NCHНизькочастотні запити мають важливе значення для просування сайту незалежно від рівня його розкрутки, так як розкручування за допомогою НЗ не потребує вкладення великих коштів і часто взагалі відбувається автоматично, особливо якщо сайт вже досяг певних висот у пошуковій видачі.

Погодьтеся, не можна відноситься недбало до низькочастотних запитах з тієї хоча б причини, що вони приносять на ресурс достатньо трафіку і витрати на залучення таких відвідувачів відносно невисокі. Низька вартість просування сайту по низькочастотних запитах обумовлена низькою їх конкуренцією і практично необмеженим їх кількістю, поставити межу яким може тільки фантазія оптимізатора.

Багато хто помилково визначаються тільки на СЧ і ВЧ словах і фразах, так як, на думку таких оптимізаторів тільки високо конкурентні запити можуть принести на сайт достатню кількість цільових відвідувачів, але це думка не вірно. Запити з низькому конкуренцією виграють по своїй масі і є хорошим доповненням до просування по основним запитам, на які і йде велика частина бюджету проекту.

Природно, що для додаткової розкрутки сайту по НЧ ніхто не буде закуповувати на них посилань, так як це економічно не ефективно. Низькочастотні запити принесуть достатній результат за рахунок грамотного форматування тексту, правильної його перелінковки, що особливо актуально для Google, так як цій пошуковій системі подобається внутрішня силочна маса, за рахунок якої можна навіть отримати невеликий PR. Само собою зрозуміло, що сторінка повинна бути оптимізована під НЧ запити або, по крайній мірі, не забувати про нього зовсім, думаючи, що низькочастотний запит проб’ється в пошукову видачу самостійно. Звичайно, частина НЧ вийде в пошук навіть без участі оптимізатора? Особливо якщо сайт розташований на старому домені, але це буде не та частина, на яку можна було б розраховувати.

В подальшому, звернувши увагу на те, по якому запиту йде кращий трафік, можна додатково надати йому більшої ваги, скинувши на нього посилання з релевантних сторінок сайту.

Деякі для просування по низькочастотних запитах проганяють їх в соціальних закладках, що часом приносить достатню ефективність, проте є кілька енергоємним процесів.

Як підсумок таких комплексних дій може виявитися досить пристойний приплив відвідувачів з пошукових систем по НЧ ключам. Це, як мінімум дуже корисно для загального підняття трафіку, а, якщо при цьому ще і добитися того, щоб відвідувачі відвідували за візит кілька сторінок і затримувалися на них, то за рахунок низькочастотних запитів можна поліпшити поведінковий фактор сайту, який дуже важливий останнім часом для того ж Яндекса і Гугла.

З цього і виходить, що ми приходимо до висновку, до якого вже прийшли найбільш просунуті оптимізатори, що тільки комплексне просування сайту може принести бажаний результат. Грамотна купівля посилань і статей на сайт, реєстрація в модельованих каталогах, а також просування, як по ВЧ і СЧ, так і по низькочастотних запитах дозволить не тільки вийти на хороші позиції з просування проекту, а й впевнено закріпитися на них.