prosynytu-saitВи власник сайту, у вас непоганий дизайн, зручна навігація, доступні ціни. І як усі власники бізнесу чекаєте напливу клієнтів. Але нажаль клієнти щось не приходять. Задаєтеся питанням що робити? Відповідь проста – час зайнятися просуванням сайту. Як це зробити детальніше у цій статті.

Звичайно, сам по собі веб-ресурс не буде просуватися в Мережі. Йому потрібно допомогти «встати на ноги», а потім підтримувати і покращувати досягнутий ефект.

Найскладніше буде в самому початку, якщо будете займатися розкручуванням самостійно – то буде здаватися, що це процес непосильний, тому що сил доведеться вкладати багато, а віддача буде мінімальною. Але з часом все піде швидше і швидше.

Ще варто сказати, що зараз важливий комплексний підхід. Якщо раніше було достатньо купити багато посилань, і сайт навіть з жахливим контентом потрапить в ТОП, то зараз все не так просто. Важливо працювати з внутрішньою оптимізацією, зовнішньою і звертати увагу на поведінкові фактори.

Методи по розкрутці сайтів допомагають в досягненні 2 взаємопов’язаних цілей:

Підвищити позиції ресурсу в пошукових системах.

Забезпечити приплив цільових відвідувачів на сайт.

Але як же сайту досягти заповітних позицій в Яндекс і Google? Для цього існують різні методи. Їх можна об’єднати в 3 групи:

Внутрішня оптимізація сайту.

Зовнішня оптимізація ресурсу.

Оптимізація сайту під соціальні мережі.

Зупинимося на кожній докладніше.

I.  Внутрішня оптимізація

Вона передбачає роботу безпосередньо над вмістом сайту, яка сприяє його просуванню в пошукових системах.

Для внутрішньої оптимізації я рекомендую своїм клієнтам наступне:

  1. Розробити семантичне ядро сайту – тобто набір ключових слів, які відповідають тематиці сайту і під які ви будете його оптимізувати. Фрази для такого списку спочатку беруться «з голови», потім доповнюються синонімами і розширюються за допомогою сервісу Google AdWords. Таким чином, ви отримаєте список різних за частотою ключових слів для просування сайту. Більше про складання семантичного ядра.
  2. Попрацюйте з релевантністю сторінок – яка сторінка за якими запитами будете просуватися. На одну сторінку краще брати 1-3 запити різної частоти.
  3. Наповніть сайт оптимізованими текстами – які містять важливі для просування ключові слова. Звичайно ж, статті повинні бути унікальними, тобто не скопійованими з чужих сайтів, інакше пошукові системи можуть знизити сайт у видачі.

Важливо, щоб кількість ключових запитів був не більше 5% від обсягу тексту. Перевищення цього параметру називається «Переспамом» і може спричинити санкції з боку пошукових систем. І тексти повинні бути цікаві для користувача.

  1. Пропишіть всі теги на сторінках сайту – Title, <h1> – <h6>, Description, атрибут Alt. Вони повинні містити ключові слова, і мають відповідати змістові сторінки.

Текст  Title користувачі бачать в заголовку браузера, коли відкривають сторінку. Він заповнюється в межах 60 символів, в раховуючи назву міста і номер телефону компанії.

Зміст тегу Description пошукові системи відображають в результатах пошуку під посиланням на сайт. В цей тег додається опис сторінки із ключовими словами в межах 160 символів.

Атрибут alt вказує пошуковим системам, що зображено на картинці. У ньому досить використовувати коротку фразу, що містить 1 ключове слово.

У свою чергу, теги <h1> – <h6> дозволяють ранжувати заголовки за ступенем їх значимості для пошукових систем. В тег <h1> прописують основний заголовок сторінки, в інші – підзаголовки. Чим вищий рівень заголовка, тим більш пріоритетні запити в ньому використовуються.

