optumizacija saityПерше місце за популярністю серед користувачів Інтернету займає пошукова система Google. З найсильнішим своїм конкурентом – пошуковою системою Яндекс,цей пошуковик йде практично в ногу, тримаючи перевагу лише на кілька кроків. Природно, під цей пошуковик оптимізація сайту проводиться не рідше, і SEO-компанії приділяють йому велику увагу.

 Але  деякі компанії і зовсім акцентуються на Google, тому що в ньому все відбувається набагато швидше і простіше. В цій замітці ми розглянемо чим відрізняється ця пошукова система і робота з нею.

 Пошукова оптимізація сайтів в системі Google характеризується більш високою швидкістю індексації веб-сторінок і посилань, що, ясна річ, відбивається і на швидкості появи  та просувається сайту в результатах пошуку системи. При цьому, на відміну від Яндекс, Google володіє хорошим зворотнім зв’язком.

І якщо перший може без попередження «забанити» неправильно оптимізований сайт або накласти на нього штрафні санкції, то останній обов’язково попередить оптимізатора про його помилку, скаже, що зроблено не так. Тому оптимізація сайтів під цю пошукову систему дуже популярна в середовищі виконавців, та й серед замовників теж. У Google функціонує дуже швидка пошукова машина, яка не обтяжує очікуванням і не викликає роздратування у нетерплячих оптимізаторів.

 За словами останніх, саме з цим пошуковиком найбільше подобається працювати фахівцям SEO. Сам процес пошукового просування сайтів в цій системі принципово не відрізняється від SEO під Яндекс, але результати роботи можна побачити набагато швидше. Google так швидко «читає» сторінки ресурсів, що результати SEO-кампанії у цього пошуковику можна побачити вже протягом першого тижня. Відмітна особливість Google – технологія PageRank, з використанням якої пошуковик більше значення додає зовнішнім чинникам сайту, індексу цитованості, посиланням, які, на його «думку» вважаються доречними за рахунок авторитетності їх джерела. Пошукова оптимізація сайтів під цю систему стає для оптимізаторів філігранною роботою з посиланнями, які оцінюються системою з урахуванням безлічі факторів, у тому числі, описаних вище.

Ще одна особливість пошукової системи Google – насиченість ресурсами навігаційного характеру. Оскільки найчастіше цього пошукачеві даються запити типу «столиця Нігерії» (Абуджа, до речі) або «рецепт пельменів по-уральски», тут буде виправдано просування сайту саме такого характеру, ніж комерційного – за пошуком інформації по іпотеці більшість користувачів скоріше за все вирушать до Яндекс.