kljuchovyh-slivНацілення найкращих можливих слів має вкрай важливе значення. Це допоможе не тільки при визначенні обсягу трафіку і вибору найбільш вигідних з точки зору трафіку слів.

Розумний вибір ключових слів допоможе Вам визначити наступні показники: Коефіцієнт обігу – відсоток користувачів, які здійснюють пошук за словом/фразі, які звертаються (клацніть по оголошенню, купіть продукт, зробите оборудку тощо). Прогнозований трафік – визначення того, скільки користувачів будуть здійснювати пошук щомісячно по заданому слову/фразі.

 Цінність клієнта – середній обсяг доходу, отриманого з кожного клієнта при використанні слова чи фрази для пошуку – порівняння дорогих і дешевих пошукових запитів. Конкуренція ключових слів – зразкове визначення конкурентного середовища та рівня складності для заданого слова / фрази.

Даний показник зазвичай вимірюється за допомогою таких критеріїв, як кількість конкурентів, вага посилань конкурентів, фінансова мотивація бути в певному секторі бізнесу. SEOmoz Keyword Difficulty Tool може допомогти у вирішенні даних питань. Після того, як Ви проаналізували всі ці елементи, Ви можете прийняти ефективні рішення про словах і фразах для наділення.

При запуску нового сайту дуже рекомендується націлюватися тільки на одну чи дві унікальні фрази на одній сторінці. Хоча Ви можете оптимізувати більше фраз і слів, як правило, краще підбирати окремі слова для окремих сторінок, оскільки таким чином Ви можете забезпечити індивідуальну інформацію для кожної сторінці таким способом.