spamНайнеприємніше, що зустрічає в роботі з Інтернетом користувач – це спам. Він не просто неприємний, він викликає роздратування і обурення, тому що є, по суті, несанкціонованим вторгненням в особисте життя користувача.

Спам в оптимізації сайтів використовується досить часто, при цьому він ставиться до «чорних» методів оптимізації, заборонених пошуковими системами і «етикетом» грамотних оптимізаторів і рекламників.

Тим не менш, на кожному кроці ми стикаємося з цим явищем в тому чи іншому вигляді – або у вигляді листів, що приходять на пошту, або у вигляді пропозицій запустити розсилку і «просунути» таким чином свій бізнес.

Розглянемо кілька найпоширеніших видів спаму, що використовуються для реклами і оптимізації сайтів. Масове розсилання – неефективний засіб, марна трата грошей. Лист з посиланням на сайт приходить величезному числу користувачів, але сьогодні вже рідко зустрінеш того, хто взагалі відкриває ці листи.

Крім того, сучасні поштові ресурси забезпечені потужними спам-фільтрами, через які дуже складно пройти. Просування таким способом також не ефективно на увазі спочатку негативної репутації листів з комерційними пропозиціями.

Яка б цінна інформація ні містилася в такій розсилці, навряд чи її хтось прочитає, бо перше, що зробить користувач, не здригнувшись, відправить цей лист у кошик. При всіх цих якостях розсилка може привести до ефекту пессимізації (зворотноьої оптимізації) сайту.

Користувач може поскаржитися на розсилку, як на «спамерську», і поштовий сервіс перекриє дану адресу та зазначить у засланні сайту всі шляхи до призначеного для користувача увазі.

Спам-коментарі – розміщення коментарів у відкритих форумах, новісних порталах, конференціях, дошках оголошень і інших подібних веб-сторінках. Коментарі містять не навантажену глуздом фразу, у своєму хвості має просувний сайт. Чому це погано?

По-перше, такі «коменти» можна поставити, як правило, тільки вручну, відповідно, модератор сайту при необхідності буде видаляти їх також власними руками. Можете уявити заходи, які прийме розлючений модератор щодо рекламованого сайту?

«Бан» на все життя на даному ресурсі, плюс сильно зіпсована репутація. Ще один метод, щоправда, не застосовується в оптимізації сайтів, але досить популярний в рекламі – це вірусний маркетинг.

Вся суть викладена в назві цієї спам-методики – рекламування відбувається за рахунок розповсюдження посилань у вигляді «вірусу»: від одного користувача до іншого, від другого – до третього і так далі переходить інтригуюче повідомлення з посиланням, яка підтверджує описувані новина / сенсацію / пропозицію .

Кожен, хто замовляє послуги оптимізації сайту, сам для себе вирішує, що важливіше: короткочасний результат, чи хороша репутація та цитованість пошукачами.

Ще деяка інформація про seo блог.