optumizacija-saitivНепрості часи, створені світовою фінансовою кризою, змушують скорочувати бюджети компаній, серйозно заощаджувати, і в першу чергу, це відбилося на рекламі. Оптимізація рекламних витрат перший встав в ряд антикризових рішень, і це рішення прийняв би будь-який керівник.

 Останнім часом в інтернеті спостерігаються помітні зміни, коли найбільші компанії, що входять до ТОП всіх пошукових систем, перемістились на третю і далі сторінки результатів видачі пошукових машин. Це говорить про те, що найбільші компанії стали набагато економнішими в рекламних витратах, і навіть просування за допомогою контекстної реклами, яка є одним з найдешевших способів, стало для них менш доступним. Між тим, одним з найбільш ефективних і доступних в матеріальному сенсі методів, є пошукова оптимізація сайту з використанням середньо частотних і низькочастотних ключових слів. SEO-кампанія може обійтися рекламодавцю максимум в 20-30 тисяч рублів, при цьому результат буде ефективним і довготривалим. Відмінні показники така SEO-кампанія виготовляє саме за рахунок використання відносно дешевих слів, які, тим не менш, можуть вивести компанію-замовника в лідери за певними користувача запитам, а також за рахунок використання якісного контенту, який також можна придбати за доступні гроші, або ж, у крайньому випадку, створити своїми власними творчими зусиллями.

Підвищення рейтингів сайту в пошукових системах досягається завдяки використанню хорошого пакету недорогих зовнішніх посилань при оптимізації сайту, і якісного професійного підходу до вирішення технічних проблем внутрішньої частини ресурсу. Можна заощадити на послугах професійного рекламного агентства, створивши власний технічний відділ. або залучивши вже діючих  в штаті програмістів, веб-майстрів та інших фахівців. Звичайно, є вірогідність успішно вивести сайт в лідери, але все-таки просування легальними шляхами більшою мірою досягається за рахунок текстів, які повинні подобатися не тільки пошуковикам, але і користувачам.

Ці правила не так давно встановили самі пошукові системи, які вимогливо ставляться до дотримання своїх «табу». Тому доведеться витратитися хоча б на послуги гарного копірайтера. Але і тут є чудовий вихід — залучення так званих «фрілансерів», які борються за роботу шляхом зниження цін, і, як правило, продають дешево свої послуги. Принаймні, їхні послуги будуть коштувати набагато дешевше, ніж послуги копірайтера, що працює в штаті рекламного або копірайтингового агентств. Але і тут є тонкощі — оптимізація сайту, питання більш делікатне, ніж здається на перший погляд.

Тому або дуже прискіпливо вибирайте виконавців, щоб не напоротися на безталанного дилетанта, або розщедриться на професіонала — у справжніх знавців своєї справи все буде зроблено швидко, грамотно, доступно, а головне, це відіб’ється на розвитку компанії більш ніж позитивно.