kljchovi slovaВибір правильних ключових слів — найкращий спосіб досягти успіху для сайту, оскільки ключові слова можуть і створити, і зламати майбутнє Вашого сайту. Таким чином, вибір ключових слів — це мистецтво, що допомагає відвідувачам потрапити прямо, без будь-яких проблем, на Ваш сайт.

Але якщо ключові слова не відповідають запитам Ваших потенційних покупців, або на Вашому сайті немає слова, яке вони шукають, вони Вас пропустять, що дуже погано для майбутнього Вашого сайту. Вам необхідно пам’ятати, що вибираючи ключове слово для свого веб сайту, необхідно використовувати ті слова, які пов’язані зі змістом сайту, а так само популярні при пошуку.

Це називається оптимізацією ключових слів. Хороша веб сторінка містить інформацію, яку люди шукають. Пошук ключового слова — це мистецтво, як ми вже раніше сказали, для цього Вам необхідно вибрати відповідне ключове слово яке дійсно добре відповідає змісту Вашого сайту, і необхідно використовувати відповідний інструмент для вибору ключових слів, тоді Ви досягнете успіху в цьому.

Наприклад, якщо Ваш сайт пов’язаний з «доглядом за собаками», тоді Вашими ключовими словами можуть бути «купання собак», «звички харчування собак» і т.п., для того, щоб коли люди будуть шукати «купання собак», то Ваш сайт теж був показаний у результатах пошуку, оскільки, коли люди шукають подібні сайти, то використовують такі поширені ключові слова, які так само пов’язані з цими сайтами. Як вибирати ключові слова: пошукова система використовує ключове слово для показу ранжирування сторінок. Якщо Ви виберете правильні ключові слова, то це буде добре для Вашого сайту.

Пошук ключових слів є основною частиною SEO. Пошукова система використовує ці ключові слова або фрази для того, щоб показати веб сторінки, які пов’язані з цими темами. Якщо Ви хочете вибрати свої ключові слова, тоді Вам необхідно провести деякий час на сайті своєї компанії і сконцентруватися на продуктах і якості, і тоді Ви виберете ключові слова, які відповідають Вашим товарам і послугам. Найбільш очевидні — це пряме опис наших продуктів, наприклад прикраси, якщо Ви продаєте блакитне прикраса, тоді Вам необхідно вибрати такі ключові слова, як «прикраси» або «блакитні прикраси». Якщо Ви виберете своїм ключовим словом блакитні прикраси, то Ваш сайт повинен відображатися в результатах пошуку.

Якщо у Вас є продукт, який видаляє плями, тоді Вам необхідно вибрати такі ключові слова, як «видалення плям», «вивести пляму», такі типи ключових слів допоможуть знайти Ваш сайт. Якщо у Вас компанія, що займається веб дизайном, тоді Вам необхідно ключові слова типу «веб дизайн», «розробка веб дизайну», «дизайн веб сторінок», «дизайн веб сайтів в Інтернеті», «веб дизайн та розробка», «дизайн веб сайту» і багато інших, ці типи ключових слів допомагають створити майбутнє веб сайту.

Формулювання опису сайту: окремо взяті ключові слова — це не єдиний спосіб просування Вашого веб сайту. Після загального аналізу, у Вас повинен бути список з хоча б 30 ключових слів, кращих 15. Розставте їх у порядку убування важливості.

Ось 5 кроків вибору ключових слів для того, щоб Ви могли прийняти найкраще рішення щодо ключових слів для своєї SEO стратегії.

1. Зробіть список для вибору: сядьте і подумайте, про що Ваш веб сайт. Які продукти Ви випускаєте і які послуги пропонуєте або що ваші потенційні покупці думають про Ваш веб сайті? У процесі цього, Ви можете написати простий список ключових слів для подальшого вибору.

2. Виберіть альтернативи для своїх ключових слів: перегляньте складений Вами в першому пункті список і постарайтеся знайти альтернативні ключові слова, які відповідають кожному з написаних Вами. Наприклад: якщо Ви продаєте морозиво чи булочно-кондитерські вироби, Ви можете навіть зробити список з більш специфічних ключових слів, перерахувавши різні види морозива, яке Ви продаєте. Таким чином, Ваш список можна розширити, включивши шоколадне, ванільне, Тутті-Фрутті, сухофрукти, смак манго, смак банана, і багато інших. Чим більш специфічним Ви зможете зробити список ключових слів, тим більше у Вас шансів знайти ключові слова, що мають маленьку конкуренцію серед інших веб сайтів.

 3. Виберете якесь програмне забезпечення: зараз необхідно тільки повернутися, щоб вибрати для дослідження групу ключових слів. Використовуйте якесь програмне забезпечення або заснований на Інтернет-технології інструмент для вибору більш специфічних ключових слів для сайту.

4. Виберіть звичайні або популярні ключові слова: перегляньте популярність кожної пошукової одиниці у всесвітній мережі Інтернет. Це допоможе Вам вибрати краще ключове слово для пошукових систем. Пам’ятайте одну річ, що Ваші ключові слова повинні бути звичайними, такими, які використовують відвідувачі при будь-якому пошуку, інакше, якщо Ваші ключові слова не шукають, це відобразиться на майбутньому Вашого сайту.

5. Внесіть свої ключові слова на сайт за допомогою тегів Mеta і alt-image, в заголовок сторінки, на карту сайту, і в будь-яке інше місце яке Ви можете використовувати для включення вибраних Вами ключових слів. Слідкуйте за статистикою відвідувань Вашого сайту для того, щоб можна було зрозуміти, що потрібно змінити, після того, як Ви упровадите свої ключові слова.

 Це кілька підказок для дослідження Ваших ключових слів, оскільки успіх Вашого веб сайту може залежати від трафіку, який буде надходити на Ваш сайт з пошукових систем. Питома вага ключових слів: реальним визначенням питомої ваги ключових слів є співвідношення шуканого ключового слова до загальної кількості слів на заданій веб сторінці.

Якщо Ваше ключове слово зустрічається лише раз або 2 на сторінці в 800 або більше слів, очевидно, що воно має меншу питому вагу, ніж ключове слово, яке буде зустрічатися 6 або 7 разів на сторінці тієї ж довжини.

Наприклад: припустимо, що у Вас є компанія, що займається веб дизайном, і сайт являє Вашу компанію по всьому світу, але Ви вибрали ключове слово, яке не відповідає змісту чи природі Вашого сайту. Ви вибираєте ключові слова PHP, Photoshop, Flash, Animation, які рідко зустрічаються в описі окремої веб сторінки, і при пошуку Ваш сайт коштує серед останніх рядків списку, оскільки частота використання слова, по відношенню до загального числа слів на сторінці дуже маленька. Таким чином, такий варіант пропорції зруйнує майбутнє Вашого сайту.

Отже, вибираючи ключові слова, ви просто вибираєте ті слова, які будуть часто зустрічатися на сторінках Вашого сайту. Часто зустрічаються ключові слова, так само, допомагають створити майбутнє Вашого сайту. Таким чином, в кінцевому підсумку, ключові слова або створюють, або руйнують майбутнє Вашого сайту. Ви не можете вибрати будь-потрапило ключові слова, Вам необхідно бути уважними при їх виборі. Майбутнє Вашого сайту залежить від вибору ключових слів. Якщо Ваші ключові слова зустрічаються часто і описують Ваш бізнес, тоді це допоможе збільшити трафік на сайті. Великий сайт не так і великий, якщо ніхто його не знаходить.

Пам’ятайте, що ключові слова потрібно уважно досліджувати з точки зору потенційних покупців!