prPR (Page Rank) – це алгоритм обліку зовнішніх посилань, який представляє компанія Google. За допомогою дата – центрів Google і Google Toolbar можна дізнатися PR кожної сторінки.

Кожна сторінка має PR від 0 до 10. Google Toolbar перетворює кількість зовнішніх посилань на сайт у показник від 1 до 10. Для показника 1 потрібно від 1-10 зовнішніх посилань, для 2 від 10-100, 3 показник повинен становити суму від 100-1000 зовнішніх посилань, 4 від 1000-10.000 іт.д.

Для того щоб показник PR досяг вищого рівня необхідно в рази збільшити кількість зовнішніх посилань. Зараз показник PR широко використовується Web-майстрами, для швидкої оцінки розкрученості ресурсу за пошуковим запитом, і дозволяє зрозуміти чи варто купувати посилання з цієї сторінки, або боротися заперші позиції за запитом.

PR перераховується раз на 3-6 місяців, тому Датацентри Google в період між оновленнями можуть надавати застарілу інформацію.

Tech Daily – Щоденні новини технологій.