prosuvannya-sajtuПерш за все давайте позначимо, що таке просування сайту? Просування сайту – це комплекс заходів, спрямованих на: – збільшення позицій сайту в пошукових системах; – залучення цільової, тематичної аудиторії на сайт; – підвищення відвідуваності сайту; – конвертацію відвідувачів сайту в клієнтів (замовників, покупців); – збільшення вартості бренду сайту; – боротьбу з конкурентами сайту.

Всі ці та і інші заходи, що впливають на просування сайту в підсумку повинні принести позитивний синергетичний ефект і сприяти розвитку сайту. Чому залежить просування сайту?

Факторів, що впливають на просування сайту достатньо багато. Перед початком робіт по просуванню сайту необхідно використовувати навички стратегічного планування та вміти виділити головне серед важливого.
Вибрати правильну стратегію простіше, маючи перед собою список факторів, що впливають на просування сайту.

Однак просування сайту вимагає системного підходу, при якому необхідне одночасне виконання всіх заходів, описаних вище. Унікальний текст Унікальними є тексти, написані вручну, спеціально для розміщення на сайті. Роботи з написання унікальних текстів називаються копірайтингом. Фахівці з написання унікальних матеріалів – копірайтери. Унікальна інформація, розміщена на сайті іменується унікальним контентом.

Сукупність типів розміщеного на сайті унікального контенту різко відрізняється впливом на просування сайту. Саме унікальні тексти сприяють просуванню більшою мірою, ніж унікальний сервіс, зображення, файли або дизайн. Заголовок статті  – фактор, що визначає майбутнє статті. При виборі варіанту назви для написаної статті необхідно керуватися принципом підбору ключових слів.

Уявіть собі відвідувача пошукової системи Яндекс, набирає в рядку пошуку запит з метою знайти опублікований Вами матеріал. Які слова він для цього вибере? Часто буває, що в пошуку набирають незв’язні запити або запити з використанням сленгу. Тема в першу чергу повинен вгадувати пошуковий запит, по якому він повинен бути знайдений, а не тільки збирати в собі головне, про що написана стаття, даючи зрозуміти сенс статті прочитав заголовок.

Однак тут існує важлива тонкість: Заголовок, що включає в себе ключові слова пошукового запиту, має виглядати зв’язковим, легко читатися і, що найголовніше, суворо відповідати тематиці тексту конкретної унікальної статті.

Складання заголовків тільки з ключових слів неприпустимо.

Заголовок повинен завжди бути обрамлений тегом “title”, а не тегом “h1”. Правильно складений заголовок матиме позитивний вплив просуванню сайту і здатний залучити для прочитання статті значний тематичний трафік.

Унікальний текст в статті

Будь-який контент, що публікується на сайті повинен завжди супроводжуватися текстом і всілякими докладними описами. У загальному значенні складання тексту є головним завданням по просуванню сайту. Саме текст на сайті потрапляє в індекс пошукових систем і впливає на позицію сайту в пошуковій видачі. Чим точніше написаний унікальний текст буде відповідати запитам користувачів пошукових систем, тим вище Яндекс і Google буде ставити сайт у видачі результатів пошуку.

До цього моменту ми ще повернемося нижче в розділі «релевантність». Текст, опублікований в статті повинен суворо відповідати заголовку статті і докладно розкривати суть викладеного матеріалу. Будь-який відвідувач, що прийшов в цю статтю, прочитавши унікальний текст повинен отримати відповіді на ті питання за якими він зайшов на Ваш сайт.

Після прочитання статті у відвідувача сайту не повинно виникнути невирішених питань. Навпаки, відвідувач повинен почерпнути щось нове для себе з Вашого унікального тексту і порекомендувати Ваш матеріал іншим. У цьому і полягає просування сайту, унікальним текстом, що впливає на цей процес.

Відвідувачі не люблять читати тільки відгуки або особисті думки. Кожен відвідувач сайту хоче бути впевнений в тому, що статтю написав професіонал, що володіє солідним багажем знань у розглянутому питанні. І навпаки, жоден користувач не захоче читати передрукований матеріал. До речі, тих, хто займається передруком чужих унікальних матеріалів і перефразування чужих ідей, називають рерайтером.

Передрук матеріалів – є рерайтинг. Рерайтінг в свою чергу – це підробка під унікальний контент і оцінюється рерайтинг пошуковими системами на рівні коментарів, тобто не високо. На просування сайту при написанні унікального тексту можна також впливати, підказуючи пошуковим системам на що потрібно звернути особливу увагу відвідувачу, в момент читання статті. Зробити це можна, виділивши основні моменти статті жирним шрифтом, курсивом або кольором.

