prosyvanja saityПерший і, мабуть, найважливіший етап просування сайту — це вибір компанії, якій буде довірено настільки делікатне питання.

Оскільки фірма-оптимізатор в ідеалі — це серйозна компанія з великим штатом, професійними фахівцями і важким досвідом, не варто звертатися до послуг малознайомих контор.

Звичайно, кожен клієнт вибирає самий оптимальний для себе варіант, виходячи з індивідуальних вимог і умов — оптимізація сайту може бути здійснена самостійно (якщо в штаті компанії є свій оптимізатор), це також може зробити SEO-спеціаліст-фрілансер, або ж профільна компанія.

Варто зазначити, що великий і середній бізнес найчастіше звертається до фірм, що спеціалізуються виключно на просуванні сайтів. Як вибрати таку компанію, на що звертати увагу при першому ж спілкуванні з потенційним «оптимізатором», читайте нижче.

Розкрутка сайту — це комплекс робіт, що вимагають залучення фахівців різних профілів. Якщо в компанії, до якої Ви звернулися, штат співробітників зводиться до одному менеджеру і оптимізатору, насторожитеся.

Наявність менеджера, це, безумовно, непогано — завжди має бути людина, яка зможе проінформувати Вас про заплановані зміни в ході робіт, надавати звітність по оптимізації сайту, і краще, якщо це буде персональний менеджер.

Також дізнайтесь, хто і як буде створювати унікальний текстовий контент для Вашого сайту — дуже часто такі компанії залучають фрілансерів-аматорів, чия праця коштує дешево, а рівень його якості залишає бажати кращого.

Відразу дізнайтеся, як буде вестися звітність — бажано, щоб звіти про просування сайту Ви отримували не рідше одного разу на тиждень. При цьому звертайте увагу на пропоноване комерційну пропозицію і договір — у них чітко повинно бути прописано, скільки і як Ви повинні платити за ключові слова, а також які саме слова це будуть.

 Якщо Вам пропонують за тиждень встати на перші позиції у всіх пошукових системах, йдіть, не замислюючись. Справжні професіонали в розкручуванні сайтів знають, що найпоказовіший результат — це перші 3-5 позицій у видачі результатів запиту в основних пошукових системах.

Ними, до речі, є Яндекс і Гугл. І зовсім не обов’язково просувати свій сайт під Апорт або Мейл, як можуть запропонувати Вам так звані профі. Гарантії — найважливіший пункт. Але найскладніший. Головне пам’ятайте, оптимізація сайту — справа тонка, і ніхто не може на 100% відповідати за її результат, тому що майже кожен день пошуковики змінюють правила гри і намагаються «ускладнити» життя бравих оптимізаторів.

Тим не менш, гарантія загальної динаміки розвитку Вашого ресурсу бути повинна. Не забудьте ознайомитися з портфоліо компанії — кілька успішно проведених великих кампаній з розкрутки можуть стати якоюсь страховкою. А краще всього звертатися туди, де Ваші знайомі вже отримали свій результат — довгоочікуваний і ефективний.