seo-internal-optimizationРозкрутка практично будь-якого сайту починається зі складання семантичного ядра – набору пошукових запитів, за якими цей сайт буде просуватися.

В ідеалі його повинен складати  оптимізатор в зв’язці з маркетологом – адже далеко не кожен популярний запит може привести реальних клієнтів, і багато низькочастотних запитіві будуть більш ефективні, якщо правильно підібрані.

Правильно складене семантичне ядро – запорука успіху, як не банально це звучить. Це дозволить зменшити бюджет, а також (в комплексі з правильною оптимізацією) дозволить просунути сайт по тим запитам, які спочатку не входили в плани.

Другий крок просування – внутрішня оптимізація сайту, яка починається з написання текстів. Поняття «сео-копірайтінг» умовно і багато хто розуміє під ним просто написання тексту з певним відсотком ключових слів.

Насправді не так. Текст повинен виконувати дві функції – просувати сайт по потрібних запитах в пошукових системах і привертати увагу людей, потенційних клієнтів.

Спрямованість тексту на людей – питання психології, ми ж розглянемо оптимізацію для пошукових систем. Є старе перевірене правило – «одна сторінка – один запит».

Але коли запитів багато, надто марнотратно робити під кожен з них окрему сторінку. Наприклад, ми розкручуємо сайт по одному висококонкурентному запитом «купити». Йому супроводять середньочастотні запити «купити дешево», «дешева доставка» і низькочастотні типу «купити з доставкою додому і в офіс».

У статті, яка буде розміщена на сторінці, варто основний ключове слово згадати рази два, решта – по одному разу, можна в різних словоформах. Цього буде достатньо, не потрібно підганяти її під застарілі цифри щільність ключових слів (5-7%), інакше текст може вийти нечитабельним.

Тепер треба зайнятися кодом сторінки. Абсолютна валідність нікому не потрібна, однак треба звернути увагу на наступні моменти:

1. Потрібно дотримуватися вкладеність тегів. Якщо вона буде порушена, можуть бути проблеми з індексацією і ранжируванням.

2.Обов’язково в title сторінки прописати основне ключове слово, доповнивши його або одним з середньочастотних і якимись словами для читання.

3. У тезі meta description прописати Найпопулярніший опис сайту. Не потрібно писати там список ключових слів! Опис повинен бути для людей.

4. Заголовок сторінки укласти в тег, по можливості додати туди основне ключове слово.

5. Підзаголовки укласти в теги – і теж додати в них менш важливі ключові слова.

6. Посилання по максимуму закрити в тег або пустити через редірект.

7. Можна виділити кілька ключових слів тегом, проте вплив його мінімальний.

8. У тегах посилань, ведучих на різні сторінки сайту, прописати атрибут, який містить відповідні ключові слова.

9. До осмисленим зображень (не до елементів дизайну) прописати атрибут з ключовими словами, це дозволить зображенні піднятися у видачі в пошукових системах зображень.

10. В основному тексті сторінки деякі слова зробити посиланнями, що ведуть на інші сторінки сайту.

11. У навігаційні посилання по можливості включити короткі ключові слова.

12. Слід закрити для індексації (в robots.txt) службові сторінки – пошук по сайту, версії для друку і т. п. «вилизаний» текст і код сторінки, візьмемося за перелінковку.

Є безліч різних складних і заплутаних схем – але не варто сильно морочити собі голову. Є кілька моментів:

1. Якщо меню графічне або зроблено через java-script, необхідно його продублювати внизу сайту в текстовому вигляді.

2. У кожному розділі і статті зробити блок «Схожі матеріали» або «Також загляньте», в якому дайте кілька посилань на подібні по тематиці матеріали.

3. Проставити посилання, що містять основні ключові слова, з внутрішніх сторінок на головну. Не варто розміщувати багато посилань на сторінці. Це, по-перше, буде розсіювати увагу відвідувачів, по-друге, вага для пошуковика буде занадто «розмазуватися» по багатьом сторінкам.

Оптимізуйте навігацію і структуру сайту таким чином, щоб кількість посилань на кожній сторінці було мінімальною, але не на шкоду юзабіліті. Оптимальний обсяг тексту – 300-4000 символів. Звичайно, багато інформаційних статтей можуть бути більшими, але розмір сторінок, що просуваються за запитами, бажано робити в цьому інтервалі.

За допомогою mod_rewrite бажано переробити урли сторінок сайту таким чином, щоб вони містили основні ключевики (в трансліті), наприклад site.ru / kupit.html.

Сайт бажано постійно поповнювати інформацією – або оновлювати новини, або додавати нові цікаві статті. Це призведе до поступового підняття позицій і розширення кола запитів, а також підвищить бажання людей повернутися на сайт і стати постійними відвідувачами.

Вряді найпоширеніших помилок в оптимізації сайту можна виділити наступні:

  1. Переоптімізація – зловживання ключовими словами і їх виділеннями. Це найшвидший шлях до санкцій пошукових систем.

 2. Розміщення на сторінках сайту списків пошукових запитів

3. Незакриті для індексації сторінки пошуку по сайту

4. Розміщені приховані блоки тексту з ключовими словами. Також не варто розміщувати текст з кольором фону, ділянки тексту з дрібним шрифтом та інші елементи, які розраховані виключно на пошукові системи.

5. Відсутність на внутрішніх сторінках посилань на головну.

6. Використання редіректів у внутрішніх посиланнях – це не дозволить пошуковим системам коректно проіндексувати сайт.

7. Викладання недоробленого сайту. Краще довести його до пуття, а потім вже дозволяти пошуковим системам його індексувати.

8. Зловживання графікою на шкоду тексту. Пам’ятайте – внутрішня оптимізація дуже бажана, але для просування по конкурентними запитами потрібно багато зовнішніх посилань, куплених або природніх. Комплексний підхід вирішує все!