.

Як показує практика, найбільш ефективно зосередитися на 5-6 інтернет-ресурсах, які ідеально підходять для просування вашого сайту за допомогою відгуків. Організовувати на них дискусії, давати рекомендації, писати відгуки з історією, наприклад, «Описую другий місяць експлуатації велосипеда такого-то (опис першого місяця див. Тут). Це краще, ніж «килимові бомбардування», при яких намагаються помітити якомога більше відповідних майданчиків для розміщення. На одному майданчику рекомендується розміщувати не більше 3-4 відгуків про бренд (товар, компанії).

Як правильно написати відгук – інструкція

yak-pravilno-napisati-vidgyk«Яка може бути інструкція? Адже відгуки пише стороння людина! Що захоче, то і напише! »- це міркування дилетанта, далекого від понять інтернет-маркетингу. За оцінкою експертів, приблизно 90% відгуків пишеться на замовлення інтернет-магазинів і інших зацікавлених суб’єктів і об’єктів. Тому …  відгуки треба писати правильно! А це означає, що хороший відгук повинен:

Давати конкретику.

Порівняйте: «Інтернет-магазин« Роги і копита » просто чудовий. Знайшов, що потрібно. Ціна відмінна. Хлопці, я вас люблю! ». І «Купувала в магазині« Роги і копита » роги для чоловіка. Тільки у них знайшла потрібний мені 24 розмір. Та й ціна порадувала. В іншому – сервіс оплати і доставки, як у інших ». Якому відгуку ви більше повірите?

Стиль написання, відповідний цільовій аудиторії. Пишіть про молодіжний товар, використовуйте відповідний сленг. Для прекрасної статі – побільше емоцій, ахів, зітхань і, природно, все від імені жінки.

Обсяг не більше 500 знаків. «Простирадло» тут же викличе підозри – не буде незацікавлена людина витрачати час на те, за що йому не заплатять. Втім, дуже рідко обсяг можна збільшити. Але тоді стиль і легенда (від імені кого писався відгук) повинні бути бездоганні. Наприклад, буде правдоподібний текст від імені військового пенсіонера, докладно описує якусь мисливську рушницю.

Граматичні та стилістичні помилки (виняток – офіційні відгуки від особи компаній). Тексти, написані бездоганою літературною мовою і з бездоганною грамотністю доречні для оцінки романів Муракамі або Коельо. А ось для вираження свого ставлення до творінь Донцової або спінінга на велику рибу вони вже не підійдуть.

Бути щирим! При цьому стиль може бути і нейтральним. Але людина повинна вірити в те, що читає. Корявому, але у справі написаному тексту повірять більше, ніж набору канцелярських штампів!

І ще. Не можна писати одні хвалебні відгуки. Так в житті не буває! Нехай, наприклад, з 10 повідомлень одне буде негативним (але по якомусь несуттєвому властивості, наприклад, «завжди купував туфлі 43 розміру, а зараз вони не підійшли, тиснуть»). Три-чотири – суто позитивних. Решта – позитивні, але з невеликою критикою несуттєвих властивостей товару або сервісу.

Підвищуємо ефективність відгуків – тегуємо їх

Відгуки, в яких міститься посилання, можна тегувати – вставляти спеціальний код на посилання «мітку», завдяки якому потім в Яндекс.Метрика або Гугл Аналітікс можна відстежити джерела переходу і зібрати іншу статистику. Місяць-другий і ви визначите майданчики, на яких в першу чергу необхідно зосередитися.

Де брати відгуки

Спонукати ваших клієнтів їх писати. Продали товар, напишіть через деякий час людині, який його купив, лист з проханням залишити відгук. І, природно, в листі дайте посилання, що б він відразу потрапив на потрібну сторінку.

Найняти спеціальну людину для їх написання і розміщення. Пару тижнів практичного тренінгу і він буде окупати свою невелику зарплату. Ідеальний варіант – знайти розумного  фрілансера.

Звернутися до спеціалізованих агентствам. Цей варіант гірше другого. По-перше, витрат більше. А, по-друге, контроль з вашого боку за відгуками гірший. А в таких агентствах теж не боги працюють. Можуть так ваші «горщики обпалити», що тільки нашкодять.

Використання відгуків для просування сайту і збільшення продажів має безліч нюансів, які засвоюються тільки на практиці. Але, повірте, на це варто витрачати час. Адже ефект від цього seo інструменту може бути значним при дуже маленьких витратах.