vpluv zagolovkaПошукові системи, такі як Яндекс і Гугл, знаходять сайт по посиланнях. Кожне посилання веде на певну сторінку веб-ресурсу. Будь-який сайт начитається з головної сторінки, що є його «обличчям».

Однак всю необхідну інформацію розмістити на одній головній сторінці практично – неможливо. Та це і не потрібно. Для розміщення конкретного матеріалу ми створюємо нові сторінки: матеріали, теми, розділи і розміщуємо на них необхідний контент. Кожна створена на сайті сторінка має свій заголовок.

Саме про заголовках сторінок, розміщених на сайті та їх вплив на місце в пошукових системах ми сьогодні і поговоримо.

Яким повинен бути заголовок?

Насправді, правила для написання заголовків встановлюють саме пошукові системи. Ці правила потрібно знати і дотримуватися їх при складанні заголовків.

Це забезпечить Вашому сайту стабільні позиції на сторінках видачі провідних пошукових систем. Правила написання заголовків Назви сторінок матеріалів, розміщених на сайті, повинні бути обрамлені дескриптором title.

Важливо: використання дескриптора H1 не замінює дескриптор title. Довжина заголовка в ідеалі не повинна перевищувати 75 знаків, включаючи пробіли. Це рекомендація пошукової системи Гугл.

У Яндекса вимоги щодо довжини заголовка більш лояльні. Головне правило успішного заголовка – заголовок повинен найповнішим чином відображати суть розміщеного на сторінці контенту. Все просто. Якщо Ви написали статтю про способи розвитку пальців рук для гри на гітарі, на сайті, присвяченому музиці, заголовок сторінки, на якій розміщений даний матеріал не повинен включати опис музики або розповідати про гітари – він повинен бути саме про пальці рук, наприклад: «Пальці рук і способи їх розвитку – гра на гітарі »або« Основні способи розвитку пальців рук гітариста ».

Правильно складений заголовок дозволить Вашому сайту зайняти перші рядки видачі пошукових систем і приверне значно більшу кількість відвідувачів, ніж яскравий, гарний заголовок, не відображає сенсу статті, до якого він належить.

Заголовок повинен бути зрозумілим відвідувачеві сайту незалежно від його віку, статусу, соціального стану, статі, національності, переваг і захоплень. Заголовок не повинен мати граматичних, пунктуаційних і смислових помилок. Це дозволить залучити масового відвідувача.

Заголовки ж, в яких використовуються вузькоспеціалізовані слова, технічні терміни, абревіатури, сленг, слова-паразити, просторіччя, спеціальні символи і слова на різних мовах, не принесуть належного ефекту і будуть спрямовані на окремі категорії відвідувачів, не будучи загальними заголовками.

Заголовок повинен бути максимально інформативним. Інформативність заголовка досягається аналізом контенту сторінки, на якій він розміщується та виключенням зайвих – уточнюють, описових слів, прийменників, а також слів емоційної спрямованості. Якщо стаття написана в загальному про будь-яку проблему – загальним повинен бути і заголовок до неї. Якщо Ви пишіть детально про певну частини проблеми або описуєте приклад окремого випадку – пишіть відповідний заголовок, використовую одне-два уточнюючих слова.

Заголовки не повинні повторюватися. Це правило дуже впливає на місце сайту в пошукових системах. Якщо Ваш заголовок повторює вже існуючий, пошукова система буде віддавати перевагу тому сайту, текст заголовка якого найбільш релевантний контенту сторінки, яку він відображає. Тобто, якщо відповідність контента сторінки, розміщеної на Вашому сайті відповідає заголовку в меншій мірі, ніж аналогічна стаття на сайті конкурента – позиція Вашої сторінки в пошукових системах буде нижчою.

Важливо: повторення заголовка статті на одному сайті чинить більший негативний вплив, ніж повторення заголовка з уже існуючим заголовком статті, розміщеної на іншому сайті.

Ніколи не повторюйте заголовки, особливо на своєму сайті.

На сайті не повинно бути повторюваних заголовків. Існує поняття прогону сайту по низькочастотних запитах. Дане поняття включає в себе написання вузькоспеціалізованих статей спеціально під заголовки, конкурентів у яких в пошуковій видачі немає взагалі.

Приклад такого заголовка:

«Поняття релевантності запиту і його відмінність від ревалентності» або «Компанії Волгограда є рекламними агентствами Яндекса». Спеціальні символи і знаки пунктуації в заголовку повинні бути відсутніми. Якщо Ви хочете скласти успішний заголовок і потрапити на високе місце пошукової системи Гугл або Яндекс – забудьте про використання розділових знаків та символів у заголовках до матеріалів свого сайту.

До знаків, негативно впливає на позиції заголовка, відносяться: Точка – найшкідливіший знак заголовка. Ніколи не ставте крапку в кінці заголовка! Кома – не розділяйте частини заголовка комами.

Це помилка з точки зору оптимізації сайту. Лапки двокрапки Знаки нумерації Дужки Знаки підкреслення – особливо для пошукової системи Google!

Будь-які інші спеціальні символи Чому пошукові системи не рекомендують використання розділових знаків та символів у заголовках? Відповідь дуже проста – знаки пунктуації замінюються ANSII символами і подовжують тим самим заголовок у кілька разів. Так, наприклад, знак одна прогалина в заголовку замінюється поєднанням трьох символів:% 20 Аналогічно працюють і інші знаки, не рекомендовані для використання в заголовках.

Єдиний виняток, офіційно дозволене для будь-якого заголовка і не надає ніякого негативного впливу на позицію матеріалу – це тире. Знак «-», у разі його написання в заголовку не замінюється ніякими додатковими символами. Є і інші правила та рекомендації щодо написання заголовків, які надають той чи інший вплив на місце сайту в пошукових системах.

Ми відкрито говоримо про просування сайтів і розкриваємо методи, що використовуються нами в роботі, тільки нашим читачам – тобто Вам.