relevantnostДля успішного просування сайту важливе значення має релевантність сторінок, так як, на думку пошукових систем, тільки такий матеріал – відповідає необхідному запитом користувачів в повній мірі і, відповідно ПС укупі з іншими факторами вище її розташовують в результатах пошуку.

 Збільшуючи цей важливий показник можна значно поліпшити позиції видачі, а значить і притоку з пошуку цільових відвідувачів, що і є метою просування сайту. Сьогодні ми розглянемо, які з факторів впливають на релевантність сторінки і як цей елемент можна поліпшити.

 Заголовок. Починати треба з самого верху просуває сторінки, точніше, з тега title, тобто заголовка сторінки, який має найбільшу вагу для пошукових систем з усього набору чинників і елементів. Входження ключа в title обов’язково і чим ближче знаходиться ключове слово або фраза до початку заголовка – тим краще. При цьому звернемо увагу, що в title треба знайти грамотне поєднання мінімальної кількості води і оригінальності заголовка.

Так «заробіток в мережі» – це чисте входження, але не оригінальне, тому я розбавив його словом «Інтернет», яке в даному контексті вода, але вода тематична, що цілком нормально для просування. Менш важливий, але обов’язковий для просування елемент, добре впливає на релевантність. Тег h1 – це найважливіший підзаголовок і вживати його треба тільки один раз, якщо, звичайно, сторінка не є категорією з перерахуванням анонсів матеріалу.

Цей елемент повинен бути більш читабельним, тобто можна його сформулювати як пропозиції, не забуваючи використовувати в його складі ключ.

 Теги нижче рівнем можна дублювати та їх вага на релевантність знижується в залежності від їх рівня.

 Тег strong вважається найбільш значущим елементом для виділення, і поважаємо пошуковими системами, візуально виглядає, як виділення кольором. Це основне, але є і необхідні доповнення.

 Щільність входження ключового слова або фрази так само дуже важлива для якісної розкрутки, хоча вона тільки побічно впливає на релевантність сторінки, тому не треба перестаратися з цим елементом, оскільки занадто висока щільність ключів може привести до протилежного очікуваному результату.

 Не варто перевищувати щільність ключів в 2%, але це щільність на сторінці, а не в матеріалі, так що не треба плутати, інакше можна або недобрати ваги або ж потрапити під фільтр за спам. Підбір ключового слова може бути прямим і морфологічним, так «заробіток в мережі» – пряме, а заробітком мережі (мереж) – морфологічне входження. У кожній тематиці відсоток прямих і морфологічних входжень свій і дізнатися про його точному показнику можна тільки вивчивши сайти топа за запитом.

Наступний елемент для набору релевантності, тобто того, наскільки сторінка відповідає запиту – фото і картинки, в атрибут alt, яких вставляє також ключ.

І останній важливий елемент, який стане в нагоді при збільшенні релевантністю за рахунок внутрішніх чинників – це посилання. Зараз ми говоримо про внутрішні посилання, так що для цього не потрібні додаткові вкладення. Хороший вага передають внутрішні посилання з тексту з правильним анкором, і чим більше таких посилань буде йти з різних сторінок, тим більшу вагу передасться, збільшивши, відповідно, релевантність і поліпшивши видимість сайту в пошуковій видачі.

Звичайно, тут відіграють роль і зовнішні посилання, але про це вже докладно написано, так що не будемо повторюватися, а зупинимося тільки на наведених вище прикладах, які підвищують релевантність сторінок за рахунок внутрішніх чинників. Потрібно скачать скайп бесплатно я скачую завжди тут.