vidkryty-SEOВ даний час найбільш актуальна пошукова оптимізація сайтів під систему Гугл. Цей пошуковик користується найвищим попитом у українськомовному Інтернеті, саме через нього здійснюється пошук більшістю користувачів.

Оскільки комерційні сайти в мережі стали переважати над іншими видами Інтернет-ресурсів, і їх число зростає з кожним днем, користувачеві все складніше стає вибрати серед них корисні, безпечні і відповідні їхньму запиту сайти.

Пошукова оптимізація в грамотному виконанні частково вирішує цю задачу, однак найчастіше оптимізовані ресурси являють корисливі інтереси, часто обманюючи користувача та порушуючи його особисте право вибору. Саме для того, щоб користувачі могли отримувати необхідну інформацію за допомогою пошукових запитів, щоб сайти у видачі пошуковика відповідали їх уявленням, Гугл став удосконалювати алгоритми пошуку.

 І це, безсумнівно, ускладнило життя пошукової оптимізації сайтів і життя оптимізаторів в цілому, тому що тепер їм доводиться грати за встановленими правилами системи Гугл. Уникнути вирішення таких непростих завдань шляхом використання «чорного» SEO практично неможливо. Хоча, і неможливе можна зробити реальним, тільки от якою ціною? Найчастіше – ціною самого сайту, який може назавжди загубитися на останніх сторінках результатів пошуку, або взагалі випасти з рейтингу.

 Отже, чим відрізняється Пошукова оптимізація сайтів під Гугл від робіт з іншими пошуковими системами?

 По-перше, цей пошуковик дуже чутливий до контенту, тобто до тексту на сайті. В ідеалі контент за поданнями Гугл повинен бути унікальним. Або хоча б якісним. Тому грамотні «сеошники» велику увагу приділяють SEO-копірайтингу і використовують тільки якісні тексти.

 Ще одна відмінність цього пошуковика – відмінний «нюх» на релевантні посилання. Яндекс легко відсіває “спамерські посилання” і в результаті надає якісну видачу користувачеві. «Чорне» просування під Гугл неможливо, тому що він просто не пропустить такий сайт в свій рейтинг, і сенс у такому SEO просто зникає.

 Одна з особливостей Гугл – розпізнавання репутації сайту. Велике значення надається віку сайту – чим більше сайт існує і має при цьому позитивну репутацію, тим простіше буде здійснюватися його оптимізація. Крім того, саме в Гугл йдуть користувачі, перш ніж купити ноутбук, кондиціонер або пластикові вікна, що змушує комерційні сайти і їх оптимізаторів орієнтуватися на просування саме під цей пошуковик.