rozkrytka saityДуже часто ми зустрічаємося з тим, який-же анкор вибрати для того чи іншої посилання і взагалі чи потрібен він.

 Мені взагалі раніше здавалося, що посилання повинні бути тільки з потрібним анкором, а безанкорні посилання за посилання я не рахував.

Але давайте по порядку, що таке анкор? Анкор — це текст посилання, який посилається куди вам треба, на ваш блог або на потрібну статтю, не важливо.

А анкорне посилання — це таке посилання, яка містить в собі ключові слова, які потрібно просувати. Адже ви часто зустрічали посилання виду «анкорні посилання» або «безкоштовні просування» — це і є пошукові запити, які просувають конкретну сторінку, ту — на яку вони посилаються.

А без анкорне посилання — це просто посилання виду «http://www.taina.com.ua», тобто просто текст посилання і є в цьому випадку анкором. Ну  ладно, з анкерними і без анкорними  посилання ми розібралися.

Анкорні чи все-таки без акорні посилання?
Анкорні посилання часто називають seo-посиланнями — вони завжди, з давніх часів використовувалися для просування статті або всього сайту / блогу. Ось створили ви сайт, накупили посилань з різних уже розкручених блогів і піднялися і в пошуковій видачі і показники тиц і pr виросли.

Так і просувалися. Зараз це зробити важче, але все-таки все ще можливо. Тут слід розуміти, що анкорне посилання впливає зараз не стільки на показники тиц і pr, скільки на просування вашого АНКОРу в пошуковій видачі, чим більше посилань з однаковим анкором буде — тим вище цей запит буде у видачі (теоретично).

Безанкорні посилання. Навіщо вони потрібні?

А тепер давайте поміркуємо про те, навіщо потрібні безанкорні посилання. Начебто і без АНКОРу, в топ не заїдеш. А справа в тому, що показники тиц і Google pr пошукові системи охочіше дають тим сайтам і блогам, посилання яких поставлені природним чином. Що таке природним чином? Це означає що людині ліньки писати код посилання з анкором і він просто поставив пряме посилання на вас. Таких посилань більшість в Інтернеті і тому пошуковик — це програма — він орієнтується на статистичні дані і думає що раз посилання без анкорне — воно природнє і передає по повній вага посилання. Так і ростуть показники тиц і Pr.

Висновки: На сьогодні якщо ви хочете скоріше наростити ваш заповітний тиц або pr (кому як) — вам бажано використовувати безанкорні посилання. А якщо ви хочете скоріше опинитися в ТОП-10 пошуковиків — краще використовувати посилання з анкорами, але тоді не чекайте підвищення тиц. Що вам потрібніше — вибирайте самі.