Gugl-PingvinПотрапляння під численні фільтри Google не вдалося уникнути ще жодному веб-майстру, так як деякі фільтри Гугла ця просто обов’язкова процедура.

Інша справа, що вийти з-під них не завжди легко, що ускладнює таку важливу для оптимізатора та веб-майстра роботу, як розкрутка сайтів. Сьогодні ми розглянемо основні фільтри нашої улюбленої пошукової системи і подивимося, яким чином можна їх уникнути або швидше з них вийти.

Самий неминучий фільтр – це Google Sandbox Filter або в просторіччі пісочниця. Буде проводитися розкручування сайту по-білому або по-чорному все одно ні одному молодому сайту не минути цієї радості. Способів вихід з цього фільтруючого алгоритму два – час і унікальність контенту або достатню кількість посилань з солідних, на думку Гугла ресурсів. Природно всі посилання не повинні вести на головну сторінку, інакше ефект просування ресурсу бедет мінімізований.

Наступний важливий фільтруючий шар – Google Bombing Filter як раз-таки бореться з великою кількістю посилань на сайт з однаковими анкорами. Попадання під цей фільтр цілком може закінчитися баном, так що будьте пильні. Вихід простий, як травневе ранок – змінюйте анкор посилань, робіть запит на перегляд індексації та проводите розкрутку ресурсу далі.

Також представляє інтерес для того, щоб розкрутка проекту була безболісною фільтр Google – 30 Filter, який просто відкидає позиції Вашого ресурсу на 30 пунктів вниз. Не варто використовувати технології спаму і ця біда ніяким чином Вас не торкнеться, а якщо все ж торкнулася, то варто відмовитися від спірних технологій розкрутки і знову відправити запит на пере індексацію.

Одна з найважчих перешкод пошукової системи на наш суб’єктивний погляд є Google Supplemental Results Filter, який закидає сторінки Вашого сайту в додатковий список, по-народному у «соплі». Це може статися через крадений і не унікальний матеріал або якщо, на думку пошукової системи подібного матеріалу достатньо в основній видачі та без вашого контенту.

Такі сторінки ніби як є, а ніби їх і немає, так що прагніть по-можливості уникати цього фільтруючого елемента пошукових систем, так як сторінки, під нього потрапили можуть виявитися в основній пошуковій видачі тільки в крайньому, на думку Google випадку. Виходити з цього фільтра складно і єдино вірне рішення в цьому випадку знову ж посилання на сторінки з авторитетних ресурсів.

Також актуальним сьогодні Google Panda, який може знижувати позиції запитів по широкому спектру причин, а дізнатися про нього докладніше можна тут.

Ну і ще один фільтр, який важливий при швидкій розкрутці сайту – це Too Many Links at Once Filter. Під нього простіше простого потрапити, якщо Ви отримуєте дуже великий приріст ссилочної маси протягом короткого проміжку часу. Не вірить, розумієте, Гугл, що за дуже короткий термін можна отримати величезну кількість посилань, тому не захоплюйтеся масовою закупівлею посилань для зовсім молодого сайту, інакше замість ривка вперед можна опинитися в самому хвості. Поетапно нарощуйте природну силочну масу, і ця перешкода до Вас не добереться.

Звичайно, крім описаних вистачає ще і інших фільтрів Google, але ці по – нашу думку мають першочергове значення для правильної розкрутки ресурсу в самому початку шляху.

Дещо цікаве з приводу грамотної розкрутки можна дізнатися в статті «Просування сайту за всіма правилами». Прочитайте. Не завадить.