aydutorijaУ даній статті я розповім про те, як залучити цільову аудиторію на сайт. Постараюся розповісти, навіщо потрібно залучати саме цільову аудиторію і чим вона відрізняється від звичайної.

Повірте, просто привернути відвідувачів не так і складно. Якщо Ви залучите просто відвідувачів (нецільових) на сайт, то від них толку буде 0. Вони зайдуть, “оглянуться навколо” і підуть. На них практично неможливо заробити, зробити їх постійними читачами теж не реально. Єдине, що позитивне вони будуть, це збільшення лічильника відвідуваності.

Показання лічильника можна використовувати в цілях пошуку рекламодавців, які купують банерну або інший вид реклами. Навіть “втюхавши” рекламодавцеві, що Ваш сайт має велику відвідуваність і йому варто купити рекламу на Вашому сайті або блозі, і припустимо, що він купить банер на місяць. Але за цей місяць кліків по банеру і т.п. буде мізерним (ми допустили, що на Вашому сайті в основному нецільова аудиторія). Рекламодавець залишиться незадоволеним і малоймовірно, що він і далі буде співпрацювати з Вами.

Плюси цільової аудиторії

Банери “працюють” по максимуму (звичайно, багато що залежить від самого баннера).

Контекстна реклама “клацає на ура”, що призведе до дуже гарного доходу від того ж самого Яндекс Директ або Google Adsens.

Ви нарешті отримаєте від партнерських програм (до речі, дуже скоро розповім про цей вид доходу) все те, чого хочете.

Ви знайдете потенційних покупців Вашого товару, продукту або Ваших послуг.

Цільова аудиторія – це відвідувачі Вашого сайту, які задовольняють Вашим вимогам по віку, доходу, статтю, місцем проживання тощо

Наведу приклад цільової аудиторії. Припустимо, Ви створили інтернет-магазин, який торгує мобільними телефонами. Тепер Вам потрібно чітко прояснити, за якими запитами просуватися, на які запити писати пости. Наприклад, ідеальним запитом для Вас можуть бути “купить Nokia N8”, “IPhone 4 купити недорого” і т.п.

А чи не цільовими запитами будуть “свіжа прошивка Nokia N8”, “завантажити кращі ігри на IPhone 4” та ін. Тобто в цьому разі логічно припустити, що ці телефони у даного користувача Інтернету вже є і він не збирається їх купувати. Тому, якщо Ви тільки телефонами, Вам буде невигідно (як за часом, так і по грошах) просуватися по запитах, які вказані на початку цього абзацу.

Як бачите залучати нецільову аудиторію в даному випадку взагалі немає сенсу. Тому нижче я постараюся Вам розповісти, як залучити цільову аудиторію.

Як залучити цільову аудиторію на сайт

Намагайтеся писати пости по темі.

Пишіть правильно оптимізований текст.

Намагайтеся ввести блог строго по одній тематиці і з часом думайте про розширення вашого блогу (якщо це можливо).

Купуйте або міняйтеся посиланнями з блогами, постовими, які схожі за тематикою на Вашу.

Використовуйте правильно Twitter. У своїй стрічці, намагайтеся в основному дотримуватися тематики блогу. Звичайно, Твіттер можна, і, як я вважаю, потрібно ввести трохи расслабленнее, ніж блог, тобто не бути “роботом”, а намагатися спілкуватися зі своєю аудиторією, іноді писати на особисту тему і т.п. Але все ж у цілому, Вам потрібно “писати” по темі, щоб отримувати хороший вихлоп після анонсів своїх публікацій у Твіттері.

Нагадаю, що після написання нового поста в блог, обов’язково Анонсує його у своїй твіттер-стрічці (у двох словах про що пост) і посилання на нього. Це приверне додаткових відвідувачів на блог, а також допоможе прискорити індексацію статті.

Можете створювати тематичні групи В Контакті і / або facebook. Розкрутивши їх правильно, Ви можете залучити додаткову цільову аудиторію.

Також багато хто використовує окрему від блогу поштову розсилку. Правда я на це ніяк не можу знайти час і я не вважаю, що заради неї варто писати окремий матеріал. Як мені здається, краще публікувати ці матеріали на блозі, щоб вони були доступні не тільки для передплатників. А самим ідеальним варіантом, по-моєму, є наступне: написати небудь корисний матеріал, відправити його в розсилку передплатникам, а через деякий час (наприклад, через місяць), опублікувати той же самий матеріал. Правда тут йде дублювання записів для читача, що не є добре, тому окрему розсилку я не використовую взагалі.

Використовуйте тематичні форуми для розкрутки свого блогу (тільки не все підряд, а вистачить двох-трьох). У вигляді підпису вказуйте свій сайт і короткий опис до нього. Можна обмінюватися банерами з іншими сайтами схожої тематики за образом “ти мені – я тобі”. А можна скористатися цим сервісом проверить позиции сайта і замовити просування сайту.

Не бійтеся експериментувати, якщо у Вас виникли якісь цікаві ідеї, обов’язково здійсніть їх у реальність.

Насправді залучити цільову аудиторію – це тільки півсправи. Її потрібно ще утримати і “послати” на потрібну сторінку. Цією сторінкою може бути сторінка підписки на RSS, якийсь пост, в кінці якого йому можна запропонувати купити щось або зробити чого-небудь і т.п.