povedinkovi-factoryКілька років поведінкові чинники все більше і більше впливають на позиції сайтів у видачі пошукових систем. Пошукові системи удосконалюються і вчаться відрізняти “хороші” ПФ від “поганих”

Постійно спантеличені питанням яким чином можна поліпшити поведінкові чинники вашого сайту? Далі пропоную ознайомитися з 5  рекомендаціями щодо покращення.

  1. Якісний контент актуальний як ніколи!

Намагайтеся публікувати на сайті тільки високоякісні, унікальні і корисні тексти для відвідувачів. Генеруйте тільки корисний контент, який буде цікаво читати “живим” людям. Зображення та відео матеріали також повинні бути високої якості.

Алгоритм дій виглядає так:

якісний контент  -> задоволені користувачі  -> поліпшення поведінкових факторів  -> збір статистики пошукової системи   -> високі позиції сайту

Не захоплюйтеся занадто довгими матеріалами (так званим “порятунком тексту”), такий матеріал навряд чи дочитаю до кінця. Кількість відмов у кінцевому підсумку може помітно погіршити поведінкові чинники.

  1. Юзабіліті сайту

Юзабіліті ресурсу теж має сильний вплив на ПФ. Складна навігація навряд чи “порадує” ваших користувачів і допоможе зробити їх лояльними. Якщо сайт незручний для використання навряд чи хтось захоче вирішувати головоломки під назвою “меню сайту”. Поставте себе на місце відвідувача, ви відвідуєте сайт вперше і тут має бути все просто і інтуїтивно зрозуміло.

  1. Наявність мобільної версії

Сайти не адаптовані для мобільних пристроїв як правило мають відсоток відмов. Це пов’язано з тим, що в останні роки основна частина трафіку йде з планшетів і телефонів, яка збільшується з кожним днем. Якщо сайт не зручний для серфінгу, з великою часткою ймовірності ваш відвідувач піде до конкуруючого ресурсу. Спрощена і оптимізована для мобільних пристроїв версія сайту – утримає користувачів, внаслідок цього поліпшить поведінкові фактори ресурсу.

Не ігноруйте ці моменти, інакше відвідувачі можуть піти до  ваших конкурентів.

  1. Швидкість завантаження сторінок сайту

Швидкість завантаження сторінок – то, на що багато вебмайстрів часто не звертають увагу. Прискорення завантаження сторінок поліпшить поведінкові фактори, оскільки ніхто не любить чекати. Завжди простіше вибрати інший сайт з видачі, ніж чекати по кілька хвилин, поки завантажиться ВАШ сайт.

Досягти бажаного результату можна через оптимізацію коду ресурсу, а також за допомогою надійного хостингу з потужними серверами і без перебоїв в роботі.

  1. Використання зайвих запитів

Зайві запити для залучення більшої кількості відвідувачів можуть дати зворотний результат. Вони дадуть трафік, але як тільки відвідувач усвідомлює, що дана сторінка не відповідає запиту, він моментально її покине. При такому варіанті, збільшується кількості відмов. Відповідно і поведінкові чинники теж страждають.

Використовуючи ці прості поради, можна не просто поліпшити ПФ, а також істотно збільшити трафік, і підвищити конверсію.