Стратегія просування сайтуВажливим чинником при просуванні сайту є сам сайт. Якщо сайт г-но, як не просувається ти, не отримаєш прибуток. Якщо сайт зроблений для бізнесу оффлайн (продаж товарів, оформлення замовлень на послуги і т.д.) то головним є донести до людини основну суть проекту.

Текст, повинен бути тільки потрібний, точніше самий потрібний. Якщо буде багато непотрібної інформації людина вийде з сайту. Коротше пишемо тільки по суті (або пишемо коротше, тільки по суті), нічого зайвого, так само не забуваємо вставляти посилання в текст, це дуже зручно, людям це подобається.

Управління на сайті має бути зручним, якщо ти працюєш над магазином, кнопка купити, повинна бути майже скрізь де є товар. Якщо людина починає шукати, це – погано.

Багато хто думає що дизайн відіграє дуже велику роль, але нажаль, це не так, головним все ж є зручність, швидкість роботи. Дизайн гарний у доповненні, тобто якщо ви вибираєте між двома сайтами з однаковим функціоналом то набагато краще той який гарніше!

Для магазину або корпоративного сайту розміщує продукцію дуже важливо мати цілковите опис послуг і товарів, всі можливі характеристики повинні бути вказані.

Хотіли говорити про стратегії розкрутки сайту і вперлися в те що просування це самий останній пункт в просуванні Тобто ми робимо машину (сайт), після чого ми садимо в неї людей (відвідувачів).

Після всього що ми зробили з сайтом просунути його і отримати позитивний зворотний зв’язок це вже реальність. Тепер можна задіяти всі методи що є у нас в запасі.