websait_optimizationОтже, Ви вирішили спробувати свої власні сили в оптимізації сайту – Тут варто зауважити, що ефективна оптимізація сайту штука задоволена не проста, і Вам доведеться, як мінімум, запастися терпінням і вільним часом для досягнення поставленого завдання.

Якщо Ваш бізнес не піддається сильної конкуренції в Інтернеті, то, слідуючи нижчевикладеним рекомендаціям, Ви дійсно зможете оптимізувати Ваш сайт і вивести його в “ТОП” Яндекса досить швидко.

Зміст:

1. Що таке оптимізація сайту

2. Число сторінок сайту

3. Обсяг тексту на сторінці

4. Число, щільність і розташування ключових слів

5. Структура та навігація сайту

6. Теги «TITLE», «ALT», Мета-теги «Desciption» і «Keywords»

7. Неприпустимі методи оптимізації сайту

8.Найбільш важливе в оптимізації сайту

9. Дані по маркетинговому дослідженню ринку.

1. Оптимізація сайту – це дії над елементами і структурою сайту, а так-же елементами його довкілля, які призводять до поліпшення позиції у видачі результатів пошуку про що цікавлять користувача запитам. Говорячи простою мовою, оптимізація сайту – це оптимальне поєднання таких параметрів як: Об’єм тексту на сторінці, Число ключових слів на сторінці, структура та навігація сайту, значення Тегів «TITLE» «ALT» Мета-тегів «Desciption» «Keywords»

2. Існує думка, що чим вище число сторінок сайту, тим краще. І що збільшення числа сторінок покращує його видимість в пошукових системах. Однак в Інтернеті існує велика кількість “багатосторінкових сайтів”, які за своїми запитами перебувають далеко не в ТОПІ, хоча існують досить давно. Проте ніхто не сперечається, що, поступове додавання нових матеріалів і (або) додавання нових сторінок, розцінюється пошуковими машинами як розвиток ресурсу, що дає додаткові переваги при ранжируванні. Тому, намагайтеся розміщати на сайті більше нової та якісної інформації – новини, прес-релізи, статті, корисні поради і так далі. Це в будь-якому разі принесе свої плоди.

3. Обсяг тексту на сторінці. Пошуковики більше цінують сайти, насичені інформаційним вмістом. У будь-якому випадку слід прагнути до збільшення текстового наповнення сайту. Якщо не заради пошукових систем, то для відвідувачів – однозначно. Оптимальне містять сторінки: 400-2500 слів або 5-25 кб. тексту. Не факт, але сторінка, що складається всього з декількох пропозицій, має значно менше шансів потрапити в ТОП пошукових систем. Крім того, більша кількість тексту на сторінці збільшує видимість сторінки в пошукових системах за рахунок рідкісних або випадкових пошукових фраз, що в при деяких збіги обставин може давати додатковий потік відвідувачів на Ваш сайт.

4. Кількість повторів ключових слів (фраз) на сторінці повинно зустрічатися в тексті сторінки від 2-х до 5-7 разів. Верхня межа повторення залежить від загального числа слів на сторінці – чим більше загальний обсяг тексту, тим більше повторень ключових слів або словосполучень можна зробити. Більш докладно варто розглянути ситуацію з пошуковими фразами, тобто словосполученнями з декількох слів. Найкращі результати спостерігаються, якщо фраза зустрічається в тексті кілька разів саме як ключова фраза (тобто всі слова разом в тому-ж порядку), а крім того, слова з ключової фрази попадаються в тексті кілька разів окремо. Так-таки бажано не однакове число повторень ключових слів у тексті сторінки.

Щільність ключового слова на сторінці визначається частотою змісту слова в тексті сторінки. Вимірюється у відсотках. Наприклад, якщо ключове слово повторюється 5 разів на сторінці містить 100 слів, то щільність даного слова = 5%. Щільність нижче 5% призведе до того, що пошукова система не зверне належної уваги цьому слову.

Занадто висока щільність здатна включити спам-фільтр пошукової системи (тобто рейтинг сторінки буде штучно занижений у результатах видачі пошуку через надмірне вживання ключової фрази або слова). Оптимальною вважається щільність ключового слова 5-7%. У випадку з фразами, слід порахувати сумарну щільність всіх ключових слів, складових фразу і переконатися, що вона укладається в розумні межі.

Практика показує, що щільність ключового тексту більше 7-8%, хоча і не веде до яких-небудь негативних наслідків, але і особливого сенсу не має. Правило для розташування ключових слів на сторінці коротко і ясно.

Чим ближче до початку документа перебуває слово або словосполучення, тим більшу вагу воно має для пошукової машини. Ключові слова або словосполучення в тексті внутрішніх посилань теж додають якесь (невеличке) значення внутрішнім сторінкам Вашого сайту.

5. Сайт, як правило має навігаційне меню. Статичні сайти, при відвідуванні пошукового робота, мають перевагу перед сайтами з динамічним ядром, тому що легше і швидше індексуються.

Якщо Ваш сайт динамічний, створіть карту сайту або продублюйте навігацію на простому HTML. Не можна розташовувати посилання, як внутрішні, так і зовнішні, всередині скриптів. Пам’ятайте, що пошукові машини не вміють читати скрипти і сторінка, посилання на яку розташована всередині скрипта, залишиться для пошукового робота невідомою.

6. Тег «TITLE» Один з найбільш важливих тегів. Йому пошукові системи надають велике значення. Використання ключових слів і фраз в тезі TITLE є вкрай бажаним. Крім того, текст з тега TITLE буде міститися в назві Вашого сайту при видачі його в результатах пошуку і саме по тексту з тегом TITLE відвідувач буде кликати при переході на Ваш сайт.

