1. PF-2Завжди замислюйтесь про відвідувачів Вашого сайту. Пам’ятайте, що якщо він буде не інформативним і нудним для користувачів вони не затримаються на ньому і просто підуть до конкурентів.
  2. Навігація по вашому сайту повинна бути зрозуміла і доступна як досвідченому так починаючому інтернет користувачеві. Всі відвідувачі повинні не більше ніж в пару кліків надаватися на будь-якої необхідної сторінці з розділів вашого сайту.
  3. Використовуйте перевірені часом методи залучення користувачів. У цьому вам допоможе інтерактивна взаємодія, наприклад, соціальні мережі, відгуки клієнтів або оригінально оформлений форум.
  4. Не забудьте створити на своєму сайті форму коментарів і зворотного зв’язку. Працюйте з отриманою від відвідувачів інформацією.
  5. До таких хитрощів як поділ однієї невеликої статті на кілька сторінок тільки негативно впливають на думку відвідувачів сайту.
  6. Зверніть увагу на оформлення сторінок. Сторінка, що має не унікальний, але структурований і красиво оформлений вид має посилання і додаткові матеріали принесе вам більше користі, ніж грамотний, але не відформатований текст.
  7. Слідкуйте за корисністю сніппета. Якщо він не релевантний і має відштовхуючий вигляд, проаналізуйте інформацію на сторінці і при необхідності замініть контент.
  8. Пам’ятайте, що головна сторінка для просувається запиту повинна бути релевантною на 100%. Перегляньте її та обов’язково слід регулювати її під необхідні параметри.
  9. Подумайте, як сприймається ваш сайт відвідувачами. Використовуйте ненав’язливий фон, контрастний шрифт, максимально можливу швидкість завантаження сторінки.
  10. Працюйте над зменшенням показника відмов. Ця кількість гостей залишили ваш сайт зі сторінки входу. Якщо він більше 90%, проаналізуйте, в чому полягає проблема і негайно приступайте до її вирішення.

Зробіть все можливе, щоб відвідувачі поверталися до вас на сайт. На це дуже сильно впливає корисність контенту, але можна скористатися і допомогою email-маркетингу і соціальних мереж.