websaitПросування сайту — це поліпшення позицій вашого сайту в пошукових системах, залежить від внутрішніх і зовнішніх факторів. Внутрішні фактори ранжирування ретельно продуманий дизайн і навігація по сайту; оригінальні текст і послуги, підготовка інформації для ваших клієнтів а не для пошукових машин; якість вихідних силок з вашого сайту; актуальність представленої інформації на сайті.

 Зовнішні фактори ранжирування До зовнішніх факторів пошукового просування сайтів відноситься комплексна робота зі посилальної структурою: кількість посилань, що ведуть на сайт, які містять анкор — ключове словосполучення (враховуються запити з головної сторінки і з внутрішніх сторінок); ТИЦ і PR посилаються ресурсів; тематика посилаються ресурсів ; природність посилань; розташування посилань у блоках і в текстах. Роботу із зовнішніми факторами при пошуковому просуванні веб сайтів умовно можна розділити на п’ять етапів:

1. Складання списку сайтів, де будуть розміщені посилання.

2. Розробка анкорів.

3. Розробка правильного зовнішнього оточення.

4. Розміщення зовнішньої посилальної маси на обраних майданчиках.

5. Контроль параметрів зовнішнього посилального оточення. Майданчики для розміщення посилань при пошуковому просуванні сайту в Яндексі.

Майданчики для розміщення посилань підбираються вручну. Критерії добору задаються оптимізатором — виходячи з авторитетності, тематики ресурсу і деяких інших параметрів. Вартість розміщення кожної посилання і ціни просування сайту в цілому буде залежати саме від характеристик майданчиків. Розробка ангорів Правила розробки ангорів для пошукового просування сайтів, на перший погляд, дуже прості, тому багато оптимізаторів не загострюють на цьому етапі уваги, довіряючи роботу автоматичним генераторам — і це їхня помилка! «Яндекс» може визначити шаблонні ангори, який ведуть на одну і ту ж сторінку. Бажаєте вивчити seo с нуля.

Щоб пошукові системи не «склеювали» посилання, необхідно грамотно і ретельно працювати над ангорами, домагаючись їх різноманітності та відповідності тематиці сайту, що просувається. Розміщення посилань на сторонніх ресурсах при пошуковому просуванні сайту Дуже важливо співпрацювати з ресурсами, які високо котуються в пошукових системах. «Яндекс» жорстко штрафує не тільки ті сайти, які порушують його вимоги, але і ті, які мають зв’язок з «порушниками». Пошукове просування — це сфера, в якій потрібно постійно докладати зусилля, щоб випереджати конкурентів.