chto-takoe-web-sajtГоловна мета пошукової системи Яндекс – відповідати на запитання користувачів. Якщо ваш сайт може краще за інших відповісти на питання користувача, ймовірність того, що саме він займе перше місце в результатах пошуку за відповідним пошуковим запитом, буде максимальна. Уявімо, що Ваша компанія надає певні послуги. Створюючи сайт намагайтеся розповісти про надані вами послуги, прорекламувати свою компанію, а пошуковик Яндекса допоможе Вашим потенційним клієнтам знайти відповіді на свої запитання, використовуючи інформацію зі сторінок вашого сайту.

 При  створенні сайту необхідно вивчити те, як користувачі формулюють свої потреби у вигляді пошукових запитів. Положення вашого сайту в результатах пошуку за запитом користувача дуже сильно залежить від того наскільки її текст відповідає формулюванню запиту – «текстова відповідність».

Наприклад, якщо потенційний клієнт задає в пошуку Яндекс спеціалізований термін, а на сторінках вашого сайту даний термін не вживається, то малоймовірно, що пошукова система віддасть перевагу вашому сайту в пошуковій видачі. Слідкуйте за точною відповідністю текстів на сторінках вашого сайту запитам потенційних клієнтів.

 Давайте знову уявімо, що користувач робить запит який цікавиться послугами Вашої компанії. Як він сформулює свій пошуковий запит до Яндексу? Які слова він буде для цього використовувати? Наскільки детально він опише свою потребу?

Проаналізувати, що і як саме запитують користувачі у Яндекса, вам допоможе сервіс «Статистика ключових слів». Для цього введіть слово або словосполучення, яке є предметом тексту розміщеного на вашому сайті, і натисніть кнопку «Підібрати». Ви побачите запити користувачів, що включають задане вами слово або словосполучення (ліворуч), та пов’язані запити, які люди вводили при пошуку цього слова або словосполучення (праворуч).

 Колонка справа допомагає знайти на перший погляд абсурдні запити, на думку користувачів пов’язані зі спочатку заданим запитом.

Наприклад, користувачі можуть використовувати синоніми або інші слова, що уточнюють або розширюють вихідний пошуковий запит. Числа поруч з кожним запитом інформують про кількість відповідних пошукових запитів до Яндексу в місяць.

Так, поруч зі словом «телефон» наведено число показів по всім запитам зі словом «шаблони»: «модні шаблони», «наймодніші шаблони», «скачати Joomla», «Joomla шаблон Empire» і т.п. За допомогою пошуку статистики запитів по регіонах ви можете проаналізувати популярність пошукового запиту у вашому місті чи регіоні (геотаргетинг). Популярність пошукового запиту залежить від великої кількості різних факторів і може досить сильно коливатися.

Наприклад, на популярність запиту впливає сезон року або відбуваються в світі події, так чи інакше пов’язані з напрямком вашої діяльності. Для контролю ситуації можна скористатися сервісами: Яндекс.Вебмастер і Яндекс. Виберіть кілька ключових фраз, якими можна охарактеризувати надаються вами послуги. Щоб сторінка ранжирувалися високо, вона повинна давати кращу в Інтернеті відповідь на питання користувача.

Компания SiteRace предлагает качественное продвижение сайта, оптимизация и поддержка сайта в Екатеринбурге по низким ценам.