  1. Складіть карту сайту xml і заповніть robots.txt. Обидва файли будуть розміщені в кореневій директорії сайту. Перший містить інформацію про сторінки ресурсу, а другий – параметри їх індексування для роботів пошукових систем.
  2. Якщо у вас Інтернет-магазин або блог – швидше за все, є сторінки пагінації (посторінкове розбиття всередині категорії). Наприклад, всередині розділу «створення сайту» є 20 сторінок по 10 товарів на кожній. Так ось, щоб не було проблем з індексацією пошуковими системами і дублюванням контенту – має сенс зробити сторінку «Дивитися далі», а на сторінках пагінації вказати атрибут rel = “canonical”.
  3. Ваш сайт повинен відкриватися лише з www або тільки без www. Більшість сайтів відкриваються по обом адресами. Значить, що у сайта не налаштовано 301 редірект, і це серйозно заважає його просуванню.
  4. Є сенс знайти дублікати сторінок і виправити цей недолік. На кожному другому сайті є дубльований контент, який заважає його просуванню.
  5. Дізнайтеся швидкість завантаження свого сайту і оцініть, наскільки він зручний для перегляду з мобільних пристроїв. Постарайтеся виправити виявлені недоліки. Обидва чинники впливають на місце вашого сайту в результатах пошуку.
  6. Знайдіть і видаліть всі посилання, що ведуть на неіснуючі сторінки 404. Для цього є спеціальні програми і сервіси.
  7. Щоб пошуковики краще розуміли, про що сайт і вище виводили його, рекомендуємо зробити семантичну розмітку на основі schema.org.
  8. На ранжування сайту також впливають поведінкові чинники – наскільки сайт зручний користувачам. Тому в шапці сайту коротко напишіть, чим займається ваша компанія з входженням головного ключового слова. Наприклад: «Інтернет-магазин нижньої білизни».
  9. Вкажіть контакти в шапці сайту і продублюйте їх в підвалі. Є сенс вказати місто, в якому працюєте, або вказати, що працюєте по всій території України. І пошуковики, і користувачі це обов’язково оцінять.
  10. Якщо на сторінці є прокрутка, є сенс поставити кнопку «вгору», щоб сайтом було зручніше користуватися.
  11. Нагорі сторінок поставте «хлібні крихти» (Головна> Блог>Просування сайту) – цей елемент дозволить орієнтуватися на сайті користувачам і перелінкує між собою сторінки сайту, що піде на користь SEO.
  12. На головну сторінку, сторінку розділу і карточку товару – поставте віджет соцмереж. У людей має бути можливість поділитися інформацією про вас з друзями, крім того, це безкоштовний трафік на ваш сайт – навряд він буде зайвим для вас.
  13. Попрацюйте над сторінкою 404-й помилки. Уявіть, користувач перейшов за посиланням, потрапив на неіснуючу сторінку і закрив сайт. Прикро, правда? Тому на 404-й сторінці можна поставити промо-код на знижку, розповісти про популярні товари, та ін.
  14. Дайте користувачам можливість залишати відгуки про сайт, і відгуки про придбаний товар.
  15. Фавікон – невелика картинка в результатах видачі зліва від опису сайту, яка може поліпшити CTR (кількість кліків до кількості показів) вашого сайту в результатах видачі. До речі, щоб на ваш сайт частіше переходили з пошуку, настійно рекомендую попрацювати над сніпетом.

 

II.  Зовнішня оптимізація

Вона передбачає просування ресурсу за допомогою нарощування посилальної маси. Зовнішні посилання – це показник його авторитетності. Чим більше сайтів буде посилатися на ваш ресурс, тим більше буде його «вага» для пошукових систем. Але важливо, щоб такі посилання були природними – тобто вели з різних типів джерел, подібних за тематикою з вашим сайтом, посилання були анкорні і безанкорні і т.д.

Для просування сайту за допомогою зовнішніх посилань я рекомендую:

  1. Додати свій сайт в Яндекс.Вебмайстер. Перевірити, щоб інформація про сайт була вказана вірно. У тому числі регіон. Якщо у вас офіс в одному місті, а клієнти потрібні з іншого міста або зовсім по всій Україні – вказати варто саме той регіон, клієнти з якого цікавлять найбільше.
  2. Додайте сайт в веб-майстер Google – https://www.google.ru/webmasters/
  3. Додайте сайт на карту Яндекса і Google – так ваш бізнес зможуть знаходити на картах цих ресурсів.
  4. Додайте сайт в довідник Google для Бізнесу і Яндекса. Пошуковики цінують, коли користуються їх ресурсами.
  5. Додайте сайт в популярні каталоги і довідники організацій. Це ті самі SEO-посилання, які любить Яндекс.
  1. Розміщайте інформацію про сайт на форумах, блогах.
  2. Просувайтеся статтями. Напишіть цікаві експертні статті і розмістіть їх на сторонніх сайтах.
  3. Поставте лічильники аналітики Google Analytics і Яндекс.Метрику.

 

III. Оптимізація під соціальні мережі

Хочете залучити на сайт трафік з соціальних мереж? Тоді потрібно попрацювати над сайтом так, щоб інформацію з нього хотілося цитувати, ділитися нею з друзями.

Для цього буде потрібно цілий комплекс заходів:

  1. Додайте кнопки на сайт «Поділитися» і «Мені подобається» з Вконтакті, Однокласниках, Facebook, Twitter.
  2. Встановіть на сайті віджети «Коментувати» і «Підписатися» з соціальних мереж.
  3. Розміщуйте в соц.мережах посилання на свій ресурс.

Використовуйте інші методи оптимізації сайту під соціальні мережі.

Звичайно, тільки цими етапами розкрутка сайту не обмежується. Але якщо ви реалізуєте їх, поліпшення позицій сайту можна прогнозувати з 99% ймовірністю.

Вам все здається складним і не підйомним? Насправді, головне почати. Частина робіт або все комплексно я можу зробити за вас. Для цього замовте пошукове просування. Повірте, воно того варте!