zovnishnja-optymizacija-sajtuЯк я вже неодноразово писав у попередніх публікаціях, останнім часом в пошуковій системі Яндекс намітилася така тенденція, як зниження впливу зовнішніх факторів просування (зовнішньої оптимізації або просто отримання зворотних посилань на сайт) і посилення впливу внутрішніх і користувальницьких чинників.

Зараз алгоритм пошукової системи Яндекс при розрахунку релевантності тієї чи іншої сторінки (документа) в інтернеті враховує більше чотирьох сотень різноманітних факторів. За словами представника Яндекса (по-моєму, це Садовський сказав) з двадцяти найбільш важливих факторів, що враховуються при ранжируванні зараз, тільки два чинники відносяться до зовнішньої оптимізації (вплив зовнішніх зворотних посилань).

Зовнішня оптимізація може бути безкоштовною.
Раніше вплив зовнішньої оптимізації (зворотних посилань) був переважаючим і був основним і найчастіше єдиним інструментом, за допомогою якого можна було просунути в Топ по високочастотним і середньочастотним пошуковим запитам абсолютно будь-який сайт, навіть якщо його зміст і внутрішня оптимізація залишали бажати кращого.

Оптимізатори (Seo контори та фрілансери) зводили весь процес просування сайту замовника до банальної закупівлю зворотних посилань (зовнішньої оптимізації).

На юзабіліті і внутрішню оптимізацію сайту, що просувається ніхто уваги не звертав, бо посилальним бюджетом можна було продавити будь-які недоліки внутрішньої оптимізації сайту замовника.

Багато оптимізаторів і зараз намагаються проповідувати таке ж відношення до просування проектів, але реалії вже помінялися і зараз недостатньо займатися тільки зовнішньою оптимізацією (закупівлею зворотних посилань), потрібно обов’язково піддавати сайт замовника Seo аналізу (для виявлення та усунення огріхів внутрішньої оптимізації) і розглядати його з точки зору привабливості для користувачів (юзабіліті).

Загалом, ми потихеньку йдемо до тієї схеми просування сайтів, яка вже давно сформувалася і усталилася в буржнеті. Там Seo оптимізатор перетворився в шанованого всіма піарника, який проводить повний комплекс робіт як із зовнішньої оптимізації сайту, так і по його внутрішній оптимізації, перелінковці та створення зручності користування для відвідувачів. Т.ч. оптимізатор бере на себе весь обсяг робіт з комплексного розвитку та просування сайту замовника.

Зрозуміло, що Seo контори та фрілансери досить інертні у своєму ставленні до просування проектів і будуть ще довго робити акцент тільки лише на зовнішню оптимізацію, але поступово і вони поміняють вектор розвитку. Але ми з вами, власники власних проектів, можемо без всякої інерції слідувати в струмені сучасних течій Seo реалій і приділяти належну увагу саме чинникам внутрішньої і користувальницької оптимізації, не забуваючи однак і про зовнішню оптимізації, бо в умовах сучасних. алгоритмів роботи Яндекса (Матрикснет, однак) враховується не тільки вплив на просування окремих чинників, але і їх взаємний вплив.

І якщо десь у вашого сайту спостерігається повний швах і провал, то це може суттєво занизити вплив і інших чинників просування, на які ви витратили чимало часу. Тому однієї лише внутрішньої оптимізацією і перелінковки просунутися на досить хороший рівень не вийде, потрібно буде обов’язково задіяти зовнішню оптимізацію (зворотні посилання).

Але закуповувати посилання я вам поки не раджу, бо почати варто саме з безкоштовною зовнішньої оптимізації, яка взагалі-то можлива і має навіть ряд плюсів перед закупівлею зворотних посилань у біржах.По-перше, така зовнішня оптимізація не зажадає від вас грошових вкладень, правда, повкалувати все одно доведеться, але при наявності вільного часу це не буде проблемою.
По-друге, зовнішня оптимізація за рахунок безкоштовних зворотних посилань підходить для просування по будь-яким пошуковим запитам і може стати дуже корисним підмогою саме для сайтів просуваються по некомерційним запитам.Згадайте, адже Яндекс мало того, що навчився з високою часткою ймовірності визначати продажні Seo посилання, але і перестав їх враховувати для некомерційних запитів.

До речі, досить цікавий сам механізм визначення Яндексом продажних Seo посилань. Яндекс при цьому враховує наявність двох основних ознак продажності зворотних посилань:

1. якщо в анкорі зовнішнього посилання вживаються ключові слова, під які була оптимізована ваша стаття, то Яндекс може припустити, що це посилання була придбана вами за гроші (поки тільки припустити).

2. якщо з сайту донора, на якому була знайдена ваша зовнішня зворотнє посилання, будуть проставлені ще інші зовнішні посилання, але на сайти, відмінною від вашої тематики, то Яндекс може зробити припущення, що такий ресурс займається продажем посилань, а отже і ваш беклінк викличе підозру.

3. При наявності обох ознак продажності Яндекс зробить висновок про те, що дана зворотна Seo посилання є покупний, але от чи будуть при цьому застосовані якісь санкції щодо зниження ваги, переданого по даній зовнішньому посиланню, буде вже залежати від того, яку думку склалося уЯндекс про вашому ресурсі. Якщо ресурс в очах Яндекса солідний, та й до того ж просувається по ряду комерційних запитів, то можливо, що вага такої зовнішнього посилання і не буде занижуватися.

Але вгадати, чи будуть працювати і наскільки ефективно продажні Seo посилання саме для вашого проекту можна буде тільки досвідченим шляхом.Тому я вам і раджу на перших порах спробувати перевірити ефективність безкоштовної зовнішньої оптимізації за допомогою зворотних посилань з профілів і блогів трастових (жирних) ресурсів, з яких отримати беклінк легальними способами часто буває взагалі не можливо, бо не всі сайти торгують посиланнями.

Ці безкоштовні зворотні беки з трастових ресурсів покликані саме підвищувати трастові та авторитетність вашого проекту, а траст вже у свою чергу виллється у високу відвідуваність за рахунок підйому в пошуковій видачі по всіх пошукових запитах. Це такий істотний стусан під зад, який дуже добре буде видно по зростанню відвідуваності.

Деякий час тому я став помічати, що тільки що опублікована стаття на моєму блозі може відразу ж потрапити до Топ 10 пошукової системи Google за досить таки частотному пошуковому запиту. Напевно, це і є прояв впливу збільшеного трасту і авторитетності, в усякому разі, так хотілося б думати.

Кінцеве ж, на трастові та авторитетність ресурсу в очах пошукових систем впливає маса чинників, але основним способом збільшення трасту є саме отримання зовнішніх зворотних посилань з сайтів, що мають високий траст ранк, який, до речі, тільки побічно і дуже умовно можна оцінити за значенням Тіц цього проекту. Як такого коефіцієнта трастовості в паблік немає, тому доводиться брати в розрахунок непрямі і не завжди правильно трактують траст показники просування (ТІЦ, Page Rank і Alexa Rank).