dovira-seoЩоб створений Вами сайт приносив вигоду в максимальному розмірі, до нього має бути якомога вища довіра користувачів.

З випадками шахрайства в мережі, яке процвітає в останній час, домогтися і утримати довіри користувачів дуже важка, але здійсненне завдання.

І якщо Ви хочете легко її дозволити, Вашої компанії буде корисно скористатися нашими не складними радами.

Що таке популярність сайтів і як її досягти, питання неоднозначне, але ми можемо на нього відповісти. Для початку важливо показати відвідувачам Вашого сайту, що компанія існує не перший день, також, що вона процвітає або, хоча б, працює стабільно.

Розмістивши в розділі «Компанія сайта» інформацію співробітниках, партнерах (з їх дозволу), Ви зрозумієте, що популярність сайтів в якійсь мірі, базується на цій інформації: користувачі почнуть активніше відвідувати Ваш сайт, знаючи «стільки всього» про Вас.

Відгуки інших користувачів

Щоб детальніше дізнатися, що таке популярність сайтів і як її досягти, необхідно зробити сайт затребуваним серед цих самих користувачів. Про нього говоритимуть, обговорюючи швидкий сервіс, якісні товари та хороший асортимент, а значити, сайт популярний!

Відгуки — це один з найпростіших способів підняти рейтинг сайту і домогтися довіри користувачів. Тут доречно діяти виходячи із специфіки Вашого бізнесу: якщо Ви власник інтернет магазину, значити для Вас важливі відгуки покупців, а якщо Ви працюєте з компаніями, значити це будуть відгуки Ваших колег і партнерів. Але не всі вірять відгуками.

Є категорія людей, які їх навіть не читають і воліють керуватися власним досвідом, іншим же, відгуки допоможуть зробити правильний вибір і замовити саме у Вас!

Контакти

Постарайтеся вказати на сайті, якомога більше способів з Вами зв’язатися, а також уточніть період свого робочого часу, перерви на обід і вихідні. Але будьте обережні: якщо Ви напишіть десять телефонних номерів, а на зв’язку у Вас всього один, ні про яку довіру і мови бути не може.

Найяскравіший приклад: людина телефонує Вам з 8 ранку до 5 вечора в надії замовити товар, а Ви працюєте в ці дні після 17:00. Або ще: людина телефонує Вам у неділю з ранку до вечора, а у Вас вихідний.

Більш того, в розділі «контакти» не зайвим буде додати карту проїзду та схему. Дайте зрозуміти клієнтам, що вони можуть звертатися до Вас по цих контактах і задавати свої питання, але тільки в чітко обумовлений робочий час. Не варто гнатися й за великою кількістю контактів в інтернеті: Скайп, ICQ, Facebook, online чат, vkontakte. не допоможуть Вашим клієнтам Вас знайти, якщо Ви відповідаєте тільки в Скайпі. Не варто переоцінювати власні сили і час і своїх співробітників.

Дипломи та сертифікати

Якщо у Вашої компанії є дипломи, нагороди, сертифікати якості — не робіть з цього таємницю. У цьому випадку краще донести це до людей — Вам стануть більше довіряти, а справи компанії підуть вгору.

Наявність відгуків і сертифікатів від популярних компаній, які у всіх на слуху серйозно піднімуть довіру до Вашого бізнесу. Крім того не полінуйтеся і повісьте їх у своєму офісі, холі або приймальні.

Безліч варіантів оплати

Наявність вибору завжди радує, і варіанти оплати не стали винятком. Кілька способів оплатити покупку тільки позитивно відіб’ється на думці покупців і покаже все Вашу серйозність до роботи і цьому питанню зокрема. Не забудьте також вказати, що всі дані, які користувач залишає на Вашому сайті, конфіденційні. Магазини і компанії, де товари і послуги оплачуються через електронні гаманці не викликають довіри у користувачів, адже серед таких фірм дуже багато недобросовісних людей.

Наявність зареєстрованої юридичної особи

Не важливо, є Ваша організація приватної, ТОВ або ЗАТ, не зайвим буде вказати її дані на сайті. Це підтвердить, що компанія дійсно існує.

Можливість повернення товарів

Даний метод дуже ефективний для інтернет-магазинів. Про можливість повернення товару потрібно заявить на видному місці і голосно. І хоча за законом людина має право повернути придбаний товар протягом чотирнадцяти днів, ним користується лише невеликий відсоток покупців через складність зворотної пересилки товарів.

Стриманий і акуратний дизайн

Якщо Вам не вистачає грошей на дорогий дизайн, продуманий професіоналами, Ви можете розробити його самостійно. Повірте, Ви теж можете зробити це добре, якщо зробите без зайвих деталей. Нехай Ваш сайт буде стриманим. Погодьтеся, немає нічого гіршого розмальованого сайту всіма кольорами веселки з самими різноманітними шрифтами. Це сильно відволікає від основної інформації і створює відчуття дискомфорту.

Якщо Ви не можете дозволити собі «D & G», зупиніть свій вибір на стилі «lady in red» або «black and white». Цілком достатньо три кольори: два основних і один додатковий, а також два основних шрифту. Такий підхід направить увагу відвідувача в потрібне русло: зосередить його на Вашому логотипі, товари і назві фірми. А головне захочеться купити, адже все так акуратно і зрозуміло.

Поменше реклами

Якщо на Вашому сайті висить нижній, верхній, лівий, правий і середній банери, то у покупця складеться враження, що Ви заробляєте не на основному бізнесі, а саме на продажі реклами. Довіра до Вас відразу ж впаде. А в такому випадку мова може йти тільки про негативну популярності.

Чіткий опис послуг і товарів

Напишіть чітко і ясно, що одержить клієнт за свої гроші, адже він повинен розуміти, на що він їх витрачає.

У разі комплексної роботи з надання послуг, розбийте їх на декілька етапів та напишіть хоча б приблизні терміни надання.

Якщо це товар, важливо вказати його параметри: вага, фізичні розміри, гарантійні терміни, а також адреси гарантійних сервісних центрів. Надайте можливість користувачеві задати своє питання і отримати на нього відповідь.

Оперативність замовлення

Дзвінок протягом години після відправлення замовлення значно підвищує довіру користувача до даного інтернет магазину і, природно, знижує ймовірність відмови.