klychovi slovaДля деяких слів і фраз навіть кращих веб-сайтів необхідний час і наполегливі спроби, щоб потрапити в TOP 10 – 20.

 На цих етапах привабливим може здатися можливість використання способів, не цілком законних з точки зору пошуковиків.

Якою б привабливою не здавалася ця можливість, пам’ятаєте, що пошукові системи не схвалюють спам або маніпуляції за допомогою автоматичних посилань, вони також не дозволяють таких результатів перебувати в TOPе протягом тривалого часу.

Хоча ці методи, що їх називають методами новачків в SEO, можуть бути ефективними в короткостроковій перспективі, у них невеликі шанси для довгострокового успіху у видачі пошукових систем. Використання сумнівних прийомів може привести до виключення відповідного ресурсу з індексу пошукової системи.

Для високо конкурентних результатів (від “іпотеки” до “страховки автомобіля” і “університетський диплом”) таргетинг на описаний вище “довгий хвіст” (пошукові запити, більш пов’язані з певною нішею, низькочастотні запити) може бути кращим способом.

Пошукові системи також дуже уважно ставляться до віку сайту і його посиланнях і перевагу віддають сайтам з давніми посиланнями, яким можна довіряти. Таким чином, спочатку при ранжируванні сайт може знаходитися далеко позаду своїх конкурентів, однак згодом заповзятливий власник сайту може досягти необхідної уваги навіть за найбільш конкурентними запитами.