Розширений сніппет компанії в Google
Особливі можливості для подання бізнесу у видачі пошукових систем — важливий напрям розвитку, якому останнім часом приділяється підвищена увага. Не так давно я в писав, як створити розширений сніппет компанії в Яндекс, а сьогодні поговоримо про те, що може запропонувати в цьому питанні Google — пошуковик №1 в світі.
Як виглядає картка компанії — розширений сніппет у видачі Google, і в яких випадках вона показується?
У неї входить:
розширений сніппет, в якому вказується адреса і телефон компанії, а також розміщений клікабельним маркер (з переходом на карту Google);
фото будівлі (офісу) і клікабельна мініатюра карти;
назва компанії і вид діяльності;
кнопка «Як проїхати» з переходом на карти Google;
контактні дані та розклад роботи;
відгуки в Google і можливість залишити новий відгук;
посилання на конкурентів (компанії того ж регіону з аналогічною специфікою діяльності).
На відміну від Яндекса, який показує розширений контактний сніппет компанії досить охоче, візитна картка компанії в Google доступна тільки для однієї позиції у видачі (не обов’язково першої) і тільки для найбільш релевантних запитів. Як правило, мова йде про запити, що включають в себе назву компанії (але не url!). В даному випадку — «Тепло Дому», «Тепло Будинки відгуки», «Тепло Будинки Київ» і т.д. При цьому розширений сніппет завжди показується в парі з візитною карткою, розташованою праворуч від основної видачі.
Чому це важливо?
Як ми вже з’ясували вище, додаткова інформація про компанію у видачі Google демонструється тільки для найбільш релевантних запитів. Таким чином, на відміну від Яндекса, цей інструмент не дозволить виділитися в конкурентній видачі — з того чи іншого комерційного запиту. Його переваги розкриваються тільки в тому випадку, якщо найменування компанії вже має певну впізнаваність і попит в пошуку.
Тим користувачам, які мають раніше сформований інтерес до компанії або бренду, розширений сніппет дозволяє швидко отримати контактні дані, карту проїзду та інші необхідні відомості (в т.ч. з мобільних пристроїв, без зайвих переходів і складнощів). Для компанії, в свою чергу, різко знижується ймовірність втратити лід через недостатню зручності сайту, недосвідченість користувача або будь-яких інших причин.
Як створити візитну картку компанії?
Для того щоб показувати у видачі максимум відомостей про компанії, необхідно зареєструвати її в сервісі Google «Мій бізнес». Цей продукт з’явився в 2014 році, увібравши в себе функціонал Адрес і сторінок Google+ для компаній. Таким чином, на сьогоднішній день розмістити інформацію безпосередньо на Google Картах уже неможливо: для цього необхідно створити сторінку в «Моєму бізнесі».
Технічно заповнення профілю в сервісі не представляє особливих складнощів, але для потрапляння інформації в публічний доступ (в т.ч. для отримання розширеного сніппета) необхідно підтвердити права на + сторінку. Зробити це можна 4 способами, але лише один доступний абсолютно всім компаніям — це відправка коду підтвердження поштою. Застосування інших способів визначається видом діяльності і місцем розташування бізнесу.
У тому випадку, якщо підтверджувати права на + сторінку все ж доведеться поштою, зробити це моментально неможливо. Доведеться дочекатися конверта з кодом, який буде доставлений в протягом 2-3 тижнів (звичайно, з можливими затримками з боку місцевої пошти).
Детальніше про додавання компанії в «Мій бізнес» та інструкції з сторінкою можна почитати в довідковому центрі Google.
Які ще переваги у видачі забезпечує + сторінка компанії?
Візитка організації та розширений сніппет з контактами компанії — не єдине, що стає можливим завдяки сервісу «Мій бізнес». Відсутність розширеного контактного сніппета компанії з комерційних запитам (як в Яндексі) Google в певній мірі компенсує відміткою про компанію в спеціальному блоці:
Цей блок демонструється на першій сторінці видачі користувачам того ж регіону для ряду комерційних запитів. У ньому знаходиться клікабельна мініатюра карти з відмітками, а також перші 3 компанії у видачі, що мають профілі в «Моєму бізнесі» або записи в раніше існуючих адресою Google.
Показ в такому блоці — можливість суттєво розширити присутність на першій сторінці видачі і виділитися по відношенню до тих компаній, які поки не мають + сторінок. Ще більш високу конверсію цей інструмент забезпечить в тому випадку, якщо у компанії є певна кількість позитивних відгуків і високих оцінок в Google.