obmin posulanjamuКраще обмінюватися посиланнями з сайтами схожої тематики, тоді відвідувачі будуть лояльними, а пошуковики задоволеними.

Якщо на Ваш сайт, присвячений модельному бізнесу, буде посилатися  сайт, присвячений гірничому видобутку, то Ваш ТИЦ навряд-чи підвищиться.

Посилання на Ваш сайт з інших сайтів збільшує “цитованість” Вашого сайту, тобто збільшують Індекс Цитування – ІЦ (визначення цінності Вашої праці), і пошукові системи Ваш сайт будуть ставити вище в результатах пошуку.

При обміні посиланнями передається більше “цитованості”, ніж у реєстрації в каталогах, тому що на одній сторінці сайту розміщують зазвичай менше посилань, ніж в Каталозі. І Вашому сайту дістається велика частка “цитованості”.

Посилання не повинні бути редіректними або написаними за допомогою javascript. Такі посилання практично марні. Пам’ятайте, що Каталоги і сайти, що генеруються скриптами і працюючими в автоматичному режимі не визнаються пошуковими роботами як повноцінною працею, а значить, Ваше посилання, швидше за все не буде враховане.

Перевірити це легко: якщо в адресному рядку ви бачите as, cgi, asp, ssi і т.д. – Це означає автоматичну обробку Каталогу. Існує безліч скриптів для обміну посиланнями, але пам’ятайте, що Пошукові системи теж постійно змінюють алгоритми, і Ви теж повинні на це реагувати і перебудовуватися.

Подивіться, скільки сайтів Яндекс періодично обнуляє? Ви уявляєте, що стоїть і як буде прикро підняти тИЦ до 3000, обмінюватися посиланнями, і раптом Ваш сайт обнулять. Таких прикладів дуже багато. Будь, хто розуміє в розкручуванні сайтів людина, добре знає, що обмін посиланнями потрібно здійснювати тільки вручну.

Тільки тоді це принесе хороші результати. Сторінка з посиланнями повинна перебувати у відкритій для індексування області і бажано мати посилання з головної сторінки сайту. Уважно складіть текст свого посилання для обміну, намагайтеся його не змінювати. Цільові слова і словосполучення сайту повинні обов’язково бути присутніми в тексті посилання. Саме з таких слів і словосполучень Ваш сайт стане ранжуватися краще.

Чим більше ТИЦ, тим вище Ваш сайт буде розташовуватися при пошукових запитах. Посилання з сайтів з Каталогу Яндекс, найбільш цінні. Сторінки з посиланнями не повинні бути більше за обсягом самого сайту. Сторінка, де розміщено посилання на Ваш сайт, не повинні бути “звалищем” посилань, оптимальна кількість посилань на зовнішні сайти не більше 30.

Зробивши обмін, не забувайте контролювати відповідь розміщення Вашого посилання і її працездатність. Іноді Веб-майстер, з яким проводиться обмін, може просто видалити Ваше посилання, як тільки переконається, що на своєму сайті Ви поставили посилання на нього, в надії, що Ви не будете перевіряти і видаляти його.

 Деякі, поки їхній сайт має ТИЦ-0 або трохи більше, самі пропонують Вам обмін, а після того, як ТИЦ сайту збільшиться, видаляють Вашу посилання в односторонньому порядку без будь-якого пояснення причин. Деякі просто змінюють сам Каталог, в якому свого сайту Ви не знайдете.

Таке часто зустрічається в Інтернет. Перевіряйте своє посилання хоча-б раз на місяць. На деяких сайтах є, так званий “чорний список”, іноді радимо його дивитися, хоча-б для того, щоб ці сайти тримати на контролі, тобто періодично перевіряти свої посилання на цих сайтах. Контроль індексації посилань – це один з важливих аспектів просування сайту.

Перевіряйте, проіндексована чи ні Ваше посилання на інших сайтах Яндексом і іншими пошуковими системами. Індекс Цитування Вашого сайту не збільшиться, якщо на інших сайтах, з ким Ви робили обмін посиланнями, не будуть проіндексовані Ваші посилання.

ТИЦ збільшиться тільки тоді, коли Ваше посилання на інших сайтах буде видно роботу Яндекса і буде їм проіндексована. Якщо Ваше посилання на іншому сайті Яндекс не про індексував більше 1 місяця, можете видаляти посилання таких партнерів, тому що швидше за все у них закриті від індексації деякі сторінки або їх окремі частини, і на ТИЦ Вашого сайту такі посилання не вплинуть. Про це можете прочитати в інших статтях.