зовнішня чи внутрішня SEO оптимізаціяВнутрішня або зовнішня SEO оптимізація більш важливіша? Відповідь на питання яке з кожною зміною пошукових алгоритмів змінюється і стає більш зрозумілим. Чи є перевага у маленьких сайтів над великими?

Звичайно все залежить від самого Інтернет проекту. Всі сайти можна з успіхом класифікувати, наприклад, за кількістю унікальних сторінок для пошукових систем:

1) проект з великою кількістю таких сторінок;

2) обмеженим унікальним контентом.

Таким чином, успіх для першої категорії полягає у внутрішній перелінковці і оптимізації тексту, а для маленьких сайтів – у якості зовнішнього SEO.

Грамотна внутрішня перелінковка це коли успішно працює формула розподілу посилань: більше посилань отримує та сторінка сайту, яка оптимізована під більш запитувані запити в пошукових системах.

З цього випливає, що спочатку правильно розроблена структура сайту (в тому числі меню) це велика конкурентна перевага. Таким чином, якщо на етапі розробки сайту не виділяється час SEO оптимізатора на аналіз семантичного ядра, проект буде низько конкурентний і чим більше проект, тим більше потрібно часу на подібний аналіз.

Внутреннею SEO оптимізацію сайту можна розбити на наступні частини:

сайт в цілому;

тематичний розділ;

конкретна сторінка.

При цьому в кожній з цих частин проходить робота: оптимізації контенту та оптимізації посилань

Сьогоднішні алгоритми пошукових систем враховують поведінку користувача на сайті, таким чином враховується клікабельність кожного посилання, підтвердженням цьому може служити недавно встановлений ??зв’язок між інструментами вебмастера GWT та Google Analytics.

Оптимізація сайту / розділу / сторінки повинно будуватися саме на цій теорії.

Хороша перелінковка це коли по всіх посиланнях на сторінці переходить не тільки робот, тобто коли преходить по них здійснюються людьми.

Аналогічним чином працює і зовнішня оптимізація. Купівля посилань за якими не здійснюються переходи робить тільки гірше Інтернет проекту. Наприклад, з’являється додаткова завантаженість HTML коду, знижується швидкість завантаження, користувач не знаходить потрібний йому контент, зростає показник відмов при якому користувач залишає сайт, а не переходить по зовнішньому посиланню і т.д.

По цьому не важливо кількість внутрішніх і зовнішніх посилань на сторінці, важливо кількість посилань по яких клікають люди, тому не завжди відіграють роль SEO анкор.

Грамотна внутрішня силочна структура запорука успіху. Розв’язувана задача: як поєднати просувні сторінки зі структурою посилань? Відповідь можна знайти заглянувши в Google Analytics і провівши мінімальні роботи по веб аналітиці.

Сайт який подобатися людям отримує Google TR або «Траст Ранг” в пошукових машин. Тому у хороших відвідуваних сайтів з цікавим контентом дуже великий відсоток посилань на будь-якій сторінці клікабельні. Інакше навіщо тоді ставити посилання, якщо на них не натискають?

Також необхідно враховувати CTR сніпетів, адже давно не для кого не секрет, що клікабельність сніппета у видачі Google впливає на позиції, а структура сайту на його власне формування.

Після всього вище сказаного подумаємо над наступним питанням для новачків: “Правда, що для хорошої оптимізації сторінок потрібно щоб на сторінку яка просувається було якомога більше посилань, а вихідних навпаки мінімум?” Детальніше  про це ви можете прочитати в статті “раскрутка сайта в гугле“.