seo-checklistДуже рідко в Інтернеті викладається матеріалів для новачків. Саме з цього приводу хочу запропонувати вашій увазі невеликий чек лист правильних речей і знань для максимального ефекту від пошукового просування.

Наведені нижче рекомендації відмінно працюють для Google і вельми не погано підходять для Яндекса і ко. Цей пост є першим у серії коротких довідників оптимізатора.

Складання семантичного ядра

Ключові слова, по яких ви хочете залучати відвідувачів – це основа основ. Без правильного ядра запитів ніякої подальшої роботи бути не може.

Взагалі ключові слова у пошуку діляться на 3 групи: інформаційні, довідкові та тематики бізнес. Максимальний інтерес для бізнесу в мережі викликає остання група. Порядок груп складений у відповідності з призначеним для користувача інтересом.

В англомовному Інтернеті більшість людей використовують пошукові запити, що складаються з 2-4 слів. У українському Інтернеті люди теж стали розуміти, що уточнення завжди дає більш релевантні результати пошуку. На сьогоднішній день середня довжина запиту в Яндексі становить 2,7 слова. Люди нарешті почали шукати в регіонах.

Якщо бюджет на просування маленький або зовсім відсутній, не слід кидатися у вир високочастотних запитів. тут рекомендується почати з приватного, поступово просуваючись до загального. Плюс пам’ятайте, що можна втратити величезні гроші, просуваючи проект, який не релевантний обраним словам. Чітко визначайте географію бізнесу і його можливості.

Оптимальним варіантом для просування є 1-3 ключових слова / вирази на сторінку. Для головних сторінок число може бути декілька вище. Первісне ядро пошукових запитів, з котрими потрібно працювати над просуванням середнього (10-13 сторінок) за розмірами сайту має бути близько 30-40 виразів.

Отже, обіцяний чекліст – перший з чотирьох. На кожне питання потрібно відповісти  “так”, тоді можете з усвідомленням розуміння базових принципів відпочивати до наступної публікації.

Чи містить ваше семантичне ядро двох-чотирьох немов запити?
Відібрали ви ті слова, які потенційно залучать на сайт цільових відвідувачів, замість тих, що є найбільш популярними?

Чи вдалося вам уникнути виразів, що складаються всього з одного слова?

Чи є ваші словосполучення сфокусованими на залучення цільових відвідувачів, зацікавлених в вашій продукції?

Ви знаєте, які слова використовую ваші потенційні клієнти, щоб знайти сайт, схожою з вашим тематикою?

Уточнюєте ви регіон або нішу в словосполученнях при просуванні свого бізнесу через пошук? Для заробітку я читаю блог о заработке в интернете.