Пошукові системи люблять такий форматований унікальний текст. Використовуючи форматування тексту, не забувайте про те, що виділяти потрібно не ключові слова для пошукових роботів, а фрази, сенс виділення яких буде зрозумілий читачу. Це важливо для пошукової оптимізації сайту і впливає на просування.

Тим щасливчикам, які дочитали статтю до цього місця, я розкриваю одну зі своїх фішок, що впливають на просування сайтів: частину тексту (не більше одного речення), виділена одночасно червоним кольором і жирним шрифтом, сприймається пошуковими системами як найголовніша думка на сторінці .Тепер Ви можете це використовувати при написанні унікальних матеріалів.

Зображення в статті

Використання зображень при написанні унікального тексту потенційно впливає на просування. Справа в тому, що пошукові роботи сприймають зображення як додавання до тексту. Про що йдеться в тексті, то і зображено на малюнку. Саме тому важливо використовувати строго тематичні картинки всередині унікального тексту статті. Кожна картинка повинна мати точний опис. Зображення повинно супроводжувати описову слово: фото, зображення, схема, графік, малюнок, скріншот та ін.

Сам опис зображення в ідеалі не повинно перевищувати розмір однієї пропозиції. Географічні та тимчасові ідентифікатори для фотографій також сприяють просуванню сайту. Коротке зазначення дати і місця знімку вітається. Традиційно описова частина оформляється безпосередньо під зображенням. Ця вимога пошукових систем. Пошукові системи краще розуміють такий порядок. Розмір зображення, з точки зору впливу на просування сайту, особливого значення не має. Проте слід пам’ятати про процентне співвідношення тексту і графічного оформлення. Зображення повинні використовуватися помірковано і не спотворювати загальне уявлення відвідувача про дизайн сайту. Багато веб-майстрів використовують зображення в статтях однакового розміру. Це говорить читає про дотримання певного порядку на сайті і може викликати повагу до автора. Вага зображень не повинен ускладнювати завантаження сторінки.

Ключові слова

Давно не є секретом, що ключові слова в унікальному тексті впливають на процес просування сайту. У момент написання статті, періодичне використання ключових слів у різних формах і порядку більше ніж необхідно. Їх наявність підтверджує, що текст статті є єдиним матеріалом з єдиною тематикою, а не набором ліричних відступів, коментарів або викладенням особистої думки. Включення ключових слів підвищує релевантність тексту заголовку і сприяє підвищенню позицій сайту у видачі пошукових систем. Вибрані при написанні статті ключові слова складають семантичне ядро. Статті повинні відповідати передбачуваним запитам відвідувачів пошукових систем. Допустима кількість пошукових запитів у статті строго регламентована в процентному відношенні до загальної кількості знаків у тексті.

Загальна кількість повторень ключових слів у тексті унікальної статті не повинно перевищувати 15% показника. У разі виявлення пошуковим роботом перевищення даного показника кількості ключових слів, про позитивний синергетичному ефекті, що впливає на просування сайту, для даної статті можна забути. Пам’ятайте про це.

Релевантність

Релевантність – це відповідність тексту пошуковому запиту. Якщо відвідувач, який знайшов Ваш сайт по певному запиту в пошуковій системі, задовольнив свої очікування після переходу за посиланням на Ваш сайт з Яндекса або Google і прочитав статті, значить введеним ним пошуковий запит є релевантним Вашій статті. Це ж правило поширюється цілком для сайту. Якщо сайт про просування сайтів, значить, його матеріали повинні бути про просування сайтів, а не про щось інше. Релевантність – це ступінь відповідності очікувань дійсності.

Чим точніше буде відповідати очікуванням сайт відвідувачів, тим краще вплив на просування сайту. Посилання на сайт Зовнішні тематичні посилання на сайт мають велике значення для його просування. Кожне посилання в мережі Інтернет, ведуча на просувний сайт, має свою вагу. Вага посилання залежить від показників як сайту, на якому вона знаходиться в цілому (Яндекс тиц, щоденна відвідуваність, аудиторія відвідувачів), так і показників конкретної сторінки з якої здійснюються переходи (Google PageRank та ін) на просувний сайт. Також вага посилання залежить від релевантністю матеріалів, розміщених на цій сторінці зокрема і сайту, який розмістив посилання в цілому, матеріалу сайті, на який вона вказує і просувному сайту, взагалі. Ці закономірності продиктовані пошуковими системами і практично ніколи змінюються. Природно, чим вище показники посилається сайту і чим вище релевантність матеріалів статті чи сайту на якому розміщено посилання тими матеріалами, на які посилання вказує, тим більшу вагу посилання передасть продвигаемому сайту.

