marketing-strategyЩо таке маркетингова стратегія. У будь-якому випадку, кожна SEO компанія, що виправдує свою назву, може домогтися високого рейтингу за якимось критерієм.

 Питання в тому, чи відповідають ці розташування пошукових ключів цільовим фразам, які відображають Вашу загальну маркетингову стратегію. Для того щоб Ваша компанія з оптимізації пошукових ключів була дійсно успішною, SEO компанія повинна розуміти Ваш бізнес, продукцію і послуги досить добре для того, щоб вона могла правильно просувати їх через Інтернет. Унікальні відмінності у кожної компанії вони є. Кожна SEO компанія повинна цікавитися, які вони.

Ці основні компоненти Вашої маркетингової стратегії можуть бути важливим визначальним чинником ключових фраз, на які націлена Ваша оптимізаційна компанія. Наприклад, чи надаєте Ви товари на замовлення, крім стандартного виробництва? Уточнюючі слова типу «спеціальний асортимент» і «замовлення», додані до Ваших ключових фразах допоможуть Вам залучити такі типи відвідувачів, які шукають саме те, що Ви пропонуєте.

Це тільки один приклад — типовий маркетинговий план виділить кілька моментів, які ефективно відрізняють компанію від її конкурентів, і хороша SEO фірма витратить час на те, щоб зрозуміти, які вони. Знаючи і розуміючи ці відмінні моменти, компанія, що займається оптимізацією зможе досягти максимального результату у цій роботі. Високоприбуткові сегменти У більшості компаній є певні продукти або послуги, які приносять більше прибутку, ніж інші, які вони пропонують. У деяких компаній можуть також бути якісь нові товари або послуги, які вони активно просувають. Не знаючи цих фактів, Ваша SEO компанія, швидше за все, буде просувати усі сфери Вашого бізнесу в однаковій мірі.

Зрозуміло, що це не зовсім підійде Вашій компанії, якщо Ваша маркетингова стратегія покликана незабаром зняти з виробництва певні групи продуктів або послуг, сконцентруватися на високоприбутковий бізнес, або активно впровадити нові пропозиції. Виділення основних ключових фраз має відповідати Вашій маркетингової стратегії для того, щоб досягти максимального результату роботи, і високопрофесійна SEO компанія запитає у Вас необхідні дані для того, щоб вибрати правильні фрази.

 Визначення потенційних споживачів Ваші потенційні покупці вже знають про Ваше виробництво, або вони шукають вирішення певної проблеми? Чи, може, є і ті, і інші?

Ваша SEO компанія повинна запитати про формування Вашої клієнтської бази. Використовуючи конкретні та специфічні ключові фрази (такі як «база для тестування можливості відправлення пошти») може залучити добре обізнаних потенційних клієнтів, в той час як використання ключових фраз про можливість вирішення проблеми (таких як «маркетинг за допомогою email») приверне тих, хто шукає рішення, хоча повністю не розуміє, яким саме способом це досягається.

 Чи є у Вашій маркетинговій стратегії переваги якогось виду потенційних клієнтів? Або вона включає обидва види? Якщо так, то в якому процентному співвідношенні?

Ваша SEO компанія повинна задати Вам ці питання для того, щоб залучити найбільш підходящих клієнтів. Зміна з часом Якщо Ви тільки не працюєте в одній з небагатьох областей, які не змінювалися більше ніж 50 років, Ваша маркетингова стратегія, швидше за все, зміниться, щоб досягти нових можливостей і перспектив.

Не тільки Ваш маркетинговий відділ, але і хороша SEO компанія захоче не відставати від цих змін і коригувати свою роботу відповідно до того, що є актуальним на сьогоднішній день. Дуже часто відбувається так, що компанія змінює вироблені товари або послуги, коригує мету, або вирішує сконцентруватися на інших сферах бізнесу, не давши знати SEO компанії, що її маркетингова стратегія змінилася.

Кваліфікована пошукова фірма швидко виявить, якщо якісь із цих змін відбулися і врахує їх тоді, коли і Ви, показавши, що робота по оптимізації пошукових ключів Вашої компанії не відповідає Вашим маркетинговим цілям.

Тут показано тільки кілька прикладів, як гарна SEO фірма буде хотіти повністю зрозуміти Вашу маркетингову стратегію протягом всієї роботи з оптимізації пошукових ключів.

У той же час, насправді жодна компанія ніколи не зрозуміє Ваш бізнес настільки, наскільки Ви самі його розумієте, так само правда те, що кваліфікована SEO компанія розуміє SEO краще, ніж зможете зрозуміти Ви. Це об’єднання знань двох організацій може бути єдиним найбільшим визначальним рівнем успіху (або невдачі) вашої PR компанії. Якщо Ви вважаєте, що Ваша SEO компанія намагається займатися вашої PR компанією, але не приділяє час тому, щоб повністю зрозуміти Вашу маркетингову стратегію, можна порадити Вам пошукати в іншому місці. Весь бизнес в интернете на создании сайтов описан тут.