ranjirovanieФактори ранжирування комерційних сайтів дещо відрізняються від факторів, що визначають позиції інформерів і розважальних ресурсів. Аналітична компанія Searchmetrics досліджувала комерційні сайти в ТОПі пошукової видачі Google і визначила 10 факторів, що мають безпосередній вплив на позиції сайту в пошуку.

Список найбільш значущих чинників ранжирування відрізняються від галузі до галузі. Тому для дослідження був зібраний пул комерційних запитів. Searchmetrics попереджає, що це не єдині чинники, що визначають позиції сайтів. Це той список чинників, який відрізняє комерційні сайти з ТОПу пошукової видачі від решти масиву сайтів.

Фактори ранжирування комерційних сайтів в Google: ТОП 10

  1. Контекстна реклама

Загальне дослідження факторів ранжирування показує, що 9% із загального числа сайтів в ТОПі використовують контекстну рекламу. І тільки 3% комерційних сайтів беруть участь в Медійній мережі.

  1. Соціальні сигнали (на основі Facebook)

Комерційні сайти, що входять до ТОП 10 пошукової видачі Google, отримують менше соціальних сигналів (лайків і репостів), ніж сайти з інших галузей (блоги). За результатами дослідження кількість соціальні сигналів комерційних сайтів з ТОПу становить близько 25% від кількості соціальних сигналів, які отримує інформаційний чи розважальний сайт.

  1. Розмір сторінки і швидкість завантаження

Тоді як швидкість завантаження стає мало не першорядним фактором ранжирування в Google, дослідження Searchmetrics показує, що комерційні сторінки в ТОПі в середньому на 30% «важчі». Це пояснюється тим, що в ТОП часто потрапляють не сторінки окремих товарів, а сторінки категорій, які пропонують користувачам більше опцій на вибір, а також містять більше зображень.

  1. Інтерактивні елементи

Комерційні сайти в ТОПі пошукової видачі Google містять на 40% більше пунктів меню, кнопок і інших інтерактивних елементів. Наприклад, середня кількість інтерактивних елементів на сайті в ТОП-1 Google видачі становить 291 елемент. Примітно також, що топові комерційні сторінки мають більш високу щільність інтерактивних елементів (в співвідношенні з кількістю слів). Так, e-commerce сайти в ТОП-10 Google використовують 1 інтерактивний елемент на кожні 7,12 слів тексту.

  1. Довжина списків

Комерційні сторінки з ТОПу Google пропонують більш структурований контент. Інтернет-магазини використовують довші марковані списки. Кількість пунктів у списках (на картках товарів) в середньому на 70% більше, ніж в списках на сторінках інформаційних і розважальних сайтів.

  1. Кількість внутрішніх посилань

Внутрішні посилання спрощують навігацію і допомагають користувачеві знайти потрібну сторінку. Дослідження показує, що середня кількість внутрішніх посилань на комерційному сайті в ТОП 10 Google – 219, тоді як звичайний інформаційний сайт має всього лише 126 внутрішніх посилань. Searchmetrics зазначає, що безглузде збільшення кількості внутрішніх посилань не поліпшить ранжування сайту в Google, важливо дотримуватися якості перелінковки.

  1. Інформація про інтернет-магазин над лінією згину

56% комерційних сторінок в ТОП 10 Google чітко дають зрозуміти, що користувач потрапив в інтернет-магазин, демонструючи комерційні елементи над лінією згину, тобто в полі видимості користувача без необхідності прокручувати, переходити в інші розділи.

  1. Домен в зоні .com

Дослідження показує, що 99,9% комерційних сайтів в ТОПі видачі Google, розміщена на домені .com

  1. Відео на сторінках

36% інтернет-магазинів в ТОПі пошукової видачі Google пропонують відео контент. Відео рідко використовується на сторінках інтернет-магазинів, де передбачається конверсія користувачів, хоча такі сторінки можуть містити посилання на матеріали. Ми писали про важливість візуального контенту. Відео вирішує більшість проблем, з якими стикається користувач при дистанційному виборі товару.

  1. Кількість слів на сторінці

Комерційні сторінки в ТОПі Google містять на 25% більше текстового контенту, ніж звичайні інформаційні сайти. Товарні сторінки містять детальні описи товарів, послуг, UGC (відгуки, питання, обговорення користувачів). Безглузде збільшення кількості слів на сторінці не принесе користі сайту. Контент повинен бути релевантним, інформативним, корисним для відвідувача. Відповідати на питання, давати огляд продукту або послуги. В такому випадку сторінка буде максимально відповідати наміру користувача.