slovaКлючові слова – це слова, які впливають на пошукові системи, щоб ті знайшли Ваш сайт. Це називається SEO. Ваші ключові слова повинні бути розміщені в HTML-джерелі сайту як теги «META». «Роботи» пошукових систем прийдуть і будуть шукати за ключовими словами, які друкує Ваш клієнт.

Якщо вони збігаються з Вашими ключовими словами, Ваш сайт зможуть знайти. Однак, відповідні ключові слова, які забезпечать сайту велику популярність, досить важко знайти.

Використовуючи правильні інструменти, дослідження та програми, ключові слова можуть зберегти Вам багато часу для того, щоб у Вас була можливість займатися іншими маркетинговими стратегіями.

           Ось 6 головних пунктів, які Вам необхідно пам’ятати, роблячи оптимізацію під ключові слова:

1. Знайдіть свої ключові слова. Придбайте інструмент, що дозволяє досліджувати ключові слова, такий як GoodKeywords або WordTracker. Ці програмні продукти можуть генерувати певну кількість слів, які вдруковували люди в пошуковий рядок, шукаючи продукти, подібні Вашому.

2. Окремі ключові слова Окремі ключові слова не дуже популярні в пошукових системах, оскільки люди хочуть звузити свій пошук, друкуючи 2 або більше ключових слова, які узгоджуються між собою. Наприклад, замість того, щоб просто розробляти свій сайт під слово «здоров’я», можна розробити його під слова «здоров’я, лікування, остеопороз». Перейдіть головне на своєму сайті(незрозуміле речення).

3. Знайдіть ключові слова, які відображають головну тему сайту. Якщо Ваш сайт про приготування їжі на Середньому Сході, Ви можете використовувати такі ключові слова, як «середземноморська кухня» тощо.

4. Тема. Переконайтеся, що ключові слова розташовані в заголовку Вашого сайту. Це робиться для того, щоб дати знати Вашим покупцям, що Ви для них пропонуєте, і показати їм це безпосередньо. Заголовок так само характеризує Ваш сайт для пошукових системи, коли вони його шукають, таким чином, ці ключові слова у Вашому заголовку відіграють певну роль у тому, щоб допомогти знайти Ваш сайт.

5. Подібності і правопис. Знайдіть схожості або подвійні значення своїх ключових слів, які люди так само друкують для того, щоб знайти Ваш продукт. Наприклад, якщо люди шукають портативну ігрову станцію, Ви так само можете включити абревіатуру «PSP». Багато людей допускають помилки в правописі, коли вони друкують певні ключові слова онлайн. Все, що Вам необхідно зробити, це спробувати зробити деякі помилки в ключових словах, які, на вашу думку, люди часто допускають, і додати їх на свій сайт.

6. Розміщення своїх ключових слів. Додайте свої ключові слова хоча б 3-4 рази на своєму вебсайті. Бажано, одне в передмові, 2 в основному тексті і останнє в кінці свого сайту. Це потрібно зробити, оскільки пошуковикам подобається, щоб на Вашому сайті були повторювані ключові слова, що підтверджують значимість Вашого сайту з цими ключовими фразами (думаю автор це хотів сказати). Не повторюйте їх занадто часто, оскільки через це Ваш контент може здатися непрофесійним. Загалом, ці SEO стратегії дуже легко впровадити, використовуючи логіку і додавши до цього кілька дослідних факторів.

  Оптимізація сайту під ключові слова – це стратегія, результати здійснення якої видно не відразу. Будьте терплячими і дайте пошуковим системам час знайти Ваш сайт.

Бажаєте дізнатися про що де коли читайте izert.ru.