prosyvanja saityСуть пошукового просування і оптимізації сторінок Вашого сайту в пошукових системах Яндекс, Рамблер, Google та ін. полягає в якісному підвищення відвідуваності сайту.

З чого складається просування сайту:

Аналіз тематичної аудиторії та конкурентів Маркетингове планування і дослідження з метою з’ясування та визначення: передбачуваної аудиторії потенційних користувачів; економічної ефективності просування в пошукових системах, тобто, чи є попит в Інтернеті на продукцію або послуги надані фірмою (аналіз статистики пошукових запитів в пошукових системах Яндекс, Рамблер, Google та ін.); списку ключових слів і словосполучень, на базі якого і буде здійснюватися оптимізація і просування сайтів; позицій конкурентів, насиченості ринку (кількість конкуруючих сайтів).

Оптимізація і просування сайту

Оптимізація релевантністю сторінок Вашого сайту в пошукових системах включає: оптимізація та доповнення коду сайту з урахуванням вимог пошукових систем; підвищення цитування сайту (тІЦ – Тематичний Індекс Цитування – для пошукової системи Яндекс і PR – PageRank – для Google); аналіз відвідуваності сайту і виявлення найбільш вигідних напрямків; при необхідності платне розміщення реклами сайту.

Оцінка результатів оптимізації і просування сайту На даному етапі проводиться оцінка оптимізації та розкрутки сайту, виробляється стратегія подальшої роботи, приймається рішення про необхідність подальшого просування сайту.

Мінімальний доцільний термін просування сайту – 3 місяці Після закінчення звітних періодів Вам буде надаватися звіт про виконану роботу, який включає в себе статистику відвідуваності сайту: із зазначенням кількості відвідувачів, візитів, географії візитів, найбільш відвідуваних сторінок, пошукових запитів, позицій в рейтингах і т . д.;