Вага посилається сайту передається сайту, на який посилалися. Наявність сайту в спеціалізованих каталогах У мережі Інтернет існують спеціалізовані каталоги сайтів. Наявність сайту в таких каталогах, як Яндекс.Каталозі (YACA) і каталозі Open Directory (DMOZ) значно впливає на позиції сайту, його показники і сприяє просуванню. У ці каталоги може потрапити тільки якісний сайт. Яндекс-каталог приймає сайти в тому числі і на комерційній основі. Але є в мережі Інтернет каталоги, присутність сайту в яких негативно відбивається на просуванні сайту. Це різні безкоштовні каталоги сайтів, сторінки обміну посиланнями і сірі каталоги. Пошукові системи обходять такі каталоги стороною і завжди низько оцінюють їх учасників. Нагадаємо, ми говоримо про те, що впливає на просування сайту.

Репутація сайту

Репутація сайту – це насамперед, оцінка сайту його відвідувачами. Також репутацію сайту створюють пошукові системи. Сайт має високу репутацію, якщо: – сайт дізнаються по його назві; – дизайн сайту знаком великої кількості людей; – сайт має постійну аудиторію; – сайт здатний утримувати стабільно високу відвідуваність; – сайт має впізнаваний логотип; – матеріали або сервіс, розміщені на сайті унікальні і затребувані; – відвідувачі довіряють сайту, користуються його сервісом, читають матеріали і рекомендують іншим.

Це основний перелік параметрів, що відображають репутацію сайту. Існує пряма залежність репутації сайту від його тематичного індексу цитування Яндекс і показника оцінки сторінок сайту, показника Google PageRank та ін Чим вище показники сайту, тим вище його репутація як у відвідувачів так і в пошукових систем. Взагалі, на репутацію сайту впливає практично все. Репутацію не можна купити, її можна тільки заслужити. І звичайно ж, репутація прямолінійно впливає на просування сайту.

Трастових сайтів Індекс довіри пошукових систем відображає трастових сайтів. Він показує, наскільки пошукові системи довіряють сайту. У Яндекса, як такого відкритого показника довіри сайтам немає. Трастових сайтів прямо впливає на просування сайту. Її можна підняти тільки одним способом – виконанням рекомендацій по створенню якісних сайтів, рекомендованих пошуковими системами.

Аудиторія сайту

Аудиторія сайту зараз оцінюється спеціальними сайтами-рейтингами або аналітичними сервісами. Відбувається це автоматично, після розміщення в html коді сторінок сайту, що просувається спеціального коду-лічильника. До сервісів, що оцінює аудиторію сайтів належать: Яндекс. Метрика, Google Analytics і основні лічильники відвідуваності.

Релевантність інтересів аудиторії сайту, розміщеним на ній матеріалами впливає на репутацію сайту і його просування. Якщо сайт відвідує зацікавлена в послугах, що надаються аудиторія, визначеного віку, соціального стану і має підтверджену платоспроможність, репутація такого сайту вищі, ніж, наприклад, у сайту, відвідуваного студентами або особами, які цікавляться тільки розвагами.

Аудиторію сайту часто складають групи користувачів соціальних мереж і читачів RSS-стрічок, так звані передплатники. До основних соціальних мереж, які представляють аудиторію передплатників просувається відносяться: twitter, facebook, vkontakte, odnoklassniki та інші. Крім того, частиною аудиторії сайту можуть бути учасники сервісів, що надають закладки. Основна аудиторія сайту зазвичай складається з відвідувачів, що прийшли з пошукових систем і прихильників сайту.

Бренд сайту Важливим фактором, що впливає на просування сайту і відображає його репутацію, є бренд сайту. Бренд – це торгова марка, що складається з логотипу та стилю оформлення сайту. Дизайн сайту також є частиною бренду. Назва сайту зазвичай також являє собою бренд сайту. Ступінь популярності імені сайту в мережі Інтернет відображає вартість бренду. Впізнаваність бренду сайту впливає на просування сайту, що приваблює аудиторію відвідувачів на сайт і підвищує їх конвертацію в прихильників сайту. Успіхів Вам та позитивного впливу на просування сайту!

Бажаєте навчитися просувати свій  сайт самостійно записуйтеся на онлайн Курс SEO для бізнесу.