PenguinАлгоритм Google Penguin – передісторія

Penguin – алгоритм пошукової системи Google, роллю якого була боротьба з неприродними (покупними) посиланнями. Дата першого релізу Penguin 1.0 – 24 квітня 2012 року.

Наступні оновлення:

Penguin 1.1 – 26 травня 2012 р

Penguin 1.2 – 5 жовтня 2012 р

Penguin 2.0 – 22 травня 2013 р

Penguin 2.1 – 4 жовтня 2013 р

Penguin 3.0 – 17 жовтень 2014 р

Початок оновлення Penguin 4.0 неодноразово відкладався. Реліз оновлення планувався на кінець 2015 року, однак, робота з удосконалення алгоритму тривала до вересня 2016 року.

Переклад статті з офіційного блогу Google: https://webmasters.googleblog.com/2016/09/penguin-is-now-part-of-our-core.html

Пінгвін став частиною основного алгоритму Google

Алгоритми Google використовують понад 200 унікальних сигналів або «підказок», що дозволяє швидко знаходити те, що шукає користувач. Ці сигнали включають в себе певні слова на сторінках сайтів, частоту оновлення контенту, регіон сайту і PageRank. Один з таких сигналів Google – це алгоритм Пінгвін, який був запущений в 2012 році і 23 вересня 2016 року було його оновлено.

Представляємо вам ключові зміни, які ви побачите, вони були серед популярних прохань вемастеров:

Зараз Пінгвін працює в реальному часі. Історично склалося так, що список сайтів, «постраждалих» від Пінгвіна періодично оновлювався. Коли вебмастер покращував свої сайти, багато алгоритмів Google досить швидко оновлювали інформацію про них, але таким алгоритмам, як Пінгвін, був потрібен час для оновлення даних. Тепер дані Пінгвіна оновлюються в реальному часі, а значить, зміни на сайті будуть помічені Гуглом набагато швидше. Як правило, вони вступають в силу відразу після повторного обходу роботом і переіндексації сторінок. Це означає, що Google не збирається більше анонсувати свої оновлення.

Пінгвін став більш детальним. Зараз він понижує сторінки, які містять спам, і не впливає на ранжування сайту в цілому. Тобто відбувається заниження у видачі однієї або декількох сторінок, а не всього сайту як це було раніше.

Також важливо пам’ятати, що оновлення на зразок Пінгвіна – це тільки один з понад 200 сигналів, який Google використовує для ранжирування сайтів.

Хто винен – Пінгвін або Панда?

Якщо ви помітили зниження трафіку на свій сайт з пошукових систем (з органічної видачі), то можливо, що ваш сайт потрапив під дію фільтрів пошукових систем, і його позиції в результатах пошуку були занижені. Сьогодні ми поговоримо про пошуковик Google і двох його алгоритмах – Гугл Панда і Гугл Пінгвін.

Алгоритм Google Panda (Панда) націлений на підвищення якості результатів пошуку. Тому він займається оцінкою контенту сайту – перевіряє унікальність текстів, їх інформативність, наявність додаткової цінності, кількість ключових слів (щоб не було переспама).

Алгоритм Google Penguin (Пінгвін) бореться з неприродними зовнішніми посиланнями. Такими будуть куплені посилання, посилання з сайтів-сателітів і з нерелевантних сайтів.

Крок перший. Перевіряємо повідомлення від Google

Виявляється, накласти обмеження на сайт можуть не тільки автоматичні алгоритми Гугл, а й самі реальні люди – його співробітники. Щоб перевірити, чи немає таких обмежень, заходимо в Інструменти Google для веб-майстрів, клацаємо по потрібному нам сайту і заходимо в розділ «Повідомлення про сайт» – в цей розділ прийде повідомлення про накладені вручну обмеженнях. Також подивитися, чи вжито заходів до сайту, можна в розділі «Пошуковий трафік» – «Заходи, прийняті вручну».