google-algorutmuНе так давно від пошукової системи Google прийшла новина про введення семантичного пошуку, який до цих пір знаходиться у стадії тестування і ще невідомо, що він принесе веб-майстрам і користувачам, і ось стало відомо про зміну алгоритму Google для анкорів, що не менш цікаво, але може викликати проблеми при поточних неписаних правилах розкрутки .

Дана новина не є висмоктаною з пальця тими, хто завжди чекає поганого, тому що вона має офіційне підтвердження, проте Google останнім часом навчився працювати так, що його новини стали нести все менше і менше конкретики. Для тих, хто не володіє англійською дане нововведення можна перевести так – «змінений алгоритм обробки анкорів і відключені деякі фільтри, на основі яких будувалася видача ще вчора».

Звичайно, нам завжди хочеться відчути удари батогом по своєму тілу, щоб дізнатися за що покарання, проте з цим доведеться почекати, оскільки Гугл завжди починає експерименти з більш лояльним західним сегментів Інтернету.

В цілому уважно вивчивши дану радість, особисто я прийшов до висновку, що Google бере поганий приклад з оригінальних особливостей Яндекса і різко знижує вагу посилань з нетематичних ресурсів, тобто з нерелевантних тематиці сайтів. Назвати це боротьбою з продажними посиланнями складно, так як, думається, продажність беків в своїй масі добре відома пошуковим системам і вага seo-посилань давно і правильно занижується. Повністю взяти і прибрати вплив неприродних посилань – теж не діло, так як, на жаль, це не очистить видачу, а скоріше навпаки призведе до хаосу.

Швидше за все, Гугл прагне підштовхнути веб-майстрів до більш ретельного відбору релевантних донорів, так як представники цієї пошукової системи давно висловлювали незадоволення посиланнями між сайтами абсолютно протилежної тематичність. Звичайно, коли анкор «недорогі склопакети» виходить з сайту, присвяченому африканським метеликам за все тому, що останній має хороший PR сторінки – це не є добре і, швидше за все, такому просуванню приходить кінець.

Для точного визначення того, що таїть зміна алгоритмів Google для анкоров треба почекати, коли нововведення добереться до СНГ, але в тому, що зміни будуть вже сьогодні можна не сумніватися.