Залежність Google PageRank від кількості зовнішніх посилань?
Наскільки залежить Google PageRank тільки від кількості зовнішніх посилань? По перше існує два показники PageRank. Перший показує в Google toolbar число, що характеризує PageRank (PR) вашої сторінки, і який оновлюється приблизно кожні 3-4 місяці.
Інший PageRank постійно оновлюється і застосовується в алгоритмах ранжирування пошукової системи. Перший використовується лише веб-майстрами для індикації рейтингу, в той час як другий має безпосередній вплив на видачу. Але повернемося до питання. Чи залежить PageRank тільки від кількості вхідних посилань?
Відповідь: ні. Звичайно, кількість вхідних посилань має деяке значення, але Google ретельно стежить за їх якістю і релевантність. Під якістю розуміється трастових сайтів, що посилається на вас. Наприклад посилання зі Стенфордського університету буде набагато якісніше посилання з блогу вашої сестри. Під релевантностью розуміється близькість змісту сайту, що посилається, до вашого контенту. Наприклад, якщо у вас сайт про кішок, то посилання з блогу вашої сестри, яка пише про кішок, буде більш релевантна, ніж посилання зі сторінки квантової фізики Стенфордського університету.
Розглянемо інший приклад. Припустимо, ви запустили два блога: «блог А» і «блог Б». Обидва блогу тематики IT. Для «блогу А» ви купуєте близько 30 посилань зі сторінок не релевантних вашому сайту і з низьким PageRank або не вони не мають його взагалі. Для «блогу Б» ви написали одну якісну статтю, яка природним шляхом отримала вхідні посилання. Якщо ви почекаєте 3 місяці і не будете нічого змінювати на блогах, то з більшою ймовірністю, перший блог не отримає PageRank зовсім, а другий, швидше за все буде з PR1 або вище!
Кілька цікавих фактів про PageRank Отримати PR5, коли у вас був PR3 або PR4 набагато простіше, ніж стрибнути з PR5 на PR6. Тобто чим вище PageRank, тим складніше його отримати, і не означає, якщо ви для отримання PR2 купили 50 посилань, то для отримання PR8 вам знадобиться 5000 посилань. Насправді, значення PageRank не те, що ми звикли бачити: від 0 до 10, воно використовується тільки для приблизного позначення. Google оперує абсолютно іншими значеннями PageRank в своїх алгоритмах.
PageRank всього лише один з безлічі факторів, що впливають на видачу. Якщо у вас високий PageRank, це не означає, що ви будете на перших місцях по всіх запитах. На значення PageRank впливають як зовнішні (вхідні) посилання, так і внутрішні, тому внутрішня перелінковка важлива! Зміст сайт і частота оновлення контенту ніяк не впливають на PageRank. Деякі факти про бан сайтів.