saitСеред людей необізнаних побутує думка, що достатньо самого факту існування ресурсу для того, щоб він позитивно позначався на іміджі компанії та збільшував продажі.

На жаль, не всі керівники компаній, що замовили Інтернет-сайт, розуміють необхідність його просування в мережі. Серед людей необізнаних побутує думка, що достатньо самого факту існування ресурсу для того, щоб він позитивно позначався на іміджі компанії та збільшував продажу. Однак думка не тільки помилкова, але і певною мірою абсурдна, бо будь-який механізм, а Інтернет ресурс саме механізм, вимагає відповідного обслуговування. Зокрема для підвищення його ефективності просто необхідна розкрутка сайта в пошукових системах і його підтримка. У цій статті мова піде про методи розкрутки веб-ресурсів.

Для початку необхідно розібратися в поняттях: що таке пошукове просування і для чого воно потрібно? Розглянемо конкретний приклад. Користувач вводить в один з пошуковиків певний запит, наприклад, «купити обігрівач». Пошукова система, будь то Яндекс, Гугл або Рамблер, надасть користувачеві вибірку сторінок, які задовольняють запит. Причому вони будуть розташовуватися у вибірці за ступенем відповідності запиту, тобто, чим релевантніший сайт запиту, тим він вищий у вибірці. Як показує практика, користувач не переглядає навіть другу сторінку вибірки, відповідно, якщо портал не знаходиться хоча б у першій десятці (або навіть п’ятірці), шанс, що на нього зайде користувач, украй малий. Таким чином, основним завданням пошукового просування є виведення сайту в першу трійку списку.

Інтернет реклама — один з методів пошукової розкрутки. Мова йде про контекстну рекламу. Вона, зазвичай, розміщується перед основною вибіркою при тому чи іншому запиті користувача.

Наприклад, вводить користувач вів «пластикові вікна» і отримує певний список електронних сторінок, йому відповідних, а перед цим списком випадає кілька рекламних оголошень, також задовольняють запиту. Одним з переваг контекстної реклами є той факт, що вона демонструється тільки зацікавленим в ній користувачам.

Однак просування веб-ресурсу в пошукових системах — зовсім не єдиний метод розкрутки сайтів. Одним з не менш ефективних, а головне, сучасних способів просування є просування сайту в соціальних мережах. Сьогодні мільйони Інтернет користувачів, а відповідно, потенційних клієнтів і партнерів хоча б раз на день відвідують такі популярні соціальні мережі, як «В контакті» чи «Однокласники», тому було б нерозумно не скористатися цими платформами для донесення до людей необхідної інформації. Чим власне багато і користуються.