Останні дослідження аналітиків з Stone Temple Consulting показали – зовнішні посилання є важливим фактором ранжирування в Google.

Посилання на позиції сайту впливають більше, ніж значення авторитетності домену і навіть авторитетності сторінки.

Вплив посилань в Google

Висновок. Посилання можна і потрібно використовувати для просування сайту. Тільки використовувати потрібно з розумом. Сьогодні розберемо, які посилання підходять для Google, а про які варто забути назавжди?

Тільки природні посилання

Спамні посилання залишилися в минулому. Сьогодні за спамні SEO-посилання пошуковики карають санкціями Google Penguin.

Якщо на сайт йдуть посилання зі слів, що включають тільки комерційні запити з прямим входженням ключа: «купити iPhone у Львові», «натяжні стелі ціни», «відпочинок в Одесі  2017» і т.п., значить, пора змінити тактику і почати її дотримуватися, інакше санкцій не минути.

Загальна кількість

Приріст посилальної маси без стрибків, виключно рівномірний.

vichni-prurodni

Динаміка постійна і позитивна можна скористатися даною таблицею.

Zakypka-posulan

Загальна кількість донорів і посилаються доменів приблизно однакове. На сайт не повинно вести 100 посилань з одного ресурсу.

Джерела посилань повинні бути різними. Форуми, інформаційні статті, соціальні мережі, відео на youtube. Використовуйте всі доступні інструменти для побудови якісного, різноманітного довідкового профілю. Самий універсальний варіант, на мій погляд, це крауд-маркетинг. Це відмінний спосіб отримати відразу практично всі типи посилань на сайт.

Залишилися питання по посиланнях в Google, замовте відео курс “СЕКРЕТИ КУПІВЛІ ПОСИЛАНЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ВІДВІДУВАНОСТІ САЙТУ” .