sem-jadroВсіх вітаємо і сьогодні ми будемо міркувати на тему як правильно складати семантичне ядро. Що потрібно робити і що власне таке це семантичне ядро. Дуже багато розмов цей пункт займає у новичків. Кожному новачку твердить не однократно «спочатку ти повинен скласти семантичне ядро».

А що це і з чим його їдять – часто буває не зрозуміло. Давайте спробуємо розібратися на місці. Я тут трохи підшукав довідкової інформації і спробуємо скласти один великий але якісний пост.

На самому початку життя свого сайту я вже намагався донести цю інформацію до вас, стаття тоді по-моєму так і називалася «Створення семантичного ядра сайту» і вона була не зовсім маленька, мабуть вона була написана не зовсім зрозуміло. Спробую виправити становище.

Як правильно скласти семантичне ядро

Все просто. Це шлях досягнення ваших цілей. Або кажучи простіше – це список ваших цілей. Мета вона одна – досягти ТОП-1. І перед початком роботи ви повинні скласти список ваших цілей, тобто список запитів, за якими ви повинні бути ТОП-1, щоб у вашого проекту був успіх. Це перелік ключових слів або ключових запитів, які стосуються тільки вашого сайту. Коли у вас на руках вже є такий список, ви берете і по порядку виводите кожен ключовий запит в потрібний вам ТОП.

Створення семантичного ядра – справа непроста і відповідальна. Адже в процесі просування його змінювати вже не можна (в ідеалі).

Принципи складання семантичного ядра

Ну, в першу чергу, напевно, нам потрібно створити список тих ключових запитів які взагалі запитуються користувачами, для цього є спеціальні програми, але більшість новачків використовую wordstat.yandex.ru. Наша задача створити табличку в тому ж екселі, в яку ви будете заносити сам ключовий запит і кількість запитів. Спочатку кількість запитів буде дуже велика. Часом кілька тисяч. Після цього, ми починаємо відбирати саме потрібні нам ключові запити. Ми починаємо уявляти собі, якщо б ви були цільовим користувачем – ввели б ви цей запит чи ні? Просто поставте себе на місце вашого клієнта / відвідувача. Так ми відбираємо цільові (потрібні) запити, за якими потрібно просуватися. Їх буде вже кілька сотень.

Звичайно, не потрібно забувати про таку штуку як перелінковка документів, тому що при правильної її організації – ви зможете збільшити початкову вагу ваших документів (сторінок). Тільки за допомогою внутрішньої перелінковки цей сайт отримав PR = 2 – невеликий, але показник, що це працює. А внутрішні сторінки, які залишаються з невеликою статичною вагою ми оптимізуємо під низькочастотники. Потрібно правильно складати семантичне ядро. Не відступайте від правил.

Потрібно розуміти, що на самому початку ви зможете конкурувати тільки по низькочастотним запитам і потихеньку, поманеньку просуватися далі вперед до високочастотних запитів.

Частотність семантичного ядра

Раз вже пішла така п’янка – давайте поміркуємо і на тему частотності. Всі запити, які користувачі вбивають у пошуковик діляться на три групи:

Високочастотні (ВЧ)

Середньочастотні (СЧ)

Низькочастотні (НЧ)

Вони відрізняються лише кількістю запитів або скільки разів кожен із запитів запитувалися користувачами за один місяць. У кожного пошуковика свої сервіси для перевірок і потрібно розуміти що ці сервіси показують статистику саме з цього пошуковика. Наприклад wordstat – показує статистику саме для Яндекса.

Також слід розуміти що немає чіткого розмежування, наприклад, що менше 500 запитів – це вже низькочастотний запит, або більше 20 000 запитів це вже високочастотний. Все залежить від тематики, наприклад в темі «авто» ВЧ-запитом буде запит з більш ніж 400 000 запитів, а 20 000 запитів в порівнянні з 400 000 це вже НЧ буде. А, наприклад, в тематиці «Езотерика» запит до 500 запитів в місяць вже може вважатися ВЧ-запитом. Якщо оборот не зрозумілий – прошу писати питання на email – відповім.

Ну, якщо тут все зрозуміло – йдемо далі. Насправді нас тепер цікавить не скільки користувачів цікавиться тим чи іншим запитом, а скільки їм цікавляться оптимізатори, або наскільки нам буде складно просунути той або інший запит.

Висококонкурентні (ВК)

Середньо конкурентних (СК)

Низькоконкурентних (НК)

Для простоти розрахунків» багато хто вважає, що ВЧ це теж що і ВК. В більшості випадків, можливо, воно так і є. Але буває і так, що низькочастотний запит може стати досить високо конкурентним. Все залежить від тематики, яку ви оберете. Чим конкурентніша тематика – тим складніше пробиратися в ТОП навіть по низькочастотним запитам.

Сервісів для визначення конкурентності запитів теж не мало. Однак, як я вже казав, давайте розглядати той, з якого всі починають, а саме wordstat.yandex.ru

Парсинг wordstat

Перше що ми робимо – йдемо по посиланню wordstat.yandex.ru, інтерфейс там досить зрозумілий, я б сказав інтуїтивно-зрозумілий. Ви можете вказати регіон, для якого вам потрібно переглянути частотність того чи іншого запиту. Якщо регіон не вибираєте – буде стояти автоматом.

У поле введення запиту – вводите запит і отримуєте цифру. Але ця цифра не точна. Щоб отримати уточнену цифру – вам треба взяти ваш запит в лапки.

Якщо ви хочете побачити саме точна кількість запитів за місяць – вам потрібно використовувати знак оклику.

Крім уточнення частотність запитів, не забувайте про асоціативні фактори.  Там часом буває така нісенітниця, відверто, але іноді і дуже корисні запити, про які, можливо, ви або забули або навіть не думали що таке теж можна вводити в пошуковик. Загалом залишиться тільки досліджувати до кінця. Цю колонку також можна використовувати для розширення вашого семантичного ядра.

На сайте ты можешь узнать посмотри как заработать!