 Це свого роду Ваша візитка. Але пам’ятайте, що довжина тега TITLE обмежена 45-70 символами (буквами), тому постарайтеся скоротити фразу до “розміру і чіткості думки”.

Будь-яке зображення, картинка або флеш на сторінці має спеціальний атрибут «ALT» (альтернативний текст). Цей текст буде видно відвідувачу якщо у нього в настройках браузера відключений показ зображень. Пошукові системи читають поле ALT при відвідуванні сторінки, однак яку роль грає текст тега «ALT» в ранжируванні результатів пошуку відомо лише творцям пошукових систем.

Як Ви розумієте точних даних немає ні в кого. І все-ж зловживати повторенням в «ALT» ключових слів не варто. Мета-тег Description спеціально призначений для опису сторінки. Цей тег не впливає на ранжирування, але, тим не менш, важливий.

Багато пошукових систем (зокрема, Яндекс і Google) відображають текст з цього тега в результатах пошуку, якщо цей тег присутній на сторінці і його вміст відповідає вмісту сторінки і пошуковому запиту.

Можна точно сказати, що високі місця в результатах пошуку не завжди забезпечує велике число відвідувачів. Якщо опис ваших конкурентів в результатах видачі буде привабливішим, то відвідувачі пошукової системи або каталогу виберуть саме їх, а не ваш сайт.

Тому грамотне складання мета-тега Description має велике значення. Опис повинен бути коротким, інформативним і привабливим. Так-же вкрай необхідна наявність в цьому тегу ключових слів. Мета-тег Keywords призначається для вказівки ключових слів даної сторінки.

Проте в даний час, за деякими даними, він майже не використовується пошуковими системами. Тим не менш, варто заповнити цей тег. Додавати з тег Keywords потрібно тільки ті ключові слова, які реально присутні на сторінці.

7. Неприпустимі методи оптимізації сайту Пошукові системи, на жаль, не публікують точний список методів оптимізації сайту, які вони розглядають як спам, визначається лише його суть: маскування сторінок – тобто видача пошуковому роботу одного змісту, а користувачеві іншого.

Текст під колір фону сторінки, або умисне зменшення розміру шрифту, до практично невидимого користувачеві (використовується для накачування сторінки ключовими словами невидимими користувачеві, але легко читаються пошуковими) редірект – автоматичне пере направлення з знайденої сторінки на іншу. (redirect)

Крім того, Редіректи утрудняють аналіз сайту пошуковими роботами обмін посиланнями, для збільшення авторитетності сторінок сайту. Однак не всі пошукові розглядають це як “спам”.

 Наприклад, Апорт не прийме каральних заходів, якщо його співробітники вважатимуть, що обмін проводився за запитами, відповідним змістом сайту. Але зловживати цим все рівно не варто.

 Використання невидимих відвідувачеві графічних зображень-посилань (1 * 1 піксель) однозначно сприймається пошуковими системами як спроба обману. Використання таких «сірих» методів оптимізації сайту може привести до бану ресурсу – тобто примусового виключенню його з індексу (бази даних) пошукової системи.

8. Отже, найбільш важливе в оптимізації сайту: Уникайте підкаталогів. Якщо на вашому ресурсі є невелике число сторінок (приблизно до 20-и), то розташовуйте їх в кореневій директорії.

Для пошукової системи такі сторінки найбільш важливі. Потрібно оптимізувати кожну сторінку під конкретну ключову фразу. Іноді можна вибрати 2-3 близькі фрази, але якщо Ви спробуєте оптимізувати сторінку під 5 або більше фраз – толку ніякого не буде.

Приділіть найбільшу увагу головній сторінці, саме вона має найбільше шансів потрапити на високі місця в пошукових системах Не використовуйте графічний заголовок сторінок.

Ми пам’ятаємо, що верхня, найбільш цінна частина для пошукових машин. Якщо Ви вважаєте, що вгорі сайту повинен бути логотип Вашої компанії, то спробуйте скомбінувати графічне зображення з простим текстом. Навігація не повинна проходити через скрипти.

Якщо навігація виконана у вигляді графіки, то принаймні не забудьте забезпечити картинки кнопок коректно тегами ALT На динамічних скриптах іноді використовується ідентифікатор сесій.

З його допомогою зручно збирати статистику про поведінку відвідувачів сайту, тому що кожен відвідувач при заході на сайт отримує унікальний параметр & session_id =, який додається до адреси кожної відвідуваною сторінки сайту.

Але пошуковий робот відповідно теж при кожному наступному відвідуванні буде отримувати цей параметр заново і відвідуючи ті ж самі сторінки, що і раніше, буде сприймати їх як нові. Хоча пошукові системи мають алгоритми «склеювання» дзеркал і сторінок з однаковим вмістом, це може суттєво вплинути на якість індексації Вашого сайту.

9. Що мається на увазі під оптимізацією сайту ті фірми, які пропонують даний вид послуг? Було проведено вивчення ринку послуг, засноване на аналізі сайтів більше 40 компанії, що надають послуги з просування сайту в пошукових системах.

Аналіз показав, що широко пропонуються тільки найпримітивніші способи оптимізації сайту і його розкручування – реєстрація сайту в пошукових системах (65% компаній) і оптимізацію текстів сайту (48%).

 Складні роботи і комплексні послуги пропонують тільки 6% промоутерів. Цю невеселу картину трохи оживляє факт, що сірі методи просування або спам пропонують теж тільки близько 5% компаній.