prosyvanja saity kontentomНеодноразово мені доводилося переконуватися в тому, що якісний контент – це запорука успіху абсолютно будь-якого сайту. За словами деяких авторитетних блогерів, таких як, наприклад, Шакін, можна з допомогою тільки контенту і без всякої сторонньої допомоги забезпечити собі максимальну відвідуваність!

Але як цього досягти і де чарівний ключ до успіху? На самій-то справі є деякі правила, які ви повинні дотримуватися, коли займаєтеся наповненням сайту новим контентом. Далі я розповім як відкрити заповітний скриню з відвідуваністю.

 1. Унікальність. Цей пункт має бути присутнім в першу чергу, адже сам контент є інвестицією, яка з часом окупиться сама собою, звичайно ж, якщо буде успішною. Забезпечувати успіх ви повинні самі, раджу відразу, якісно виконувати роботу, адже переробляти потім не хочеться нікому 🙂 Намагайтеся підбирати слова: всього одна невдало написана стаття може відлякати відвідувача від вашого блогу і він вже не повернеться. Під час просування ви повинні хапатися за кожного читача і тому перечитувати свої матеріали і робити їх дійсно цікавими! Дайте читачеві поштовх повернутися до вас за новими цікавими порадами!

Хорошим способом написання є переведення статей. На англомовних блогах, які вже є відомими, завжди знайдуться цікаві статті, які просто потребують розповсюдження. Якщо немає нових ідей, то черпайте їх саме у закордонних сайтів такої ж тематики, це як мінімум забезпечить вас унікальністю, адже навіть якщо ви перепишете статтю слово в слово вам нічого не загрожує. Весь секрет в іншій мові!

 2. Актуальність статей і регулярність їх написання. Завжди варто шукати нові теми, особливо часто необхідно відвідувати форуми. Поясню чому: форум на те і форум, що туди йдуть за відповідями. Дайте їм цю відповідь у свій статті до того, як вони підуть саме туди. Зазвичай, форум – це вже остання інстанція, тому що все починається з запиту в пошукових системах, ваша мета – випередити, а для цього зверніть увагу на часті питання. Іноді вони навіть виділені в цілу гілку.

Тепер пару слів про те, як сподобатися пошуковикам (я дам кілька порад, але інші будуть випливати трохи далі). Раджу писати часто, особливо на перших парах. У період від 1 місяця і до 3 пошукові системи до вас придивляються, вивчають. Приручити їх, задайте деякий графік публікації своїх статей. Оптимальний варіант – це з однієї статті в 2-3 дні. Не раджу публікувати більше однієї в день, якщо вже так хочеться писати, то пишіть, але не публікуйте. Адже будуть ж дні, коли немає ні часу, ні бажання.

 Але чому не можна публікувати кілька статей одночасно? Насправді ви можете в день зробити хоч 10 статей і всі їх опублікувати, але роботи, що сканують ваш сайт, повинні звикнути до того, що матеріали поповнюються часто. Нехай потроху, але поповнюються. Для них це послужить сигналом до того, що сайт є розвиваються і на нього варто звертати увагу!

 3. Розширення категорій і кругозору тематик. Бувають моменти, коли вже вичерпав тему на певному етапі. Тоді у кожного виникає питання: «А що далі?». Елементарно – розширюєте тематику. Але, тут є дійсно велике АЛЕ. Не слід писати в таких випадках про що попало! Потрібно підійти до цієї справи з розумом, пропоную розглянути цю справу на прикладі. Допустимо у вас є сайт, тематика якого Створення сайтів. Ви описали безліч методик, може навіть записали власні відео уроки. «Яке може бути просування?», – Запитаєте ви. А тепер задумайтеся, адже після створення сайту з ним теж необхідно щось робити, а саме просувати і монетизувати. Ось вам і нові тематики! А про монетизацію і вже тим більше просування можна написати стільки цікавого, що і часу не вистачить.

4. Правильна публікація статей. Важливим правилом, яке випливає з третього пункту, є чергування статей. Якщо у вас кілька тематик, припустимо 3 або 4, то не варто робити акцент тільки на одну, через деякий час на іншу. Ні! Це вплине на відвідуваність, тому що читачі, які приходять зазвичай фокусують свою увагу на одній або двох основних тематиках, а якщо статей нових немає, то і толку заходити теж немає! Саме тому постарайтеся писати по черзі (не обов’язково виводити цілий графік, просто необхідно пам’ятати про це).