seo-yadroКілька практичних порад щодо написання списку запитів для просування проекту.

 Крок 1. Складаємо список старт поінтов. Складаємо список «точок входу» (startpoints) – сторінок, потрапивши на які, користувач зацікавиться інформацією представленою на сайті.

Їх ми і будемо просувати в ПС. У середньому, список складається з головної сторінки і 5-20 стартових сторінок розділів. У випадку з Інтернет-магазином і порталом в старт поінти може потрапити каталог товарів (каталог підприємств, послуг та ін.).

 І просто внутрішні сторінки, що містять відповідь на можливий запит користувача. У цьому випадку розмір списку може досягати декількох сотень і тисяч сторінок.

 Зауваження 1: в разі, якщо інформація на сторінках частково або повністю дублюється, як стартпоінта вибирається сторінка, яка більш повно розкриває можливий запит і більш зручна для просування (володіє великою статичною вагою, більшою силочною масою).

Зауваження 2: у разі роботи з порталами та Інтернет-магазинами більшість запитів зі сторінок каталогів та ін. Виводиться звичайної внутрішньою перелінковкою за умови достатньої текстової релевантності.

Тому ТЗ із зазначенням як саме лінковані і до яких меж збільшити кількість запитів на сторінці буде достатньо – ці сторінки не потрібно включати в стартпоінти.

Крок 2. Підбираємо релевантні запити. Для кожної точки входу підбираємо релевантні запити виходячи з вмісту сторінки.

Конкретику беремо із сервісів статистики пошукових систем: https://ad.rambler.ru/swrds/wrds.pl – визначення частоти запитів у пошуковій системі Рамблер.

http://wordstat.yandex.ru – визначення частоти запитів у пошуковій машині Яндекс. На виході ми повинні отримати таблицю відповідностей точка входу / список запитів.

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS – визначення частоти запитів у пошуковій машині Google.

 Не забуваємо записати статистику популярності запитів (наприклад, за Google, що показує реальну кількість запитів, а не показів як це робить Яндекс.)

– Це наше перше наближення семантичного ядра.

Зауваження 1: чудовим інструментом для підбору запитів є власна база пропарсенних запитів. Способів отримати її багато, зокрема, можна парсити пряму видачу Яндекса чи Google.

Зауваження 2: При формуванні семантичного ядра ми повинні чітко виділити, які запити є пріоритетними, які – додатковими. У багатьох тематиках є 1-2 запиту, забезпечують 90% продажів і як би ми не намагалися, саме на ці запити нам доведеться звернути особливу увагу. Намагайтеся уникнути ситуації, коли на 1 точку входу у вас планується занадто багато блоків запитів *. блок запитів – список запитів, що є розширенням одного, як правило конкурентного запиту.

Наприклад, блок запитів для «шаблони joomla» може виглядати так: шаблони joomla joomla 1.5 шаблони безкоштовні шаблони joomla шаблони joomla безкоштовно безкоштовні шаблони joomla скачати joomla 1.5 шаблони безкоштовно

Крок 3. Додаємо асоціативні запити. Отже, перше наближення семантичного ядра ми отримали, залишилося його розширити за рахунок асоціативних запитів.

 Для цього нам допоможуть:

вордстат від Яндекса – «що ще шукали люди».

Рамблер – «пошукати ще» внизу сторінки -> «більше варіантів».

Лайв Інтернет – кластерний пошук – введіть будь-який запит і подивіться на ліву колонку.

Зауваження 1: Після підбору асоціативних запитів іноді виникає необхідність винести їх на окремі точки входу, що і рекомендується робити.

Зауваження 2: не скупіться, намагайтеся обхопити тільки ті запити, які реально відображають інформацію на сайті, корисну користувачеві.